[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is er iemand hier die een server heeft? en tijd heeft mij eens vliegles te geven ik kan totaal niet overweg met een heli en of vliegtuig.

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    je kan de coop missie doen, dacht de 2de is met een heli.

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Destroy 5 air vehicles with AT Launchers
    -
    Welke is de AT launcher ? ben dus bezig met die premium assignment met die scar-h. heel veel mee gespeeld in het begin. nu ik er weer mee speel besef ik me weer hoe chill die gun is.

Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    tijd geleden dat ik gespeeld heb maar ik heb het PREMIUM pakket aangeschaft
    en ben dus van plan om weer meer te spelen.

wat zijn jullie favoriete servers zodat ik tenminste met echt BF'er speel ?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De SMAW en de RPG.

En geef mij de MTAR maar, met de SCAR haal ik een kpm van 1.08 en met de MTAR is dat 1.42.

Dat verschil is te groot om toeval te zijn. MTAR is gewoon .2 hoger dan alle andere Engineer wapens bij mij en mijn speelstijl is echt niet veranderd

Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel close quarters heb je met dat wapen gespeeld? Dat kan behoorlijk wat impact hebben.

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje, ik heb nog nooit de MTAR gebruikt, behalve in gunmaster (5 x ofzo). ik ga hem vanavond testen.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan ben je gewoon een ouwe spray and prayer:+

9. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Volgensmij kan je ook de javelin icm soflam of laserpainter gebruiken om die assignment te halen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    0,0 :+

Dat klopt wel , mijn accuracy is iets van 16 %.

MTAR sproeit ook beter dan bijv de SCAR en de SG553

11. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel sinds kort weer wat meer bf3, speelde eerst op een ander account, kon mijn oude account niet meer retrieven omdat ik het wachtwoord vergeten was, maar het kwam laatst ineens op me op, moest wel opnieuw beginnen met bf3 stats etc. zit nu level 10 of 11, na 8 uurtjes.

Wil binnekort weer eens wat meer samen spelen met mensen, veel mensen waar ik vroeger mee speelde spelen niet meer of vinden shooters niks aan.

Spelen jullie hier veel samen? Wat is een goede server?

Ik wil ook wat beter leren vliegen met een jet, Heb denk ik 2x een kill gemaakt met een jet in 30 uur. of een andere heli/jet kapot geschoten, terwijl ik het voor mijn gevoel niet verkeerd doe. Vlieg eerst een stuk van de map af of een objective, draai dan om en ga zacht vliegen en rape dat gewoon een hele base met kogels. maar levert bijna nooit iets op, of ik schiet een getagde heli zo ver mogelijk kapot, maar krijg ze bijna nooit helemaal kapot. Moet ook guided rockets weer unlocken. Ook afschudden lukt me niet altijd goed, maar ga vaak gewoon erg traag vliegen en op zijn kop en draai dan vaak weg.

Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    @hierboven, add me. Ik speel ook pas net en zoek mensen.

Het helikopter vliegen was voor de eerste keer echt lachen, zaten we met 4 man in dat ding, crashte ik keihard. Misschien moet ik even de lay-out aanpassen zodat het wat meer als andere games werkt.

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  14. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Echt sneue mensen zijn dat. Elke dag word je wel eens gekicked of gebanned. Gister nog omdat ik zogenaamd aan het spawnkillen was. Er lag een sniper op hun spawn te snipen volgens een squad mate van mij dus ik ging ff kijken. Kill ik een ventje dat aan komt lopen vanaf de spawn word ik meteen gekicked. Daarna joinde ik steeds weer en dan werd ik na 5 sec weer gekicked.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom moet ik daar weer aan herinnerd worden? Nee, ben geen spawnkiller, maar wel slachtoffer van.

Imo een stelletje: :emo:

Groot gelijk Raafie!

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word nooit gekicked, behalve als ik zulk soort scores haal.

17. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er hier meer mensen waarvan de server nu op 'not started' staat, en wanneer ze hem willen starten dat niet lukt? En zo ja, weet iemand hoe je dit oplost? :+

18. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het meest sneue wat ik ooit gezien heb op BF3: gisteren wilde ik wat oefenen met scout heli's, dus ging op een 24/7 Noshar server, met twee stuks aan de US kant.

Na een tijdje bleek iemand bezig om met hun scout heli extreem te spawnrapen. Heli's schieten voordat ze konden opstijgen, en daarna laag voor het schip hangen om alles wat spawnde te schieten.

Op een gegeven moment spawnde een van onze scout heli's, ik ging er direct in vanuit het menu, en zag dat ze net probeerden hem te stelen. Dat mislukte dus doordat ik erin zat, ik steeg direct op, heli zat 5 meter voor me, opende het vuur, vloog naar voren en ramde hem lichtjes waardoor hij net wel en ik net niet disabled raakte. Drie seconden later wordt ik gekickt, en bij een blik op de server-info bleek die spawnraper de server-owner. Berichtje gestuurd (You mad, bro?) en weer gejoined, en gelijk geband.

Nu kijk ik vandaag op battlelog, heeft hij bijna 10.000 scout heli kills, en loopt op te scheppen over z'n grote kill streaks. Kijk voor de gein ook eens naar die match, en let op hoe hoog de doorstroom op die server is. Wat een bikkel. =(

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb exact hetzelfde eens meegemaakt. Is echt fucking irritant...

Schieten ze de hele tijd iedereen van je team dood, stap je in zo'n voertuig (boot of zo'n ander ding) word je gelocked na 5 sec en ben je er aan, ondertussen stelen ze jouw heli's, je kunt ze niet locken omdat ze te laag vliegen,...

Echt leuk. :confused:

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Oh kut...

Ik ging net naar battlelog.battlefield.com (via de link hierboven). Normaal ben ik automatisch ingelogd en was mijn wachtwoord opgeslagen. Nu niet, dus ik probeer het 3x (omdat ik verschillende wachtwoorden heb die ik gebruik, zijn er maar enkele) krijg ik nu dit "Too many failed logins, you have been blocked". :F:

Wat moet ik nu doen?

Edit: nevermind, lost password en het werkt weer. :D

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina