[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het, maar waar ik me zo aan stoor is dat het vroeger niet zo was :9 Dan kun je wel zeggen 'zoek dan gewoon een goede server', maar ik vind dat het gewoon andersom moet. Laat mensen met zo'n prutserserver maar mensen zoeken. Ik speel ook misschien niet altijd even 'eerlijk', maar zo laag als die lui ga ik niet.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Na een paar maanden eigen server ben je zo gewend dat je altijd precies de map + gametype kan spelen die je zelf wilt dat je niet meer anders kan :+

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja vroeger was alles beter.

4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    @ Delphiki , mag ik weten hoe jouw server heet ? ben nl wel op zoek naar goede servers

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Delphiki zijn server is echt niet leuk hoor, wanneer je te goed bent word je onmiddellijk gekicked. Ik waarschuw je maar.

:+:9:+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, als je echt goed bent word je gewoon in mijn team gezet :+

Al je een amerikaan of andere non-europese lag-veroorzaker bent. DAN word je wel gekicked :D

Mijn server heet -[DICE]- CQ 24/7 [NL] maar die staat nu dus op 'NOT STARTED'

Hoe die andere heet moet ik vanavond even kijken

Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  7. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ze doen het weer en zijn automatisch gestart.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oh, okay. Maar goed dat die andere dan maar voor een weekje is :+

9. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Thanks !

en nee ben niet echt goed , probeer wel altijd goed bezig te zijn met de game zelf ;)

10. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Delphiki ik ga eens kijken of ik je server kan vinden.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zal wel niemand in zitten, ik moet hem altijd eerst vol laten lopen door hem even op SQDM te zetten

12. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik speel altijd in de avond dus ik zal vanaaf ff kijken

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik word echt schijtziek van die klote snipers. TDM op damavand, hele tijd vloog zo'n MAV er rond. Het lukte me 1x om dat ding kapot te schieten maar 1 min later was hij alweer terug. Om ziek van te worden, speel gewoon TDM zoals het hoort in plaats van enemies te spotten vanuit de lucht.

14. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook sinds 2 weken, en het bevalt me zeer goed! :)

Net een half potje gespeeld op de server van Delphiki, langer kon niet want ik had al een ban te pakken 8)

15. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    was je hun aan het rapen ofzo?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik was het niet :+ Heb gister niet gespeeld

misschien moet ik maar weer eens wat admin rechten intrekken

17. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Speelde net rush op Kharg island, eerste pot als attacker ownde ik echt iedereen. Score van 5616, paar M-COMS vernietigd, snipers geowned etc. The usual. :+

Dan, 2de pot, ik nu als defender. Begint niet goed, ik probeer te flanken en ze langs achter aan te vallen. Sterf uiteindelijk door een apache dus ik besluit om alles dat vliegt uit de lucht te halen. Ik dacht dat ik op een veilige afstand stond, word ik toch nog door een sniper neergeschoten die op het vliegdekschip zat.

Ondertussen hadden ze al de eerste 2 M-COMS vernietigd dus op naar de volgende. De dichtsbijzijnde M-COM licht in zo'n greppel, met al die buizen er rond. Dus ik besluit om richting de zee te lopen en daar te wachten tot er iemand komt. Zie ik plots een bootje waarvan ik dacht dat hij me ging flanken, na 5 sec zie ik hem niet meer en dus besloot ik maar om naar dat eilandje te zwemmen. Duurde 1 à 2 minuten, was blijkbaar toch niet zo dichtbij.8) En net wanneer ik er aan kom zie ik zijn scope er boven uit steken. Adrenaline raasde door mijn lijf (:+) want no way dat hij me had kunnen zien dus was het leuk om hem te verrassen . Ik kom uit het water, ging alles opeens heel choppy maar door wat rond te springen lukte het me om naar boven te gaan en kon ik hem zo kapot schieten.

Voelde zo goed, dit had die sniper nl. in geen 100 jaar zien aankomen. _O_

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh wie kan er vanavond aantal potjes met mij spelen ? Ik krijg het maar niet voor elkaar om die AT LAUNCHER kills te krijgen. Niemand die ooit een soflam gebruikt zo dat ik die javelin in zn reet kan schuiven. Misschien zijn er meer die deze nog moeten halen ? Laten we even een squadje maken voor vanavond. Who's down ?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mag je Javelin en Strela daarvoor gebruiken dan? Ik heb het met de SMAW en RPG gedaan :confused:

Dacht dat die alleen telden als AT launcher

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina