Ik speel sinds kort weer wat meer bf3, speelde eerst op een ander account, kon mijn oude account niet meer retrieven omdat ik het wachtwoord vergeten was, maar het kwam laatst ineens op me op, moest wel opnieuw beginnen met bf3 stats etc. zit nu level 10 of 11, na 8 uurtjes.
Wil binnekort weer eens wat meer samen spelen met mensen, veel mensen waar ik vroeger mee speelde spelen niet meer of vinden shooters niks aan.
Spelen jullie hier veel samen? Wat is een goede server?
Ik wil ook wat beter leren vliegen met een jet, Heb denk ik 2x een kill gemaakt met een jet in 30 uur. of een andere heli/jet kapot geschoten, terwijl ik het voor mijn gevoel niet verkeerd doe. Vlieg eerst een stuk van de map af of een objective, draai dan om en ga zacht vliegen en rape dat gewoon een hele base met kogels. maar levert bijna nooit iets op, of ik schiet een getagde heli zo ver mogelijk kapot, maar krijg ze bijna nooit helemaal kapot. Moet ook guided rockets weer unlocken. Ook afschudden lukt me niet altijd goed, maar ga vaak gewoon erg traag vliegen en op zijn kop en draai dan vaak weg.
Laatst bewerkt: 26 jul 2012