[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat heeft er mee te maken dat jij tot een paar jaar geleden een kenner op het gebied van PES was. Laatste jaren heb je minder gespeeld maar toch was ik benieuwd of jij een positieve wending in deze PES 2013 zag.
    Als jij, die de laatste jaren toch zeer kritisch was, nu opeens positieve ontwikkelingen ziet dan is dat wel interessant ;)

    En ja, ik heb bij lang sprinten met een spelertje ook een lichte hapering gezien maar niet zo erg als met de demo van vorig jaar.
    Dat lijkt me nu echt iets wat er met de volledige versie wel uit zal zijn, dat was vorig jaar ook zo.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik vond het ook erg apart en vooral een big surprise dat de animaties in Fifa veel beter zijn. Nooit verwacht inderdaad.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het vooral belangrijk dat een footie mij het gevoel geeft dat ik zelf de controle heb over wat er gebeurd. Dat gevoel was/is behoorlijk weg geweest. En dan heb ik er geen plezier in. PES heeft altijd irritatiepunten gehad en zal dat ook altijd hebben, het blijven Japanners natuurlijk :+ Maar die irritatiepunten voeren de boventoon in de laatste versies.

    Het ziet er vooralsnog redelijk goed uit, de verdediging werkt ook weer naar behoren, er is veel te ontdekken en daar heb ik eindelijk weer eens zin in. Natuurlijk, er zullen geheid issues inzitten die me niet bevallen, die ga ik ook zeker vinden en benoemen, maar hopeliijk blijft het plezier de boventoon voeren. Afgaande op deze demo, heb ik hoop op het laatste.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Jij vindt van niet? :p
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    vindt*

    En ja, dat zegt hij toch ook, dat hij dat weet. Het is nu ook wel duidelijk dat jij FIFA beter vindt, man 8).
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die pes fan is zal nooit zeggen dat fifa gewoon Pes zijn kont schopt de laatste jaren op het grafische en gameplay aspect.

    En andersom zal dat het geval ook zijn als pes ooit weer eens beter zal worden dan Fifa. Helaas leert zeebaars het toch nooit, ga er vanuit dat deze pes ook weer een aanfluiting zal gaan worden.

    Wat me opvalt is dat jullie pes mensen erg snel tevreden zijn? Slechte animaties, keepers die door het goal vliegen niet normaal een bal uit kunnen gooien. Animaties van schoten op goal zien er totaal ook niet uit.. dat kan anno 2012 echt niet meer!

    En blabla geen gezeik hebben van jij fifa fan boy... speelde vroeger alleen maar pes :) alleen is pes een product dat stil bijft staan en geen evolutie mee maakt.

    Fifa = van een ruk voetbalgame naar een topper gegaan in aantal jaren.
    Pes = van een topper naar een ruk voetbal game gegaan in aantal jaren.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb de demo gespeeld, maar idd de animaties zijn wat stroef en houterig (nog steeds). PES heeft de laatste jaren meer een arcade feel.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap dus niet waarom gasten als jij altijd tof komen doen. Doen alsof PES liefhebbers dom zijn omdat ze PES leuker vinden. Dat gezeur moet toch wel eens een keer afgelopen zijn. "Jullie accepteren alles maar blablabla". Denk je nou echt dat ik een spel ga spelen die ik niet tof vind om te spelen? Ik vond PES 2012 nep, dus ik speelde hem gewoon niet. Ik ben geen huisvrouw die in elkaar gemept wordt door haar man en dan bij hem blijft. Ik speel uit vrije wil, omdat ik het dus een leuke game vind om te spelen.

    Dus kom niet aan met je wijsheden, want het is een beetje irritant en dit topic is niet bedoeld om constant te vergelijken met Fifa. En je eerste zin, waar heb je het over. Als ik PES fan ben, dan vind ik PES dus leuker qua gameplay dan Fifa, dus natuurlijk zeg ik dan niet dat Fifa de kont van PES schopt op gameplaygebied duh?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Blijkbaar voel je je wel op je tenen getrapt, anders reageer je hier niet op, lijkt mij?
    Oke,
    PES = Fail FIFA = Awsome
    Discussie hierbij gesloten. :cool:
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Gaat en heeft hier niks met tof doen te maken? ik schrijf wat ik ervaar geef toch zelf aan dat ik pes gaaf vond? op xbox/xbox 360 alleen in 2008/2009 ging het gewoon mis.

