[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Magic archer? Kan dat ook?
    Dacht namelijk echt of warrior of archer of mage.

    Wellicht als je verder bent in de game?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Al vrij vroeg in de game. Je kunt van Vocation (Class) veranderen in de inn van Gran Soren.

    Check de startpost voor alle mogelijke Vocations.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat overdreven titel van het artikel, de man heeft het gewoon over een ideetje wat het niet gehaald had. Het is niet alsof er echt een reveal van details is of dat de game officieel is aangekondigd.

    Quest creation hoeft van mij ook niet. Ik wil een game kopen die af is, niet een wat me mijn eigen content laat maken. :+ Luie donders!
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Maar een deel 2 zie ik wel zitten En dan op next gen en drie x zo groot als het eerste deel. Met meer fast travel, dat dan weer wel!
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Tja het is en blijft Capcom waar we het hier over hebben. Uberhaupt snap ik soms niet waarom ze alle ideeen die oorspronkelijk zo goed waren niet meteen in de game pompen. Dan heb je misschien een ontzettend goede game, en heb je wegens groot succes meer de mogelijkheid om een tweede deel te maken zodat dit leidt tot een succesvolle franchise. Sowieso had Capcom verwacht dat ze 10 miljoen exemplaren zouden verkopen, maar nu blijkt dat ze sinds de release 1.05 miljoen exemplaren verkocht hebben. Hier zijn ze dan wel blij mij (mag ook wel, is nog steeds een hoop) maar misschien had je wel naar die 10 miljoen gekund als je wat meer tijd in de game gestoken had. Want de game was een ruwe diamant, had nog echt even wat polijsten nodig om hem echt top of the list te maken.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, maar het is al een top of the list game. :cool:

    Maar dat niet alle ideeen in de game zitten is niet meer dan logisch. Je hebt maar een bepaalde tijd en een beperkt budget. Is altijd dat er dan aspecten de game niet halen. Jammer, maar het is niet anders.

    Overigens is dus het grootste gedeelte van die 1.05 miljoen in Japan geweest.
    Ik hoop niet dat ze de de sequel té Japans gaan maken omdat daar volgens hun het publiek voor de game zit. Gewoon blijven doen wat ze met deze hebben gedaan graag.

    Absoluut! Kan niet wachten. :D Gewoon alles mooier, groter, beter etc maken. Echt veel veranderd hoeft er van mij niet. Zelfs niet het fast travel systeem. Maar goed, ik snap wel waarom mensen het anders willen.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoef geen fasttravel ala Elder scrolls. Maar fasttravel van en naar major points vanaf het moment dat je ze gevonden hebt zou wel mogen. In deel 1 denk ik dan aan Cassardis, Gran Soren, Shadow Fort en dan nog dat fort in het noorden …

    Zeker als de wereld drie x zo groot wordt, dan is dat echt wel nodig...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Of gewoon keuzes kunnen maken tussen verschillende manieren van fast travel in je options menu ofzo. Game zit toch al krankzinnig vol options. ;)
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dragon's Dogma to be Patched With Easy Mode
    New demo also coming next week.

    Capcom will be making Drgaon's Dogma more accessible to beginner players with an upcoming patch that adds an "easy mode" to the game. An update due on August 6 will add easy mode to the options menu, allowing you to switch to easy whenever you like.

    PlayStation 3 owners can exclusively look forward to a new demo. This demo, titled "Adventure Demo" will let you play the game's opening, through the hydra battle. You'll be able to edit your pawn character and carry your save data over to the game's final build. Look for the demo on August 9.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op Normal vind ik 'm nu prima te doen hoor. Het is even inkomen en opletten, maar als je de juiste tacktiek weet, wordt het echt easy.

    Trouwens, doe ik iets verkeerd? Ik was aan het exploreren en kwam een verlaten fort tegen. Ben naam ff kwijt, maar op de route er naar toe ben ik wel honderd van die krokodillen tegengekomen. Verlaat ik het fort, is er dar opeens een draak met mega veel levensbalken. Er in klimmen lukt bijna niet (kan wel bij z'n staart) en schade doe ik al helemaal niet.

    Fucking gaar, want kon maar met moeite ontsnappen. :lol:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, moeilijkheidsgraad is perfect. Niet iedere game heeft een Yellow-mode nodig (:+)
    Hoezo denk je dat je iets verkeerd doet? Blijkbaar ben je gewoon nog een wat te laag level voor die Drake. Even doorlevellen, terugkomen en dat beest zijn kont schoppen. :cool:
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, ik vond het gek dat ik met gemak bij dat fort kwam en ook helemaal niet zo ver had gelopen. En dat er dan opeens een draak voorbij vliegt. :+ Zag ik niet aankomen.

    Terwijl er genoeg games zijn die dit in zekere zin ook hebben, maar dan minder onverwachts en met wat meer kans je terug te trekken.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat onverwachte is juist geweldig. Hetzelfde als een Chimera opeens voor je neus springt als je nog maar weinig health hebt. En het donker is. ohshit ohshit ohshit! :D
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH! :+

    @ Willem: Was er niet gewoon 1 standaard moeilijkheidsgraad? Volgens mij kon je dat niet eens instellen? :eek:
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    game een tijdje links laten liggen stomweg zo weer verder spelen!!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dus de easy mode is er al? 6 augustus toch? Iemand al uitgeprobeerd? :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nou geweldig. Wil je New Game + gaan proberen, moet je eerst nog van alles gaan doen. Dit hadden ze van mij wel direct na de eindbaas mogen doen.

    En die quest ook, serieus. :emo:
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Yellow heeft hem uitgespeeld, maar ik nog niet? Dat wordt snel de game weer spelen. :mad:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, volgens zijn achievements heeft ie het nog niet uitgespeeld. Maar dat wilt niet zeggen dat jij nu alsnog de game kan laten liggen. :+ Hup, snel verder!

    edit: Vandaag de game ook maar weer eens opstarten. Eens zien of iemand Emma nog heeft gebruikt :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben nu lvl 21 zat net gebiedjes te verkennen kom ik plots een draak tegen met 8 levensbalken ofzo en een active quest slay the enemy nou moest em peren kreeg er geen dmg af!!
     

Deel Deze Pagina