Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    16 of 32 GB? Want als je kijkt dat een 16 GB €599 en een 32 GB €699 kost (via Apple zelf).
    Dan zou een 32 GB best goedkoop zijn voor €475.




    Even een vraag over mijn T-Mobile abonnement: mijn i-150 loopt begin augustus af (releasedatum iPhone 4) en ik heb nu al een paar smsjes/emails van hun gehad over om mijn abbo te verlengen.

    Maar wat moet ik nu doen? Want het liefst houd ik dit abbo ook na begin augustus totdat de iPhone 5 er komt en niet dat ik nu voor 2 jaar moet verlengen ofzo. Als ik niet reageer dan gaat het abonnement toch door en kan ik dit toch maandelijks opzeggen?
    En als de iPhone 5 er komt zal ik zeker moeten overstappen op een nieuw (duurdere) abonnement, of kan ik ook een simlock vrije iPhone 5 kopen en met dit huidige abonnement verder gaan?

    Een hoop vragen, maar ik hoop dat ik wat opheldering kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2012
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hoeft helemaal niets te doen richting T-Mobile ;)
    Mijn i-150 '08 loopt binnenkort ook af en ik laat heb nog eventjes doorlopen.
    Na 2 jaar loopt het abonnement gewoon door en is het maandelijks opzegbaar.

    Stel je voor dat Vodafone straks met een veel betere iPhone5 aanbieding komt.
    Dan kan je abonnement bij T-Mobile opzeggen en eventueel het nummer meenemen naar Vodafone.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt ;).
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    geldt dat ook voor Vodafone abonnees? Volgend jaar mei loopt mijn 2jaar contract af, en kan ik dus ervoor kiezen om een ander abbo te nemen maar dan wijzigt mijn internet abbo van 1gb naar 500mb of lager. Ik kan beter stilzwijgend verlengen neem ik aan en dan kan ik ook maandelijks opzeggen als er een andere aantrekkelijk abbo voorbij komt?!
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo zou het wel meoten gaan, maar een vriend van mij heeft laatst niet gereageerd, en toen was opeens zn abbo afgesloten. Zal wel een foutje zijn geweest, maar wel even oppassen dus. Bel anders gewoon de klantenservice, die kunnen het je ook vertellen.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Kan een iPhone eig HD films afspelen?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat zou t nut daarvan zijn op een 640×960 schermpje?
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Zodat je een HD film niet hoeft om te zetten naar een lagere resolutie.

    Het kan natuurlijk wel want hij neemt ook filmpjes op in HD, maar welke formaten er worden ondersteund weet ik niet.
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dat omzetten heeft voornamelijk met de codec te maken en niet zo zeer met de resolutie.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zie dat Vodafone de algemene voorwaarden heeft veranderd.

    Na het einde van de minimumduur kan de Overeenkomst wederzijds worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste een maand.

    Algemene voorwaarden T-Mobile.
    De Overeenkomst wordt aangegaan voor een minimale
    contractsperiode van 12 of 24 maanden, afhankelijk van het geselecteerde Aanbod. Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst van rechtswege omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd, tenzij de Klant de Overeenkomst voor het verstrijken van deze minimale contractsperiode met inachtne- ming van een opzegtermijn van één maand heeft opgezegd bij de Klantenservice. Een Overeenkomst voor onbepaalde tijd kan de Klant telkens met inachtneming van een opzegtermijn van één maand opzeggen.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Meeste films van mij zijn HD en vroeg me af of de iPhone die gewoon kan afspelen (na geconverteerd te zijn), niet dat de iPhone er bijv moeite mee heeft? Mn oude Blackberry trok bv geen HD films.
     
  12. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    iPhone 4S moet dat wel aankunnen. Maar een film in 1080p is 10GB.. Voordat ie film er op staat heb ik 'm al 10x omgezet.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand nog een leuke simulatiegame voor iPad? Wil wel voor de game betalen, maar niet ingame zoals in die lame facebook games.

    Heb trouwens Redshift gekocht. Voor de mensen met interesse in het universum echt een aanrader!
     
  14. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom converteren jullie al jullie videobestanden? Ik gebruik tegenwoordig de (gratis) app Flex Player. Dan kun je gewoon via iTunes .avi en andere video bestanden in de app laden. Ik heb alleen geen idee of ie ook HD ondersteund, maar voor mij is het goed genoeg iedergeval.

    Ik zit overigens te kijken naar een case of sleeve voor mijn iPad. Hebben jullie enige ervaringen met goede cases of een sleeve?
    Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een sleeve, puur omdat ik de iPad 'naakt' een stuk mooier vind als in een cover. Nadeel is wel, dat hij alleen beschermd in in de sleeve zelf dus als je hem gebruikt, ie niet goed beschermd is.

    Mijn oog is gevallen op deze 2:
    De Icidu Neoprene Sleeve
    Of
    Belkin Pro Color Duo Tri-Fold Folio

    Iemand ervaringen met 1 van deze producten? Ik vind de Apple Smart cover niet zo heel bijzonder en ook nog eens een stuk duurder.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Is er nou eigenlijk een mogelijkheid om muziek, films en afbeeldingen op je iPhone te knallen zonder dat
    kut
    itunes?
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Nope. Maar eigenlijk gebruik ik iTunes helemaal niet meer. Alles sync't via iCloud. Muziek, foto's, contacten, herinneringen, notities, agenda items.. Video's kijken op een 3.5" scherm? Grapje zeker? :+
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ook niet met een jailbreak en een speciaal programma ofzo?
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Defuck is daar mis mee? Ik kijk zelfs filmpjes op mn Blackberry als ik in mn nest lig te rotten.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geen tv op je kamer? Ik ga echt geen film op dat kleine scherm kijken idd :9.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand een oplossing voor het volgende probleem met YouTube ?
    [​IMG]

    Heb de problemen met iPhone4 , iPad en New iPad :mad:
     

Deel Deze Pagina