[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    daar moet je wel ff opletten. hij zit nu bij firelink shrine, beneden aan het trappetje, tegenover dat vrouwtje achter de tralies. Als je terug komt bij firelink shrine val hem dan gelijk aan en kill hem! Doe je dat niet, dan doodt hij dat vrouwtje achter de tralies en kun je daar niet meer je estus flaks upgraden!

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Daarentegen kan je 'm nog wel later pakken en alsnog de Maiden weer ressurecten. Dus het is niet een ramp als je hem in leven laat. Bovendien moet je oppassen tijdens het vechten met hem (hij is verdomd sterk) dat als hij van de rand af valt dat je veel goede items mist, waaronder een shitload aan humanity en een ring. Ik zou gewoon het verhaal z'n gang laten gaan en hem niet gelijk pakken. Hij is ook verdomd irritant (slaat door je schild heen en is erg snel), als ik mag aannemen dat hij even sterk is als je 'm later tegen komt..

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks.... dus eigenlijk had ik hem eerder al vrij moeten laten, zodat hij dat chickie in die gevangenis niet in gevaar brengt...!? :)

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe zie je of je human bent? Staat er dan een 1,2,3,... voor je levensbalk?
    Ik ben op dit punt en heb weinig problemen met 1 gargoyle, maar als die 2e arriveert is dit anders.

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je bent human als het cirkeltje waar de nummers in staat naast je levensbalk wit is. Bovendien zie je het aan je character zelf. Die 1, 2, 3 zijn de hoeveelheid humanity die je hebt.

6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je hollow ben heb je een Crystal meth gezicht

Laatst bewerkt: 27 jul 2012
  7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    En lichaam.

8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    jij speel in je onderbroek? :9

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Niet alle armors bedekken je complete lichaam ;)

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Beetje jammer dat de attack-knop onder de trigger zit. Ik speel de game op de PS3, en telkens als dan iemand een praatje maakt en ik de controller wat naar beneden breng om te luisteren naar wat die persoon te zeggen heeft....

... komt de rechter-trigger per ongeluk op het matras, waarna mijn mannetje die persoon een zwaard/bijl/speer door zijn lichaam rost, en ik in gevecht kom met een mogelijk bruikbare NPC die ik vervolgens moet doden... =(

Is nu al 3 of 4 keer gebeurd ofzo. Hetzelfde probleem had ik trouwens ook met Battlefield 3, waardoor je per ongeluk een granaat gooit of whatever.

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou echt oppassen met de hoeveelheid NPCs die je killt. Velen bieden een soort side story / side mission. Weet je toevallig nog wie je allemaal gedood hebt?

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Die man bij het 2de Bonfire, dus eigenlijk in het midden van de open wereld HUB bij die grote kraai. Hij vroeg of ik het was die die bel had geluid, en wilde net beginnen met een verhaal volgens mij, en mijn mannetje steekt hem en we raken in gevecht. Ik meteen PS3 uitgezet in de hoop dat het daarmee ongedaan gemaakt werd, maar helaas... hij bleef me iedere keer meteen aanvallen zodra ik me liet zien, dus toen maar doodgemaakt.

Die 1ste verkoper in Undead Burg ook helaas doodgeslagen. En daar beneden in Indead Burg heb ik nu dus ook per ongeluk zo'n tovenaar of whatever vermoord.

Beetje klote.

Oh, en die rode klotedraak is ook zomaar weggevlogen toen ik onder hem door rende bij die brug.

Misschien dat ik beter maar gewoon helemaal overnieuw kan beginnen, dan heb ik ook meteen een 'bow', en hopelijk kan ik dan een figuurtje boetseren die er niet als een mongool uitziet, wat blijkbaar nogal lastig is in dit soort games.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ben nog steeds benieuwd hoe je zoiets "toevallig" voor elkaar krijgt, het mollen van een shopkeeper. :D

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Die merchant maakt niet zoveel uit, de draak is zelfs mooi mee genomen ^^
    Alleen dat je een NPC bij Firelink Shrine kapot heb gemaakt is wel erg kut. Dus alleen daarvoor zou ik inderdaad overnieuw beginnen. Bovendien even een tip: Op het moment dat je met je schild omhoog naar een NPC toe loopt, komt er geen 'Talk' te staan. Dat komt pas als je je schild omlaag doet. Maar als je het idee hebt dat het lijkt op een NPC (In Firelink Shrine zitten sowieso alleen maar NPCs) gewoon met je schild er op af lopen. 95% van de enemies in Dark Souls zijn agressive, dus die vallen je echt wel aan als je dichtbij ze komen. Doen ze dit niet, kan je altijd even kijken of je er mee kan praten. Kan dat, is het een NPC. ;)

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat laatste begreep ik wel, maar in zeker 2 van de gevallen ging het puur per ongeluk doordat mijn trigger de matras raakte waarna ik dus spontaan die NPC aanviel... ;)

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Still, dood is dood, dus weet niet of het verstandig is om NPCs te missen. Met name NPCs uit Firelink Shrine. ;)

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Inderdaad.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    -knip-

Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  19. Vicill