Ik was prestige 8 level 78 en had 2 gouden titles en die ben ik nu allemaal kwijt. Me broetje heeft morgen geen leuke dag
Je kills en wins worden gereset........... Je deaths en lossen niet _0/ M.O.A.B gehaald mijn bijna alleen de .44 Magnum
Nu ik BF3 heb gaat er een wereld voor me open, gelukkig was ik al in februari gestopt met deze game en speelde ik sporadisch nog MW3.
Vond BF 3 eigenlijk ook niet zo geweldig.. Vond BF BC 2 nog beter. Wat betreft CoD, die neem ik sinds deel 4 al niet meer serieus.. Sinds je niet meer kunt peaken (leanen) in de PC versie. Ik heb gelezen dat dit wel weer terug komt in BO 2 .
Bij de meeste mensen worden de titles en emblems niet gereset. Dat is namelijk wel lomp een lvl 1 met bijvoorbeeld een 10de prestige emblem
Je kan toch ook vrijwillig overnieuw beginnen. Dan raak je natuurlijk je emblemen en titels niet kwijt.
als mensen hier ook niet alleen willen spelen voeg me ff toe maakt me niet uit welke gamemode (voorkeur gaat uit naar groundwar). k/d is 2,04 : gamertag: nickn4me
Laatse DLC modern warfare 3 packs onthuld Activision heeft informatie over de laatste twee Content Collection-pakketten voor Call of Duty: Modern Warfare 3 vrijgegeven. In augustus komt Content Collection #3: Chaos Pack. Deze komt op 9 augustus uit voor Xbox 360, de versies voor PlayStation 3 en PC volgen enkele weken later. Dit pakket voegt de Chaos Mode toe aan het spel, waarin spelers golven aan vijanden moeten verslaan in een arena en reeksen aan kills moeten maken om power-ups vrij te spelen. Dit pakket bevat ook drie nieuwe Face Off-maps en vier missies voor de Spec Ops-modus. Het laatste pakket, Content Collection #4: Final Assault komt op 9 september naar Xbox 360 en bevat vijf nieuwe multiplayermaps. De maps spelen zich op of in een verlaten mijnwerkersstadje, een booreiland, oceaanstomer, New Orleans en het strand van New Jersey. Zoals gebruikelijk worden de nieuwe maps en missies eerst in losse delen aangeboden aan gamers met een Call of Duty: Elite-abonnement.