Zover ben ik nog niet. Game lag gister toen ik terug kwam van een weekendje Parijs op me te wachten en heb vanmiddag een flink stuk gespeeld.
Ik kon gewoon echt niet stoppen. Het spel begint als een doorsnee shooter. Alles voelt degelijk aan, de wapens hebben lekkere impact , melee voelt goed, graphics zijn sfeervol en animaties zijn okay (alleen cover is soms wat sticky). Maar dan na een paar chapters begint het zijn ware gezicht pas te laten zien. Dan gaat er van alles gruwelijk mis en word je ineens geconfronteerd met een rauwheid die je niet vaak ziet in shooters.
Je Delta force buddies lijken het mentaal niet allemaal meer te kunnen bolwerken, je hoofdpersoon word onsamenhangend en er word gewoon een geweldig commentaar op dit soort geweld gegeven binnen een hele gewelddadige game.
Echt heel leuk gedaan en het maakt de game ook echt anders dan andere in dit genre
Ik zal de MP 0 seconden gaan spelen maar ik kan niet wachten om morgenavond verder te gaan met de campaign, heel apart om zo'n soort shooter te spelen waarin oorlog NIET verheerlijkt word.
Tuurlijk wel raar dat het natuurlijk wel als entertainment bedoeld is maar het geeft het verhaal iets volwassens wat je maar zelden ziet
voor 20 euro zeker een aanrader. Als je van shooters houd , maar ook als je van een verhaal houd wat meer bied dan alleen maar Objective A , Objective B geneuzel
Ik zou het bijvoorbeeld ook zo aan fans van Alan Wake aan willen raden
Laatst bewerkt: 30 jul 2012