[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

    Inderdaad. Maar het leek echt erop dat de scheidsrechter gewoon liet doorspelen, maar zal wel een glitch geweest zijn :p.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Schoonheidsfoutje, daar moeten we ons niet druk om gaan maken, toch? :+
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor :p, vond het wel grappig eruit zien haha! Ach nooit gedacht dat ik PES zo leuk zou vinden, weet zeker dat ze zulke foutjes wel eruit halen in de volledige versie, aangezien ze veel naar de fans luisteren.. Kan EA een voorbeeld aannemen (hoewel als we ze moeten geloven hebben ze dat dit jaar gedaan).
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel leuk om te lezen dat ook Fifa spelers zich vermaken met deze PES. Hopelijk kan PES zich volgend jaar met de nieuwe engine zich ook grafisch en met name qua animaties ook meten met Fifa. Spel speelt verder echt heerlijk!
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben gewoon realistisch haha, Fifa 12 is gewoon te scripted voor mij en daarom speel ik het nu bijna nooit meer, het is te standaard allemaal.. PES 2013 is een verademing! Had dit eigenlijk niet verwacht, want PES 2012 was gewoon kut.. Dat gare schieten en je had niet eens een staande tackle knop, maar in deze demo is dat allemaal verbeterd! Kan niet wachten op de volledige game haha!

    Overigens hier is de video met die grensrechter:



    Excuses voor slechte kwaliteit Iphone ftw.
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    PES 2012 was anders ook redelijk scripted tegen de CPU, hoop dat het dit jaar anders is.

    Wel aparte goal, denk soort glitch ofzo want Ronaldo staat toch een dikke 5 meter buitenspel, haha. Wel leuk afgemaakt trouwens, mooie voetbeweging!
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je een half tv scherm?
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Youtube heeft het zo gemaakt weet ook niet waarom.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hij speelt erg lekker... vandaag 20 potjes achter elkaar gedaan ofzo.

    Wel vervelend omdat je steeds naar het hoofd menu moet gaan. Gelukkig zijn de laadtijden vrij kort.

    Ik erger me wel dood aan de scheids trouwens. Hoop dat ze dat gaan fixen. Want dit kan niet echt niet...

    Schoot de bal net nog op de lat, vervolgens wou ik via de rebound alsnog scoren... wordt ik gewoon half dood geschopt door die Duiters... scheids laat ook nog eens lekker door spelen.

    Maar als ik een licht duwtje geef krijg ik al geel.
     
  10. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
  11. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Leuk afgemaakt, maar heb je ooit een net zo zien bewegen ? :lol:
    Dat mag wat mij betreft wat beter.

    Ik lees gelukkig veel goede berichten over de demo, maar dat was vorig jaar ook zo kan ik me herinneren. Zal het komend weekend zelf eens proberen.
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de netten juist wel realistisch hoor :p.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    PES is altijd al scripted geweest. In PES4 en PES5 was het ook al zo dat zodra je op voorsprong kwam, dat de tegenstander even 20% beter werd ofzo, geen balverlies meer had, terwijl je eigen spelers opeens stront aan hun poten hadden, en iedere bal meteen weer inleverden en blunders gingen maken...

    Heel irritant.

    FIFA heeft dat de laatste jaren ook. WC2010 was nog uitstekend, dus weinig frustratie en goede AI en weinig/geen scripting, maar FIFA11 en 12 maken zich er ook schuldig aan.
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar bij Fifa 12 slaat het gewoon nergens op.. Je ziet vaak al dat er weer iets gaat gebeuren, maar je kan er niks tegen doen.. Echt bullshit dat ze dit erin doen.. Wie vind het nou leuk?
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Klopt, ik vind het ook verschrikkelijk, maar PES4 en 5 bijvoorbeeld hadden het ook al zo overduidelijk.

    Ik vind het echt schandalig dat ze dit soort praktijken in een sportgame stoppen. Dat hoort puur en alleen over je skills te gaan, en niet bepaald te worden door een CPU die alles even extra 'spannend' wil maken.
     
  16. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ongelooflijk.

    Demo gespeeld en na mijn eerdere rant over PES na 2006 (Zie hier!) en dat ze de weg volledig kwijt waren, zijn ze met deze demo zeer zeker teruggekomen.

    Ik wil telkens weer de demo spelen, het blijft kriebelen
    Ik wil herhalingen terugkijken, om de actie terug te kijken die ik gedaan heb.
    Eindelijk weer dat gevoel.

    Het is jammer dat deze niet na PES 6 uitgekomen is en dat ze die lijn hebben door kunnen trekken. Maar ja.... dat verhaal kennen we inmiddels wel.

    Hoop dat ze alleen dingen verbeteren, de game zeker niet sneller maken en deze komt eindelijk weer eens in mijn collectie!! :)
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat nieuwe gezichten in PES 2013! Ook leuk dat ze het gezicht van Eriksen hebben nagemaakt dit jaar! :D
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik herken Witsel, Eriksen, Cabaye en El Sharaawy, maar de rest?
     
  19. mussi

    mussi Guest


    ligt het aan mij of vinden jullie dat dit er echt niet uitziet?
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier de namen op volgorde:

    1. El Shaarawy
    2. Jordi Alba
    3. Ba
    4. Belhanda
    5. Eriksen
    6.Giroud
    7. Hazard
    8. Javi Martinez
    9. Lewandowski
    10. Witsel

    Kwaliteit had beter gekund, al zijn dat natuurlijk ook niet hoge kwaliteit foto's.
     

Deel Deze Pagina