[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al een nederlandse winkel gevonden waar de CE te pre-orderen is?

2. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zoek ik ook

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Release is net aangekondigd, dus reken er de 1e dagen nog even niet op. Ik zou echter GameMania in de gaten houden. Die in Leeuwarden hadden met Cata aardig wat en met Lich King zelfs een hele doos vol.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Was het eerst misschien een ergenis voor Arena of RBG een team te vinden, nu zal het waarschijnlijk een ergenis worden om een goede group te vinden.

Er komt misschien een optie genaamd ''Teamfind'' in de game. Als dit net zo word als LFR, dan krijgen de PvPérs bij deze mijn welgemeende condoleances. 8)

De shit die ik in LFR heb meegemaakt. :emo:

5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hier niet zo'n problemen mee. Als het principe hetzelfde is als LFR lijkt het me juist een best goed idee, dan moet het wel zo zijn dat deze teams alleen tegen elkaar kunnen komen en dat de rating rewards ook worden aangepast/verwijderd.
    Als je met deze teams dezelfde titels en mounts kan halen als bij de echte arena-teams zou ik er meer problemen mee hebben.

En het is uiteraard volleding optioneel, net als LFR, je MOET niks.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, true, maar die LFR groepen die ik heb meegemaakt verneukten het ook nog big time in het echte DS, soms nu nog op de 1e boss.

En ja, over die rewards heb je groot gelijk.

Als ze dus hetzelfde soort systeem qua rewards doen als in LFR vind ik het prima. Ik PvP toch bijna nooit.

7. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu 2 dagen gespeeld en ik moet zeggen dat het me best wel bevalt, gelijk eventjes 3 instances gedaan. Wel behoorlijk wennen hoor. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat de Auction House in Stormwind verplaatst was. Ik heb toentertijd Cataclysm gekocht en mn mage naar 85 geleveld en toen was het eigenlijk wel klaar. Toen nog een weekje oid gespeeld.

Zo kwam ik bijvoorbeeld ook Transmogrification tegen, wat is dat precies?

Oh en wat is een goede plek om end-level te questen? Ik heb Twilight Highlands eventjes gecheckt, maar daar had ik zo te zien al redelijk wat gedaan want ik kon niet echt quests vinden. Heb je nu bijvoorbeeld ergens nog een echte daily quest spot? Zoals toen met Isle of Quel'Danas?

Ook zou ik graag wat info willen hebben wat momenteel een beetje de standaard is qua average item level. Welke Tier is er bijvoorbeeld momenteel? Ik heb nooit het aller beste gehad, maar als je een beetje mee kunt in heroics en raids vind ik het altijd wel leuk.

Voor degene wie daarin geïnteresseerd zijn, met deze speel ik momenteel: http://eu.battle.net/wow/en/character/dragonmaw/Lugran/advanced

Die gloves kwamen voor mij wel mooi uit trouwens. Ik had nog simpele groene dingetjes en toen dropte in een normal instance direct deze voor me http://www.wowhead.com/item=67132. :D

Laatst bewerkt: 27 jul 2012
  8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dragon Soul kan je doen met een ongeveer een ilvl van 390.

9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt voor quests Firelands en Tol Barad, TB is de wintergrasp van cata en Firelands zijn leuke pve dailies.
    Ook een handige tip: Er is een questline met Thrall waar je een 365 cape krijgt, dat is het eerste wat ik meestal doe als ik 85 ding. Hij begint bij de NPC die bij de portals in SW staat.

10. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de tips! Ik voel me weer helemaal noobie ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Went vanzelf. :+

12. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I know. Van 2006 t/m 2010 noob geweest :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ach, tref ze zelf ook nog wel op mijn server en dan ben ik de beroerdste niet om dingen uit te leggen.

Gelukkig heeft Blizzard die kant van WoW wel aangepakt imo. Je krijgt een hoop dingen voorgeschoteld waardoor de gevorderde speler minder last van dit soort mensen heeft. Imo groot pluspunt van de huidige game.

En dan willen ze na MOP nog 2 expansions. 8)

14. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar speel jij en met welke char Yellow?

15. Xboxownes

Xboxownes Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat gw2 net zo succesvol word, en al helemaal omat het f2p is??

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    F2P maakt denk ik niet veel uit. 10M willen wel betalen voor een MMO. Als de game ruk is en gratis wordt hij nog niet gespeeld.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik speel Runetotem, Alliance. Mijn 2 chars heten Menora en Menoran, was eerst Menorius, maar heb een historisch foutje in de naam gemaakt.

Heb nog een 3 char, een Shaman, maar nog niet aan begonnen. Tijden geleden ook een gehad, maar weer weg gedaan omdat ik een tijd lang geen wow meer speelde.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat een heleboel WoW'ers wel zat zijn aangezien de huidige content alweer 10maanden oud is. Ik kijk in elk geval uit naar GW2 alhoewel het nog wel zomer is en ik misschien 4-5uur per week ga spelen.

Nadeel van GW2 vind ik dat er weinig progressie in het levellen zit, de meeste weaponskills heb je voor level 10 wel unlocked en daarna zit je van level 10 tot 80(?) met dezelfde skills opgescheept op een paar elite skills na.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zie echter ook een voordeel: Je kunt langer wennen aan de skills die je hebt, hoeft misschien minder voor rotation gebruiken en wellicht heb je dan minder last van mensen die niet kunnen wennen aan de hoeveelheid skills wanneer je in een raid zit.

Ergenis nummer I in WoW: Mensen die niet weten wat ze doen omdat er gewoon teveel skills zijn op de actionbars, maar helaas willen ze het vaak al niet leren ook. Ik hoor die geluiden veel van mensen die wow wel kennen, maar niet spelen.

Gelukkig bied GW 2 een ander soort opzet, dus ik zou er voorlopig maar blij mee zijn Sjorrit. Het kan een voordeel zijn, maar op een ander manier misschien weer nadelig of lastig te leren.

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    WTF!
    Ik wou vanmiddag inloggen op een andere PC, en toen moest ik mijn password veranderen wegens suspicious activity, wil ik dat gaan doen...staat er dat ik dat al te vaak geprobeerd heb!? Nu kom ik dus niet meer in mijn account en kan ik ook geen nieuw PW instellen.
    Iemand een idee hoe je dit op kan lossen?

Deel Deze Pagina