[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe wil je zoiets optioneel maken / houden? :+ Maak er een cruciaal gameplayelement van of laat het eruit.

Ik ga voor het eerste :) Dat je sommige missies ook niet kan doen als je te dik bent, lijkt me zo cool :+ (Zat zoiets ook niet in SA?)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Er moet gewoon meet content in de game. GTA IV leeft best wel, maar er is eigenlijk geen fuck te doen. Je krijgt een shitload aan geld, maar je kunt het nergens aan uitgeven. Ik wil gewoon weer properties kunnen kopen of misschien wel luxe auto's, die nauwelijks in de stad rijden, in een showroom. En meer van dat soort stuff zou mooi zijn.

3. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :cool:

my thoughts exactly..
    Je moet dat geld wel kunnen uitgeven.

en niet alleen op de focking bowlingbaan oid 8)

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Cousin! lets go fucking bowling. haha nee!

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja raar dat ze dat ineens eruit gehaald hebben, terwijl dat nog vollop in GTA SA zat. Hele aparte beslissingen zijn er gemaakt voor GTA IV. Hoe dan ook...de game speelt zich als het goed is af in 2012, de crisis heerst nog altijd aardig volgens mij, dus dan moet zoiets ook in de game verwerkt worden. Denk echt dat Rockstar niet weer dezelfde fout gaat maken door properties en ander spul eruit te laten.

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Veel meer gebouwen waar je kan binnen gaan en dingen stelen of mensen of winkels overvallen enz..

dat je bv een optie hebt om een bivakmuts op te zetten of masker enz een winkel te overvallen of een bank, lijkt me cool. Uiteraard moeten banken veel moeilijker zijn dan winkels en kan je bv hulp vragen van je posse :)

ook iets meer customization opties ja, maar niet te veel.

en gewoon wat meer leven, niet gewoon mensen die langs de straat wandelen, maar mensen die ook echt dingen doen..

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dan heb jij nooit opgelet in GTA 4? 8)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    In San Andreas deden pedestrians al meer dan alleen lopen. :+

Voor de rest hangt het af van je personage af of ik customization wil. Als het daadwerkelijk die dude is met dat grijze haar dan hoeft het van mij niet, lijkt me een type Niko Bellic waarin het veranderen van zijn lichaam of haar niet echt hoeft. Eventueel een tijdelijke baard in een paar missies zoals in Max Payne 3 wel. Qua kleding hoop ik wel op wat meer verschil vergeleken met IV.

Qua geld, helaas is er zover ik weet nog nooit een sandbox game geweest waarin geld ook daadwerkelijk van belang is. Uiteindelijk heb je toch al heel snel een aardig bedrag. Grote bedrijven met missies zoals in Vice City opkopen lijkt me wel leuk, en veel huizen uiteraard. Voor de rest niet echt iets wat ik wil, ja ik hoop dat ze de gameplay van The Ballad Of Gay Tony meenemen naar V. Dus clubs en dergelijke, was toch een hele leuke toevoeging.

9. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Het is toch eigenlijk wel erg dat we een klein jaar na de aankondiging en 8 maanden na de eerste trailer nog steeds aan het speculeren zijn over wat we erin willen hebben... :+

De grootste toevoeging waar ik nog steeds op hoop is eigenlijk het integreren van de minimap in de wereld zelf. Ik heb de laatste tijd weer best veel GTA IV zitten spelen en ik merk dat ik onbewust toch vaak op die minimap aan het kijken ben tijdens missies om te zien waar ik heen moet. Zelfs als ik de missie al 10x gedaan heb blijf ik de GPS op de minimap volgen, het is een soort gewoonte denk ik :+ Als ze de GPS nou in plaats van op de minimap als een lichtgevende lijn op de weg aangeven, kan je gewoon je ogen op de spelwereld houden :)

Ik kan me heel vaag voor de geest halen dat er een game was die dit had, weet iemand toevallig welke dat was? :9

Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  10. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Laten we gewoon hopen dat het spel weer meer gaat richting San Andreas, haha!

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Fable :+

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Veel spellen hebben wel een pijl die draait als er een bocht komt. Midtown madness en Midnight club hadden dit ook.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Pfff, ondertussen moet je Liberty City wel uit je hoofd weten hoor PePzi. :eek:

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    De ideale lijn bij Forza :+

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Vond de GPS stem al een mooie toevoeging, werkte soms ook nog best aardig

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben vooral benieuwd naar de echt nieuwe dingen. Je weet wat je kan verwachten van een GTA game. Maar voor deze nemen ze echt de tijd, ze zijn er gigantisch stil over, afgezien van een debuut trailer en twee screenies hebben we niks. Het lijkt me vrij normaal dat alle verbeteringen qua schieten,controls,physics,animaties uit RDR en MP3 allemaal zullen worden overgesluist of zelfs verbeterd worden. Maar wat zal er allemaal nieuw zijn? Met GTA IV rond deze tijd hadden we al ladingen met informatie en dat hoeft nou ook weer net niet, maar een beetje meer dan dit kan echt geen kwaad. :D

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Waar ik stiekem nog het meest op hoop is dat er een fatsoenlijke PC port komt met goede ondersteuning voor mods, de PC-port van GTA IV is een van de slechtste ports van een console game, had/heeft heel veel fps problemen en nu nog hebben veel mensen (waaronder ik) bij GTA IV last van een enorm irritante bug waardoor de game onspeelbaar is.
    De bug zorgt ervoor dat alles behalve de mensen, auto's en lichten doorzichtig is en als het heel af en toe wel werkte laadde de helft van de textures niet.

Met oudere patches is het probleem er niet (of minder vaak) maar daar zijn de laadtijden veel langer en werken de meeste mods niet (goed) en is de performance nog veel slechter.

Gelukkig heb ik ook nog een Xbox 360 met GTA IV gehad en werken de uitbreidingen van GTA IV wel iets beter op pc, maar nog steeds erg jammer.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik denk dat dit helemaal goed gaat komen, want van wat ik begrepen heb van PC gamers, is de Max Payne 3 port echt fantastisch.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik heb er wel vertrouwen in, want er gamen ook steeds meer mensen op PC door de verouderde consoles.
    MP3 heb ik zelf nog niet gespeeld maar ik heb er alleen nog maar positieve dingen over gehoord van PC gamers, alleen is het verschil in graphics niet erg groot vergeleken met de consoles (niet dat het lelijk is, helemaal niet :9).

20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ja maar dat bedoel ik, ondanks dat dwalen m'n ogen nog steeds bij elke rit af naar de minimap :+ Ik kan er niet niet op kijken :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina