Misschien pik ik a.s. maandag wel die HP jaren 6-7 mee, want er is nu nog een tijdje de 20% kassakorting op alle artikelen.
Vanmiddag met lego batman 2 beginnen ben erg benieuwd!!! Iemand em al gespeeld en weet hoelang de singleplayer is??? Verder heb ik alle lego games gespeeld behalfe die van indiana jones 2
Wel aardig lang, 15 levels. En de levels op zich zijn ook heel lang, je hebt zelfs in die levels een/meerdere opslapunten. Ik ben bijna klaar met Batman 2. De laatste bricks zoeken en de laatste minikits, al heb ik het idee dat ik hem in een level maar niet krijg. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er nu ook wel een beetje klaar mee ben, die open wereld is leuk, maar het is een beetje in herhaling aan het vallen. Vond HP toch leuker.
Tja, dat zal eraan liggen of je de setting leuk vind; ik lees ook DC comics, dus voor mij is dit extra leuk....Harry Snotter daarintegen vind ik echt niks aan, en zal daarom de Lego-versie ook niet kopen. LoTR daarintegen; dat wordt smullen!!
Dat sowieso natuurlijk. Ik weet (behalve de Dark Knight films) vrij weinig over Batman en de Justice League (Big Bang Theory ) dus dan is het inderdaad minder leuk. Ik moet wel zeggen dat de verhaallijn nu wel prima te volgen was door de stemmen die eraan toegevoegd waren. Ik heb inderdaad wel zin in LotR.
net begonnen met batman en zie al een mooie verbetering ten opzichte van vorige lego games, checkpoints tijdens levens!! vind dat wl erg fijn soms waren de lego levels echt mega lang en kon je niet ff 30minuutjes spelen dat kan nu wel !!
Denk dat ik hem vamiddag maar eens op de kop tik. Is het een langer/mooier spel dan lego potc? Dat is diegene waar ik nu nog mee bezig ben.
Met lego lord of the rings doen ze 7 levels las ik ergens van return of the king zou nice zijn. En ze doen ook nog extra levels van hobbits en met sauron dat je de slechte bent. Zoiets d8 ik begrepen te hebben.
@ Dulle: Wil jij misschien even kijken in het welke game moet ik kopen topic. Het gaat om mijn laatste post en heb wel een onafhankelijk advies nodig.
Ik moet nog een yellow brick, maar ik kan hem niet vinden. Ergens in de buurt van Wayne Manor, tussen de Botanic Gardens en de stad zegmaar, ik denk zelf met een helicopter (hij zit namelijk in de lucht, op de grond kan ik niks vinden) Iemand die een idee heeft? Vandaag ook eindelijk Indiana Jones 2 gekocht.
Ik gok dat het een helikopter race is. Dus je zult de brick niet moeten vinden, maar het startpunt van die race. Die races waren iig de laatste die ik nog moest, waarvan er volgens mij een stuk of 2/3 rond die locatie zaten wat jij nu zegt.
Ja denk ook dat het een race is, maar ik kan de helikopter niet vinden. Echt wel 100 rondjes in de buurt gevlogen, de enige die ik daar in de buurt kan vinden is dat jetpack, maar die gaat een andere kant op. Wat irritant zeg, geef het dan een beetje op die kaart aan.
GameFaqs had altijd wel goede guides, dus misschien daar even kijken? Ik keek altijd die guides via www.gamewinners.com en dan vond ik de bricks en dingen redelijk gemakkelijk.
Ah thanks. Weet nu denk ik wel wat ik moet doen, vorige keer verscheen die gate gewoon niet. Iets meer geduld hebben dan ofzo.
Denk dat je dezelfde hebt die ik als laatste moest en zo lastig was te vinden; net buiten de batcave, en dan net boven de bomen op die kruising. Succes!