    Dus jij moet niet zo tof doen alsof jij mister PES bent of zo en je niet zo op je teentjes getrapt voelen.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja en hij heeft het nog over zeebaars ( Seabass ), dus weet hij niet eens dat die niet meer in het ontwikkelproces van PES 2013 zit. Lekker op de hoogte, zeg dan niks! Ik vraag me af of hij de demo wel gespeeld heeft. Ik betwijfel het sterk _0/
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hier doe jij zelf toch ook redelijk populair en haal je fifa er zelf ook weer bij?
    Of heb ik dat nu totaal mis?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Mwah, er zijn genoeg 'PES-fans' van het eerste uur, zoals ik, die de serie vroeger echt geweldig vonden, maar toen de serie in elkaar zakte en FIFA de betere game werd, gewoon zijn overgestapt.

    Ik probeer ieder jaar trouw de nieuwste demo van PES weer, met de hoop dat het weer terugkomt op het niveau van PES4/5, maar te vaak teleurgesteld.

    Ik vind deze demo best aardig spelen, maar eerlijk gezegd is dit nog niet genoeg om me te overtuigen om de game te kopen. Bepaalde dingen zoals het dribbelen enzo voelen gewoon 'minder' aan.

    Ach, we zien het over een paar maanden wel.

    Net trouwens met een omhaal gescoord, volgens mij met Moutinho, en zonder dat ik er vreemde fratsen met de controller mee moest uithalen. Voorzet stuiterde van een verdediger af, en de speler rost meteen die omhaal de goal in. :D

    Ik weet alleen niet of ik het echt 'lekker' vind voel. Bij FIFA heb je iets meer het gevoel het zelf te doen, door die L-trigger bewust in te houden voor volleys enzo.

    Ook al een paar keer mooi mezelf in stelling gebracht dmv die rainbow-flick, maar helaas nog niet afgemaakt. Ik aas nog op het passeren van de keeper met die move, zoals ik in FIFA WC2010 vaak deed.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Gaap.... Zeebaars heeft de game toch echt wel naar de knopper gebracht... en inderdaad sinds pes 2011/2012 is mijn interesse in deze game erg gekelder :) en heb gisteren de demo 1,5 uur gespeeld dus niet voor mij gaan praten. Vind gewoon jammer dat er zoveel slordigheden inzitten!
    Dit is in de retail ook vaak nog het geval!
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gaaaaaap..... Ga eerst even googlen naar de betekenis van sarcasme en hoe je het kunt herkennen.



    Gasten als jij komen hier altijd om te blaten hoe tof Fifa wel niet is. We don't fucking care. Speel lekker je eigen spelletje. Als je aankomt dat je vindt dat wij PES spelers wel erg snel tevreden zijn en alles maar accepteren dan komt dat zeker over als tof doen. Alsof de keuze voor Fifa de enige juiste is en als je PES leuker vindt dan ben je maar een dumbass.

    Je lokt reacties uit en als je die dan krijgt ga je verontwaardigd lopen doen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Misschien moet je begrijpend leren lezen? Ik gaf aan dat ik geen verstand van footies heb omdat ik geen Fifa speel. Dat wil dus zeggen dat ik heel goed weet dat Fifa de betere voetbalsimulatie is. Maar het plezier dat ik met PES heb is gewoon groter. Vandaar mijn keuze. Moeilijk allemaal he?

    Het gaat er ook niet om dat je je mening geeft over de demo. Please do, ook negatieve reacties mogen geplaatst worden. Maar betrek je mening dan gewoon op jezelf en haal er niet steeds PES spelers bij om je mening te staven. Dan spreek je mij dus wel aan en trap je op mijn tenen. Betrek het gewoon lekker op jezelf. Ik snap ook niet dat mensen Fifa leuk vinden, maar ik sta daar toch ook niet te verkondigen dat ik Fifa spelers niet snap en dat ze alles maar accepteren?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Op de PS3 geen last van Cyrax.
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Cyrax no hard feelings ik geef gewoon aan waar het op staat... is mijn mening :) en dat jij dat game tot nu toe wel gaaf vind prima is je goed recht!

    Ik verwacht gewoon meer van een game :) en wat funxual zegt ben ik het wel mee eens dat pes meer arcade is dan een simulatie.

    Hoe is het online gebeuren tegenwoordig eigenlijks in pes 2012? weet nog toen ik 2011 had gekocht ik nooit normaal een online ranked match kon spelen zonder lag.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Objectief gezien is Fifa veruit het betere voetbalspel.

    Waarom ik het niet speel (heb wel aardig wat uren in fifa 10 en 11 gestoken):

    Ik vind het gewoon niet zo leuk als PES. Na 2/3 potjes Fifa heb ik het écht wel gezien, waar ik uren lang PES kan spelen. Maar ach ieder zijn ding toch?
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zucht....
     

Deel Deze Pagina