Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hey ik heb ook nog ergens een PSP die stof loopt te happen :+

//edit\\ nog niet gekocht :eek:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom niet? :eek:

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij is er (ook) iets wat mij telkens tegenhoudt om een Vita te kopen. Heb tijdens m'n vakantie er wel mee gespeeld en hoewel het een mooi apparaat is, met superscherpe beelden, is er iets wat mij tegenhoudt. Ik denk dat het komt door het type games wat je erop kan spelen. Het blijven vooral PS3 ports. En aangezien ik mijn PS3 ook zelden aanraak ben ik bang dat dit met de Vita ook gaat gebeuren...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen originele bon ... geen garantie .. :eek:

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zat er dus toch nog een addertje onder het gras. Zou het ook niet gedaan hebben dan.

6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Als mensen me willen toevoegen: GWNynke
    Dulle, ik heb jou al toegevoegd, als je wil accepteren vind ik het tof maar hoeft natuurlijk niet :)

Heb zelf alleen Gravity Rush, verhaal al uitgespeeld. Echt heel tof, zeker z'n geld waard imo :thumbs:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vooruit dan maar, ik heb het geaccepteerd. :mad:

:+

Moet nog steeds Gravity Rush kopen. Doe ik wel als het wat minder warm is. Met dit weer kom ik niet verder dan wat loze potjes Fifa. :p

8. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Same here... Met dit warme weer zit ik er maar weinig achter. GR moet ik ook nog kopen. Ik wacht nog even op een betere prijs of tweedehandsje.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Demo was erg tof in ieder geval, denk dat ik hem ook koop zodra de game goedkoper is.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Game een paar in handen gehad maar leg de game weer terug na het zien van de prijs (€44,95).

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb GR te koop staan dus als iemand 'm wil overnemen stuur even een PM! :+ Uiteindelijk drie keer de game opgestart maar het kan me niet echt boeien.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Van de week Wipeout 2048 gekocht. Opzich wel leuk, maar de moeilijkheidsgraad ligt wel erg hoog. Misschien dat het nog komt met wennen, maar ik heb het gevoel van niet...

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    <3 :+

Gravity Rush is wel echt verschrikkelijk gaaf, als je een prijs ziet waarvoor je denkt "moah" doe dat dan, want zelfs al boeit het (ietwat gekke Japanse) verhaal je niet, dan heb je alsnog genoeg lol aan de gameplay. Demo geeft wel een redelijke impressie maar in de game zelf zit nog meer! :)

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Had 2 weken na de release van Gravity Rush al een platinum trophy, maar ik vond het ook wel een boeiend spel. Heb ook nog de spypack gedownload, maar niet afgemaakt en de andere twee packs heb ik niet meer gedownload. Het is bij mij altijd wel klaar als ik de platinum heb.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb uncharted G.A. Inmiddels bijna platina, de trophys die ik nog moet zijn dat ik de schattenset moet voltooien. Maar dit doe je volgens mij doormiddel van de zwartemarkt en naar. Maar ik weet niet precies hoe, iemand enig idee ?

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, hoeft niet via de zwartemarkt. Ik heb het zonder gedaan. Je moet gewoon levels spelen waar veel vijanden zitten en dan steeds weer opnieuw. Klinkt simpel maar zo moet het wel. Het was bij mij wel zo dat het opeens heel snel ging met die buit toen ik eenmaal alle andere trophies binnen had.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maakt het dan nog uit of je de hele tijd 1 level opnieuw speelt, of bijvoorbeeld 10 levels iedere keer speelt ? En heb je misschien ook nog suggesties voor levels met veel vijanden ?

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Welke buit moet je nog dan? Ik deed de hele tijd dezelfde levels. In level 2 heb je een stuk waar je veel vijanden tegenkomt. Bij die opgraving was dat geloof ik.

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik moet van alles nog wat :mad: ik ga binnenkort ff proberen om in level 2 dan wat vijanden neer te knallen :) ty voor de tip

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand tips voor een nieuwe Vita game voor me? Ik heb nu alleen Gravity Rush, en bijna alle demo's in de PSN Store heb ik al geprobeerd en ze spraken me niet heel erg aan. Dungeon Hunter leek me nog wel tof, maar ik vraag me af of dat leuk is in je eentje... En ik ken geen mensen met een Vita.

Uncharted en Metal Gear lijken me tof, maar zijn er nog aanraders naast die? Heb ook al Mutant Blobs en Escape Plan op het oog, maar moet nog even kijken of ik genoeg ruimte heb op m'n geheugenkaart.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina