Yo mannen en vrouwen, Ik zoek dus een awesome xbox 360 controller. Hij hoeft geen speciale features te hebben maar wel een andere skin, special editions uhm misschien andere kleur led etc alles wat hem apart maakt dan de normale xbox 360 controller. Aub geen "covers" de skin moet er wel op gespoten zijn, geen kapje van 12 euro eroverheen doen. Hij moet uiteraard perfect werken, geen hangende knoppen of triggers. Niks dat niet werkt of niet meer goed indrukt, geen plakkerige troep etc. Dus heb jij een mooie controller voor me? laat het hier even weten! ik ben die zwarte / witte echt beu =). ( Special features zoals mods, rapid fire etc mag wel maar is niet noodzakelijk. Gaat me voornamelijk om de skin / led's etc )
ROfl looney, je wilt zeker dat ik zo'n controller haal zodat ik de revanche ook verlies? nee maar ff srsly, ik zoek echt een controller, dus iemand?
Ik heb eventueel Xbox 360 Collectors editions Tron controllers te koop bij een goed bod. Ik heb de blauwe waar er 20.000 werelwijd van zijn gemaakt. De gele oplage 350 wereldwijd Icy white oplage 350 werelwijd en last but not least de Rinzler orange waar er 250 wereldwijd van zijn gemaakt. Die blauwe mag redelijk goedkoop weg. Kijk maar een op youtube!
Hey Freak, Ik heb liever wel even een fototje of foto's van de controllers, dan kan ik hem in jou staat zien zeg maar, ik ga ze nu eerst even youtube om te kijken of ik er interesse in heb!
Hey freak, heb even gekeken, en zien er wel echt mooi uit, heb je er al mee gespeeld? want ze lijken een andere vorm te hebben dan de originele controllers? En voor hoeveel mag de blauwe weg? is toch mijn favorite. Als je me kan beloven dat hij 100% in orde is etc heb ik niet perce een foto nodig, zie dat je in Reflex zat en daar zat ik ook in voor een vrij lange tijd dus dan ga ik er vanuit dat ik je kan vertrouwen
Ik kan wel 1 voor je maken? wat stickers er op etc dan mag je mijn custom made uber design controller kopen voor 55 euro.