[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    No offence, maar je ziet toch duidelijk dat hij nog moet wennen aan het spel. Zo bijzonder is het toch allemaal niet echt? Je ziet duidelijk dat hij nog veel ruimtes niet ziet liggen of dat hij het wel ziet maar de bal er (nog) niet krijgt.

    Wel het beste filmpje tot op heden, vaak zie ik echt alleen maar amateurs spelen.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja dat is wel zo, maar ik lette meer op de techniek zelf, dus hoe hij tackled en schiet, passed en zo. Als je in gedachte neemt dat hij de demo net speelt dan gaat hem dat al behoorlijk goed af.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik vind het schieten zonder manual best accuraat. De bal gaat in de hoek die ik wil. In ieder geval werkt het beter dan PES 2012.

    Misschien join ik digitaalgras wel. Ik vind alleen dat de online MP in PES niet zo lekker werkt als offline MP. Het speelt anders ofzo. Kan het niet precies uitleggen.

    Maar verder kan ik wel PES spelen hoor :+

    [yt]zSAuTBSbjEw[/yt]

    :+ Oleee
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, dat geloof ik ook wel hoor :+

    Ik speel PES ook niet (meer) online. Het speelt inderdaad heel anders, ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk maar bij PES 2012 is het om te huilen. Heel slecht, veel te snel.
     
  5. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben blij verrast ik heb 4 potjes gespeeld tegen me broertje eerste 3 waren 0-0 de laatste werd 2-2 met man minder scoorde ik in de laatste minuut we hadden echt zo iets van hier zit weer toekomst in.

    de PES 2012 demo waren we met 1 potje al klaar dat was helemaal niks.

    FIFA koop ik zeker en lijkt er nu weer op dat ik eindelijk weer kan genieten van PES

    Word goed jaar voor voetbal spellen:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh god m'n vriendin wilt zo die demo tegen me spelen

    Ik durf niet..
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Speelt lekker ! Ik ga deze in de gaten houden :).
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    WTF man die ball physics... Ziet er weer niet uit mannen.


    Godverdomme!
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bij de 2e demo van PES 2012 was ook iedereen positief. Uiteindelijk was het toch niet wat ik ervan verwacht had. Na 2 maanden spelen ging ie al de verkoop in. Best jammer natuurlijk, want Fifa speel ik niet. Fifa 09 is mijn laatste Fifa.

    Ben wat forums afgegaan, en iedereen is heel positief over de demo. Dus ik ben benieuwd. Ben 'm nu aan het downloaden... Duurt alleen nog 130 min.. :mad:
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Hoe film je zo scherp?

    Iemand die al weet hoe je spelers diepstuurt? Dat je de bal past en dat is meteen gaat rennen? (LB) + (A) is het bij FIFA:+.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfde.
     
  12. mussi

    mussi Guest

    Dit word de eerste keer dat ik naast fifa ook pes ga halen. mits de 2demo gaarder word
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    HD PVR ;)

    Je kan ook je rechterthumbstick gebruiken. Gewoon een richting indrukken en je medespeler gaat in het diepe lopen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net even gespeeld. Grafisch is het mwhua, oké. Gezichten zijn goed en het bewegen is ook wel oké. Toch blijft het houterig qua animaties, en het aanemen van de bal en doorspelen is vaak erg traag. Slidings en verdedigen werkt prima imo, en de bal uitgooien met een keeper is dramatisch. Gaat wel erg traag en hoog. Ook al gelijk een bug, een vrije trap waarbij me keeper de bal niet pakt maar z'n eigen doel in slaat en vervolgens vast staat in zijn houding/animatie. Zal later wel even een video posten. Even snel getikt dit.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind hem soepeler spelen dan PES 2012 idd. Heb vooral een beetje lopen kloten met het manual passen en schieten. Is best lastig moet ik zeggen. Bal gaat snel te zacht of te hard, waardoor het dus echt wennen is in het begin.

    Heb al mijn potjes op prof. tot nu toe 0-0 gespeeld. Hoe slecht ben ik :p
     
  16. maxslagt

    maxslagt Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees al die mooie verhalen over spelende mensen. Voor mij is de demo van PES 2013 onvindbaar op de marketplace van xbox live.. Heeft iemand een idee?
     
  17. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt waarschijnlijk geen gold abbo. Moet je nog een week wachten.
     
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb altijd alleen maar fifa gespeeld en pes af en toe een keer een demo. Nooit gekocht omdat ik dit houterig vond. Na het spelen van deze demo bent ik zeer enthousiast! Vind hem grafische echt super vet, lijkt net alsof ik een wedstrijd kijk!
     
  19. maxslagt

    maxslagt Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nu een foutmelding. Theres a problem with xbox live marketplace. Please try again later. Status code: 800700E8
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Had ik net bij mijn maatje ook. Hij had geen Gold meer, dus even zo'n 48-uurs kaart geactiveerd. Ik dacht eerst dat het daar aan lag, maar blijkbaar zijn er meer met problemen t.a.v. de demo. Ik ga er tenminste van uit dat jij Gold hebt?
     

Deel Deze Pagina