Eigenlijk zouden ze je daarnaast een keuze moeten geven uit een aantal verschillende friend backgrounds. Deze standaard witte worden wat saai. Maar goed, geen waas meer maakt alles 100% beter. Nu wordt mijn Jurassic Park theme eindelijk bruikbaar. edit: Oh, hey, mijn 360 heeft een update. Nu komt de grote test; zal ik me in weten te houden met screens etc?
Nu heb ik een witte waas eronder, lol. Ziet er sowieso niet uit, kwaliteit van wallpapers gaan enorm achteruit als ik het als theme gebruik. Kloot vanmiddag wel even verder.
Was er altijd al een 1080p optie? Zit ik al de hele tijd voor niks met 720p te spelen op een 1080p tv? (ach, mijn capture card kan maar max 720p/1080i aan, dus het maakt niet echt veel uit) NIEMAND KAN BEWIJZEN DAT DIT VAN DE BETA IS! (...ik ben zwak, maar gelukkig niet zo zwak dat ik iets post waar mensen iets mee kunnen )
^Vandeweek me ook opgegeven voor de beta, alleen kreeg nooit een bevestiging ofzo. Bij de keuze dat je met de voorwaarden eens was, en ok deed, kreeg je geen bevestiging oid. Dus ben benieuwd of ik nu wel bij de beta zit, ben wel benieuwd.
Inloggen op de MS Connect website, dan zie je meteen of je bent toegelaten en zo ja, dan kun je meteen de code opvragen om de registratie-app te downloaden: https://connect.microsoft.com/ Ik zie trouwens dat je nu de interface ook op Nederlands kunt zetten... waarbij maar een paar dingen ook daadwerkelijk vertaald zijn.
Probeer in the loggen, moet je overeenkomst aanvinken en dan doorgaan, maar vervolgens gaat hij weer naar dezelfde pagina, elke keer weer. Had ik vandeweek dus ook. Hij gaat niet naar de volgende pagina Naja zal dan ook wel niet gelukt zijn en niet bij de beta.
Het is in ieder geval een eerste stap. Persoonlijk maakt het me niet veel uit, maar vond het wel erg vreemd dat Nederlands er nog niet was als taalkeuze. Vooral na Kinect waar ze toch ook meer de hele familie mee willen bereiken. Sommige games zelf zijn dan wel in het Nederlands en bv Zune Marketplace ook in NL. Over Zune / films huren, kwam van de week dit artikel tegen van een internetbureau over Pathé op de Xbox 360: http://supersteil.com/blog/339/pathe-thuis-soon-on-your-xbox-360/
Waarom? Ik zie niet in waarom iemand ooit die browser zou willen gebruiken. Niet dat het niet werkt (op het gebrek aan Flash na), maar het zal nooit zo snel zijn als browsen op een PC. En je kan het niet eens ingame gebruiken (denk aan Steam). Ik zie geen voordelen. Leuk dat het kan, niet meer. XBW is de enige site waar ik adblock uit heb staan. Allemaal een steentje bijdragen om Mirik aan wat extra ad centjes te helpen.
Ik heb geen PC boven op mijn slaap kamer, als ik snel even iets wil opzoeken op een groot scherm gebruik ik IE op de 360, ideaal. Alleen hoop ik dat Flash ooit wordt ondersteund, nu kan ik geen gametrailers.com bekijken. Recommend; Vierkantjes had voor mij er wel uit gemogen.