[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooie pass voorafgaande aan een goal.. (niet de mijne overigens)

     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Natuurlijk is het moeilijk om objectief te blijven, het is toch weer anders. Maar de eerste reacties zijn zeer positief. Ben erg benieuwd!
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    :) dubbel
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Dan is jouw referentiekader heel anders dan de mijne. Ik vind fifa -hoeveel mooier, meer licensies ook enz- nog steeds nooit leuker dan PES en geloof me, probeer het steeds weer. Mijn referentiekader is dus PES en in dat kader LIJKT de gameplay echt op zijn best voor de huidige generatie. Animaties zwaar uitgebreid, manual passing en shooting + een-tweetjes lijken de game nog veel breder te maken, daarnaast veel opkomende backs en prachtig vrijlopende computergestuurde medespelers. Kortom: voor de PES-fan is de eerste indruk goed. Kritische noot: avond wedstrijden grafisch zwaar minder. Daglicht: prachtig. Ze krijgen dat gewoon niet goed, maar dat vind ik overigens bij FIFA idem.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik begrijp niet zo goed waar je het over hebt hoor. Mijn referentiekaders is ook niet Fifa, ik had het puur en alleen over de animaties, waarvan niemand kan stellen dat die van PES ook maar in de buurt komen bij die van Fifa.

    Over het overige vergelijk ik niet met Fifa, maar heb ik het over mijn ervaring met vroege versies van PES of de beginfase van een nieuwe retailversie. Het LIJKT dan vaak heel erg vet, maar valt vaak gewoon wat tegen naarmate je langer speelt.

    Overigens houd ik helemaal niet van Fifa en ben ik een verstokte PES fan :+


    Nu is het wel zo dat ik erg blij ben om te horen dat het spel je zo bevalt, het maakt het wachten nog moeilijker.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan de demo voor de PC nergens vinden, help waar kan ik hem krijgen??
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu aan het downloaden :)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is dé site om zo'n demo te vinden? Want op google met 'Pro Evolution Soccer 2013 demo pc' vind je echt níéts :'-(

    En op officiele PES/Konami website ook niet =(.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Khedira, Boateng en Ozil, die meezingen tijdens de anthem bij Duitsland, haha hoe dan. Leuk dat ze anthems toevoegen (al jaren volgens mij), maar doe meteen een anthem van het ander team er dan ook bij. Laat maar weer eens zien dat FIFA en PES ongelofelijk veel moeten leren van 2K met NBA op het gebied van sfeer, maar ook andere aspecten. Bal voelt behoorlijk zwaar aan, voor de rest speelt het wel lekker. Maar goed, same old shit als altijd. Nee, footies boeien echt niet meer na het spelen van NBA 2K, dat is hoe een sportgame hoort te zijn. Ik wacht wel tot de next-gen met footies, hopelijk is er dan meer verbetering.
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben gewoon jaloers dat jij als objectiever te boek staat (terecht waarschijnlijk). Maar de demo geeft weer dat oude houterige pesgevoel met uber diepgang. al lukt het nauwlijks om dat geboel goed te verwoorden.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Oude houterige? Dat klinkt negatief. Wat bedoel je?
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat komt meer omdat ik reviews en (p)reviews heb geschreven in voorgaande jaren. Dan ga je dieper in op de zaken en ik schrijf nooit iets voordat ik veel wedstrijden heb gespeeld. Je hoort me in het begin niet, tot ik voldoende heb gespeeld. Dat is het enige verschil hoor. Of denk je dat ik niet blij word als ik lees wat jij schrijft? Echt wel, maar ik wil graag stoer doen :+
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, ik heb goede hoop dat je dit veel beter vindt dan FIFA 12 ;)
    Net één potje gespeeld en het speelt super. Lijkt wel of er inderdaad meer animaties inzitten. Ook de manual passing ( samen uit te voeren met de LT ) is fijn. Je ziet dan een pijltje waarheen de bal gaat. Dan nog even lang genoeg indrukken natuurlijk.
    Jammer genoeg is de training-mode niet ingeschakeld ( zover ik kan zien ) want sommige zaken zijn veranderd, met name dus de manual passen en schieten en ook verdedigen ( druk zetten en dan met 2x A de tackle doen ).
    Ik weet dat mijn oordeel voor veel anderen niet als maatstafgevend word gezien en dus geef ik geen algemeen oordeel ;)
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zie wel dat een grote ergenis van mij er nog in zit ; een hoge steekpass gaat nog te vaak naar de dichtsbijzijnde man ondanks dat je 'm vol indrukt en dus verder wilt spelen.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Schoten zijn lekker, maar gaan allemaal rechtstreeks naar de kruising. Zelfs Ashley Cole streept hem van 30 meter op de lat 8).

    Je kan wel lekkere steekpassjes geven opzich, alleen bewegen de spitsen voorin echt amper
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoi,

    Stomme vraag, maar mijn meisje wil voor mij de demo op de 360 ophalen, kan iemand stap voor stap zeggen waar dit te vinden is? Ik kom er niet uit met haar.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Op je XBOX moet je paar blokjes naar rechts, totdat je ergens Game Marketplace ziet staan. Dan ga je naar A - Z, en zoek je naar de P. Dan vind je PES2013.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Simpel: Ga naar martktplaats en zoek onder demo's
    Dan op de PES 2013 demo klikken om te downloaden.

    EDIT:
    Iemand was me al voor met een andere methode ;)
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]5736jb3VMn0[/yt]

    Ik weet het, schijt kwaliteit. Maar met PC demo zal ik goeie filmpjes maken.
    Al die schoten naar de kruising 8).
     

Deel Deze Pagina