[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat dat betreft is het echt een slecht ontworpen map. Je kunt in elke map wel vastgezet worden in je deployment, maar als je dat in Noshar hebt kun je het echt opgeven. Twee helicoptertjes waarmee je alleen maar infantry naar de wal kunt brengen als je inderdaad al niet een goede piloot tegen je hebt, en je voertuigen liggen een dikke minuut in open water voordat ze iets kunnen uithalen, en hebben dan ook nog eens minder firepower dan de twee tanks waar je tegen moet.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zelfde geld op Noshar voor de andere spawn, daar kun je net zo hard vastgezet worden omdat alle voertuigen makkelijk op te vangen zijn met genoeg engineers en je een chopper minder hebt.

't is gewoon niet zo'n hele goede map wat dat betreft

3. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op noshar wordt idd vaak gebaseraped op het schip, maar pak altijd mijn rockets met de engineer en knal die pleuris noobs de lucht uit. lekker voldaan gevoel ^^.

Ik dacht gisteren ook even een server te zoeken met 24/7 CQ voertuig maps, veel servers draaien dan 24/7 één map. Het probleem daar is alleen dat niemand zich bekommerd om de vlaggen, maar iedereen bezig is elkaar te killen voor de heli of jet. Was er na 5 min dan ook weer direct uit.

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het schip op Noshar baserape je toch niet met de chopper, dat doe je met 2 tanks met mensen in de spotter seats :+

Komt gegarandeerd niks levend het schip af, helemaal als je ook nog engineers met javelins hebt lopen en gunners in de tanks die de rubberboten oppikken

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het schip is vanaf de lucht danwel de kade echt makkelijk te baserapen idd. Maar toch vind ik het best een toffe map als het normaal verloopt.
    Vroeger had je nog die sick overpowerde Tunguska O-).

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die tunguska is alleen met rush geweest toch?

En het kamp vanaf land kun je makkelijk uitkomen omdat de tegenstanders altijd op de hoofdweg staan en daar op de heuvel.
    Je kan gewoon helemaal omlopen aan kant van B zeg maar , vanaf het schip is kansloos idd..

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rukzooi, mijn server staat nu ook op NOT STARTED en hij kan ook niet gestart worden.

heel veel servers die voor langere tijd geregistreerd zijn hebben er last van

Dus maar een servertje erbij gehuurd :mad: Beter fixen ze het snel

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Delphiki, heb je je eigen server? Wil je eens een middagje levelen met mij? :+

Ik ben gisteren begonnen en ben nu rank 5, hehe.

Of iemand anders die op de PC speelt en me wilt helpen met wat trainen? :)

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    TDM 200-300% op metro spelen als je snel je wapens wilt upgraden.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een 360 server. Of eigenlijk 2 nu :+

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat bedoel je met 200-300%? Alvast bedankt :).

Ah sund.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    200 of 300% tickets, dus 2 of 3x zoveel tickets waardoor de potjes lekker lang duren en je dus flink kan doorvlammen.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Duurt 2/3x langer dan de standaard (100%) map. Als je dan een hele dag op metro speelt ga je redelijk wat dingen unlocken. :+

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na 1/2 potjes 1000% Metro 64p no expl. kan je wel halverwege de unlocks voor een wapen zitten ja:+

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nadeel is dat je niet uit een game kan zonder je XP/punten te verliezen. Je moet de game afspelen tot het eind, zodat je je unlockables etc krijgt.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nope.
    Zodra je een game afsluit saved ie je progress.

17. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ze doen het nu weer, dus hopelijk heb je die ene niet voor al te lange tijd gehuurd :9

18. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde met de server van mijn clan. Eigenaar heeft gebeld met EA, op hun aanraden alle updates verwijderd en opnieuw geïnstalleerd > geen oplossing. :F: Het schijnt met heel veel servers te zijn gebeurd en ze wisten dus zogenaamd ook al een oplossing. Het was me al opgevallen dat m'n history gereset was en m'n lijst met favorites leeg.

Wel slecht dat je ze nu beloond voor de slechte service door ze meer geld te geven. ;)

Dan het positieve nieuws: ik heb mijn EOD bot kill gehaald met de allereerste poging, binnen een minuutje. Dat scheelt een hoop frustratie. *) Toen ik eenmaal een slachtoffer had gevonden en erachter stond, moest ik nog in paniek zoeken naar de 'schietknop', zo weinig heb ik dat ding gebruikt.

Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  19. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik werd vandaag gekicked omdat ik in de Z11 spawnde, verder waren de regels no igla/stingers/soflam :'-( Heb toch zo'n 30 seconde in de server gezeten. Treurige mensen. Ik hoop dat er ooit een update komt waardoor je nooit meer in zo'n loserserver komt.

Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Ja maar goed in CoD heb je dat net zo. Of meer. Elk spel wel man. Elk spel zitten van die pannekoeken. Ik speelde laatst Blacklight retribution. Domination, heel team zat te campen. Snap je wat ik bedoel. Overal gebeurt dat . Je moet jezelf wat minder stress bezorgen joh. Laat ze lekker ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina