[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Suits begonnen, heerlijk de snelheid!
    Kijkt heerlijk weg

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Net pilot Newsroom gezien en vond hem erg goed!

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Suits is inderdaad een geweldige serie imo! Gister nieuwste episode gekeken, nice. :D

Denk weer verder met It's Always Sunny in Philadelphia, ik game altijd tijdens het kijken van serie's en bij IASIP maakt het niet uit als ik niet helemaal oplet :+

Kijk nu trouwens First Week In, gaat over gevangen hun eerste week in de gevangenis die vaak het ergste is.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je gaat gamen tijdens series kijken? Huh. Zie je dan wel alles? 8)

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Suits is ge-ni-aal. Volg 'm al vanaf het begin. Serie mag nooit meer stoppen. :cool:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe episode weer deze week. Alleen hoop ik wel dat ze soms wat magic van Mike laten zien. :)

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Inderdaad. Volgende episode gaan ze 5 jaar terug in de tijd en zie je dus ook hoe Harvey was toen hij nieuw was.

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Eerste 3 episodes van The Newroom gekeken, vind het niet super. IMO veel te veel op het Amerikaanse publiek gericht. Gaat heel veel over de Amerikaanse politiek waar ik zelf weinig van weet.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Valt wel mee hoor. Gaat gewoon over actuele onderwerpen van het afgelopen jaar. Ik weet vrijwel niks van de Amerikaanse politiek en kan het prima volgen.

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Terra Nova aan het volgen, en ik vind het zelf een mooie serie, goede cast met vrij veel boeiende personages. De serie is helaas niet zo'n sterk succes in Amerika, misschien wilt men meer Dino's zien, maar persoonlijk vind ik het juist wel iets hebben omdat de Dino's in Jurassic park natuurlijk bedoeld waren als entertainment dieren, waar ze in Terra Nova als oprechte dieren worden weergegeven. Wel verwacht ik iets meer van mens en Dino conflicten in de toekomst, in ieder geval ben ik benieuwd, de serie heeft zeker hier en daar wat mindere punten en zijn onduidelijkheden, maar het valt nog mee. Dinotopia vond ik ook een leuke reeks, maar soms een beetje te mooi om waar te zijn gehalte, de stijl en setting van Terra Nova bevalt me beter.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Welke ep ben je?
    Vond begin leuk, daarna werd het beetje saai, en laatste dubbele ep was wel weer vermakelijk. Had wat meer in gezeten. Flink budget (en soms tergend slechte sfx). Na 1 seizoen dan ook (helaas) afgelopen.

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Nikita! Heerlijke serie. :D

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben bij ep 6 gebleven, maar ik wist pas van de serie toen ik het op RTL 5 zag, die eerste 2 afleveringen. De vierde vond ik de minste dat over die eigenaardige ziekte, maar daarna werd wel weer beter. Ja zonde dat het met seizoen 1 al stopt, maar eindelijk weer een goede serie na Star Gate enzo.

De nieuwe Nikita vind ikzelf minder, vond de oude serie beter, Nikita had toen wat meer charme in haar personality, vind haar in de nieuwe series wat kil. Wat ik ook goed vond aan de oude Nikita was de muziek, alternatief.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Eerste twee afleveringen van Newsroom gekeken. Echt fantastisch begin. Heerlijk tempo, beetje humor en met inhoud. Fijne afwisseling op veel fantasy dat ik kijk. Hoop dat het dit niveau vast houdt.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Volg nieuwe Nikita ook en vermaak me er prima mee. Heel lang geleden wel wat van oude Nikita gezien, maar te weinig om me er echt veel of zinnigs van te kunnen herinneren. Wellicht vandaar dat ik de nieuwe goed te pruimen vind.
    Wordt wachten tot sept/okt, dan beginnen een hoop series weer.

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Eigenlijk gestopt met Nikita halverwege S2, vind het op de een of andere manier gewoon niet spannend meer lijkt het wel.

Nieuwe Suits (van vorige week nog) was goed. Leuk om wat meer te weten te komen over Harvey.

begrafenis scene was goed

De echte episode komt er nog aan, preview ziet er heeeeel vet uit.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Top aflevering Suits weer. Dat einde :'-( maar toch ook wel :thumbs: . Volgende week gaat het epic worden zo te zien.

20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Inderdaad, holy shit _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina