[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Als je wit betalen kan dat.

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Met MoP en GW 2 is dit geen onverstandige keuze denk ik. Zelf speel ik veel liever WoW of GW dan deze game. Liever wat betalen voor een betere game.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    True, maar WoW heeft dan weer van dit achterlijke dure randprijzen als je een naam wilt wijzigen.

Heb het helaas veel te vaak gedaan, mijn domme fout, maar dat soort dingen zouden niet meer dan maximaal 4 euro mogen kosten.

Een faction change kost gewoon 25 euro. 8)

Dus WoW kan gezien de omzet de afgelopen jaren ook echt wel goedkoper. ;)

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, ik speel op Trollbane en die realm is echt helemaal dood... Heb 5 lvl 85, die ga ik echt niet allemaal voor 20 euro per stuk overzetten naar een andere realm =(. Hopelijk wordt het beter met die cross-realm zones.

Scheelt ook dat GW 2 een eenmalige aanschaf is :). Maar ik denk dat ik hem niet eens kan spelen, heb een MacBook Pro 13 inch uit 2010. Duo Core 2.4 ghz, Geforce 320M 256MB en 4gb RAM. Misschien op de resolutie van mijn MacBook, maar ik speel mijn games op een extern (Full HD) scherm. Jammer dat er geen open beta is, zodat ik even had kunnen checken. Kan hem altijd nog proberen te draaien op 720p.

Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Haha ik speelde ook altijd op trollbane, nu heeft mijn broertje mijn account en ondertussen heeft hij elke class op 85 op dezelfde realm die zo goed als dood is idd :lol:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blizzard moet low populated realms gewoon gaan mergen. Dit is echter wel aangeven dat het bergafwaarts gaat met je game...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    In zekere zin terecht als je het mij vraagt. Hoge prijzen, weinig echte vernieuwing, zeker als je naar het totaal pakketje kijkt. En voor de trouwe fans ook weinig tot geen uitdaging meer, mensen van de Vanilla tijd dus.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hup,, terug naar jullie WoW topic :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Werkelijk waar: Ik kreeg iedere keer de melding om te bellen voor het probleem op mijn account. Zou te vaak te veilige vraag fout hebben beantwoord.

Dit probleem had ik al eens voorgelegd hier.

Nu kreeg ik na een 2e bericht richting de GM's een link om mijn wachtwoord te wijzigen, als tip zijnde. Ja hoor, doet het weer.

Heb dus even snel de game weer op mijn HDD gezet en nu even Gametime kopen om de patches te kunnen downloaden.

Ook meteen de laatste keer dat ik Gametime koop denk ik, want de rekeningen tikken wel aan. :+

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Zei je dat de vorige keer ook al niet? 8)

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    De laatste character die ik heb geleveld naar level 85 in WoW was een Warlock, als ik geen dungeon finder oid gebruikte zag je nergens niemand, was overal alleen. ( op hoofdstad na allicht )

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, zo ongeveer. Boeiend. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zag dat na patches mijn skills waren gereset. Was er niet ook ergens bij de class trainer een mogelijkheid om het zelf te resetten, tegen credits?

Ga zo even weer wat met de game doen, voor het eerst in tijden, maar het zou mooi zijn als dit inmiddels mogelijk is.

Edit: Na wat gamen eindelijk gevonden.

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mooi dat Free to Play er nu is. Helaas wel met beperkingen, maar raiden was ik toch al niet van plan in deze game. Ik meende namelijk dat dat een van de beperkingen was, want je kan wel gewoon tot level 50 levelen.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu tot level 10 gespeeld, maar vanaf level 10 krijg je 25 procent minder experience points. Dan haak ik wel weer af, want dan ben je alleen maar aan het grinden.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik ga hem weer eens installeren.
    Patches zien er wel interessant uit.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Jep, maar toch vraag ik me af of ze ook al generfed hebben in de spelwereld zelf? Meestal gebeurt dat toch wel als je de massa probeert te bereiken. Ik heb nog niet gekeken, maar was er benieuwd naar.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wat? 8) Wat zouden ze generfed hebben?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik bedoel dingen als de slagkracht van vijandelijke NPC's in de game, zowel bij raids als bij open wereld. Dit is in WoW al zovaak gedaan, vandaar dat ik me afvroeg of dat hier op de een of andere manier ook het geval was.

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wow is maar een kiddy game met dat generf :)

Deel Deze Pagina