Nu kwam die gate wel gelijk, heel vaag. Maar goed ik heb hem nu. Wel stom dat van een zo'n brickje je gelijk 4 achievements niet kan halen.
Wel leuk dat als je hem hebt je ook meteen 4 achievements krijgt. Bekijk het van de positieve kant Lizza11.
Welke van de huidige LEGO games is het leukste om samen te spelen op één console? Vind zelf de laatste DC Superheroes wel leuk.
Allemaal? Gewoon kijken welke IP je het leukste vindt, want verder kan ik niet zeggen dat de ene game enorm beter is dan de ander. Lego HP Years 1-4 vond ik de leukste. Pirates de minste. (stom kompas)
Let er wel op dat het vervolg, jaren 5-7, heel sterk op de 1-4 jaren lijkt. Aan de andere kant moet je 5-7 gewoon spelen als je 1-4 ook klaar hebt. Ik kan me alleen niet meer bewegen om die games allemaal uit te spelen. Lijken iets teveel op elkaar. Aan het einde van het jaar Lego Lord of the Rings ook. Eindelijk respect en GOTY imo.
Hopelijk is Midden Aarde net zo groot als die stad van batman. Jezus wat ben je daar lang mee bezig om alles te vinden.
Ben laatst ook begonnen aan Indiana Jones 2. Leuk spel! Veel beter gedaan dan bijvoorbeeld de Star Wars delen, aangezien ze bij Indiana nieuwe levels in dezelfde film hebben gestopt. Ik merk wel dat hij best vaak vastloopt, eigenlijk pas het eerste Lego spel waar ik er echt last van heb, beetje vreemd.
Ik post hem hier ook maar even omdat toch bijna niemand in het Nintendo deel kijkt: [yt]gElSSF5Jck8#![/yt]
Een 9 van Eurogamer: http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-20-lego-the-lord-of-the-rings-review Ze blijven maar beter worden.
Heel vet, maar jammer dat ik gisteren geen topic kon vinden. Ik ga de game zeker halen. Hoopte hem vandaag al te spotten.
Ik heb hem ook al. Geweldig spel en erg groot. Die open wereld is echt geweldig. Na elke level opent er weer een nieuw stuk aarde. Ga zo beginnen aan level 5. Ben lekker bezig ermee.
Mijn bestelling bij Your Game Zone is gelukkig verzonden. Voor slechts 38,57 inclusief verzendkosten. Jammer van GameMania, maar zonder inruilactie is die daar toch niet goedkoper dan dit. Die inruilacties dienen alleen maar als lokkertje, niet als korting. Een van de redenen waarom ik er zelden kom.
Ik heb momenteel meer dan genoeg te spelen, maar toch ga ik deze kopen. Lego games stellen mij gewoon nooit teleur. En Lego + LotR is gewoon niet te weerstaan
Zo mee eens! En dan de stemmen nog: Fool of a Took! Nazgul zijn geen mens geesten, maar wat het wel zijn moet je of in de game zien, of op YouTube. Typische Lego humor. Mijn moeder vanmiddag: Ben je daar niet wat te groot voor? WTF dacht ik: Ik ben 2.02 meter en overal te groot voor. En dit is Lord of the Rings zei ik tegen haar, dat moet ik hebben.