[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Fuel, werkte erg goed trouwens.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom zou je dat willen? Toch leuker om wat rond te rijden, andere dingen te zien, dan steeds dezelfde route te moeten rijden (als je het spel of de missie enkele keren speelt).

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Rondrijden en stuff bekijken is leuk in freeroam. Als ik een missie doe wil ik gewoon zo snel mogelijk van punt A naar punt B komen (zeker als er een tijdsdruk achter zit zoals in alle missies van TBoGT voor 100%).

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dan is er toch niets meer aan als ze je al de perfecte route geven en je met een tijdslimiet zit.

Het spel laat je creatief zijn door kortere routes te vinden en stukken af te snijden, dat maakt het net leuk. Ook omdat je zei dat je je ogen op de spelwereld wilt houden dacht ik dat je meer wou genieten van hoe het spel er uit ziet etc.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik wil juist geen HUD in GTA V. Bij IV kon bijna alles uit, behalve je health en armor. Hopelijk is het mogelijk om dat niet te zien in V, als ik het wil zien druk ik op een back knop bijvoorbeeld en dan zie ik het even. Net zoals met wapens en dergelijke dus, je ziet het alleen als je de optie gebruikt. Ik haat shit in beeld. :+

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In Dead Space is het geweldig gedaan, je HUD zit op je kleding :D. Maar dat kan niet echt in GTA. Ik denk dat we nog steeds de ammo counter en health zullen blijven zien. Maar net zoals in IV, dat het gewoon vrij gauw weggaat weer, ideaal.

En die minimap blijft nodig helaas. Ik heb in IV alles met de minimap gedaan en dus weet ik nog steeds genoeg plekken niet uit mijn hoofd. Er is zo'n artikel van Kotaku en toen vertaald door een NL website, dat je Liberty City compleet opnieuw en anders ervaart wanneer je alles uitzet, dus de map, hud etc. En dat je dan echt zelf naar straatjes moet zoeken. Het klonk cool en ik heb het ook uitgeprobeerd maar het werkt niet echt. Je moet voor missies bijvoorbeeld naar Ray...maar je weet niet hoe de straat heet, ook zijn er geen bordjes met straatnamen wel grote borden op de snelweg. Tis leuk bedacht, maar al vrij gauw bleef ik elke keer weer naar de minimap gaan.

Dit is nog niet eens zo'n slechte fake video van GTA V

[yt]M-5CkLiC2zA[/yt]

Lijkt een hoop tijd gekost te hebben om al die gebieden te maken.

Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    weet je wat grappig zou zijn, maar wel cool.
    dat je naft kon opgeraken tijdens het autorijden :)

als je op de vluch moet en net een auto steelt waar de naft bijna van op is :)
    shit! verder zoeken!

en dat je moet gaan tanken enzo :+

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind de video voor wat ik even snel kan zien best wel geloofwaardig.

@1:48 Woot een Porche Carrera GT (zou vet zijn als deze erin zou komen :p)

Laatst bewerkt: 27 jul 2012
  9. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Je wat kan opraken? 8)

En die video lijkt teveel op GTA IV om echt te zijn. Precies dezelfde HUD, en de loop- en carjackanimaties zijn ook precies hetzelfde :9

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    naft uuuhm inderdaad zou die benzine bedoelen? :)

11. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ja dat was me ook wel duidelijk, had alleen nog nooit van dat woord gehoord :+

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    That's makes two of us :D

Volgens mij ben ik te oud voor alle nieuwe slang worden die in Nederland gebruikt worden. :cool:

13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203

Nederland? :+

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    _O_ haha scherp!

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94

hahaha ja das waar,
    sorry voor mijn Belgisch taalgebruik ;)
    naft = benzine :p

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    31 juli brengen ze GTA III naar PSN, niet in HD maar gewoon zoals ie op PS2 was. Waarom geen Xbox 360? :mad:, ik zou hem gelijk halen. Ik kan de PS2 wel aansluiten op de plasma, maar das zo fucking lelijk, brrrrr. GTA III op PSN op PS3 dus en Chinatown Wars op Vita. Ineens veel GTA van Rockstar, zou geweldig zijn als dit een aanleiding is naar groots V nieuws, maar nah....Rockstar is onvoorspelbaar.

17. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Android tablet/phone hebt kan je hem ook daar via de TV op runnen.

En die video is natuurlijk GTA 4, alleen ze hebben echt alles verandert tot wagens tot omgeving in de style van de trailers maar dat zei hij ook.

18. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Al zou ik graag een paar uur vertoeven in die veranderde omgeving. Vooral met die berg kan ik weer dagen zoet zijn.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    GTA 5 watch: Take-Two investor call tomorrow

GTA 5 chatter and rumour-milling is set to go into overload once again tomorrow, as the Take-Two Q1 2013 investor call kicks off at 4:30 PM eastern time

Absolutely nothing is known about the Take-Two investor call, but you can listen to the whole thing over at the company’s investor website.

We’ll be keeping an eye on what goes down during the call, although rumours are already flying around regarding the elusive release date for GTA 5.

We’ve already heard that GTA 5 won’t be shown at Gamescom, but analysts are hopeful GTA will launch this year, even if it wont help stem decline in the games industry this year.

What about you? When do you think GTA 5 will launch, and do you care?

http://www.vg247.com/2012/07/30/gta-5-watch-take-two-investor-call-kicking-off-tomorrow/

GTA IV werd destijds tijdens deze happening uitgesteld naar het volgende jaar. Groot nieuws, ondanks dat het toen shit nieuws was natuurlijk. Misschien dit keer groot goed nieuws? Of.....gewoon helemaal niks GTA gerelateerd.

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    persoonlijk denk ik dat we niks over een release gaan horen :mad:
    Get the game out allready!!!! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina