Mwah, er zijn genoeg 'PES-fans' van het eerste uur, zoals ik, die de serie vroeger echt geweldig vonden, maar toen de serie in elkaar zakte en FIFA de betere game werd, gewoon zijn overgestapt.
Ik probeer ieder jaar trouw de nieuwste demo van PES weer, met de hoop dat het weer terugkomt op het niveau van PES4/5, maar te vaak teleurgesteld.
Ik vind deze demo best aardig spelen, maar eerlijk gezegd is dit nog niet genoeg om me te overtuigen om de game te kopen. Bepaalde dingen zoals het dribbelen enzo voelen gewoon 'minder' aan.
Ach, we zien het over een paar maanden wel.
Net trouwens met een omhaal gescoord, volgens mij met Moutinho, en zonder dat ik er vreemde fratsen met de controller mee moest uithalen. Voorzet stuiterde van een verdediger af, en de speler rost meteen die omhaal de goal in.
Ik weet alleen niet of ik het echt 'lekker' vind voel. Bij FIFA heb je iets meer het gevoel het zelf te doen, door die L-trigger bewust in te houden voor volleys enzo.
Ook al een paar keer mooi mezelf in stelling gebracht dmv die rainbow-flick, maar helaas nog niet afgemaakt. Ik aas nog op het passeren van de keeper met die move, zoals ik in FIFA WC2010 vaak deed.
Laatst bewerkt: 26 jul 2012