[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Net weer even wat potjes gespeeld en met manual schieten en de RT knop geoefend. Met CR7 een paar keer heerlijk uitgehaald met LT waarvan 1 via de binnenkant paal binnen sloeg. Genieten. Dat dribbelen en trucen met RT valt nog niet mee om dat zinvol in te zetten. Dat zal nog wat oefening vergen.
    De AI in aanvallende zin is ook prima. Heerlijk hoe je medespelers de open ruimte kiezen om zodoende aanspeelbaar te zijn of ruimte te creƫren. Het is lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten van een potje tegen de CPU.
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 30 jul 2012
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Kwam deze 'aardige' goal tegen van Nani:

     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wauww wat een sexy doelpunt
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zieke goal. 8)

    Alleen jammer dat je weet dat bij deze PES (demo) alles op deze manier richting de kruising gaat :{.
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb zojuist via pesholland vernomen dat pes 2013 dit jaar eerder komt dan FIFA!

    Volgens geruchten staat de releasedate op 15 september!
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar er staat dat het een Manuele goal is ( text video ) en dan is het een ander verhaal.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik had eerder zo'n gerucht gehoord en zo'n vroege demo past daar wel in...
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gisteravond de demo geprobeerd en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben.
    PES was compleet van mijn radar verdwenen maar dankzij deze demo begint er heel ver weg toch weer iets te kriebelen.

    Had alleen af en toe last van een soort hapering. Meer mensen hier last van?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dezelfde soort hapering die je bij sommige TV's ook in PES 2012 demo zat. In de volledige versie was die weg. Wijt het maar aan de demo.
    Ik heb de hapering als de scheidsrechter fluit bij een bal over de ( zij ) lijn.
    Soms ook als het erg druk in het strafschopgebied is ( bij corners ).
    Ik maak me er niet druk over. Ik heb het gedetailleerd voor Konami in het feedback-topic op Winningelevenblog.com gezet en ook van sommige anderen las ik het. Het zal dus wel opgelost worden.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, Jon Murphy wijt het wederom aan de compressie voor de demo. Dit zal ze niet gebeuren voor de retailversie
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Op de 360 heb ik heel erg last van die haperingen, kon niet normaal spelen. Op de PS3 heb ik daar helemaal geen last van. Ik koop zowieso altijd de PS3 versie.
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als PES zo vroeg uitkomt ga ik hem zeker weten kopen! Ik speel de demo nu nog steeds soms vind het echt lekker spelen!
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb gisteren nog ff wat potjes gespeeld, het speelt best lekker inderdaad. Ik heb er wel plezier in, wil ook echt beter worden. Ik speel lekker op gevoel en dat gaat erg goed zo. Het klopt allemaal wat meer. Ik heb wel wat last van die animaties, die vind ik niet echt om aan te zien. Verder lijkt het erop dat deze PES een goede en vooral leuke footie gaat worden.
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    WTf ik had net een raar moment.. Ik gaf een steekpass op Ronaldo die echt 10 meter buitenspel stond, maar de bal raakte de verdediger (Die wou de pass aannemen maar de bal schoot van zijn voet af zo bij Ronaldo die buitenspel stond. De grensrechter steekt zijn vlag omhoog voor buitenspel, maar ik mag gewoon door van de scheidsrechter en scoor dan ook :p. Is dit een glitch of gewoon een beslissing van de scheids die de grensrechter ''over-ruled' zeg maar.
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat die grens reageerde op de eerste pass op Ronaldo van jou speler, maar omdat hij werd aangeraakt door een verdediger kon het geen buitenspel zijn, denk ik. Zal wel een soort glitch zijn, de grens is sowieso nooit al te snel met het opsteken van zijn vlag.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ha ha Cyrax77, probeer zo nuchter mogelijk te blijven he?! ;-) vooral niet te positief, tast je status nml aan...

    ik vind de game: UBER!
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij stak juist nu snel de vlag omhoog :p. Ik heb het op film staan maar ik kan hem niet uploaden ofzo.. Ik probeer het nog wel een keer.
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt niet uit dat ie geraakt wordt, is gewoon buitenspel.
     

Deel Deze Pagina