foutje ik moet zeggen dat ik het ook uit me hoofd doe en het vaak niet eens weet wat wat is als iemand het me vraagt.
Scoor de 3-1 tegen real en hij gaat weg en krijg me punten niet. Is me wel vaker overkomen. Heeft hij geluk of gebruikt ie een cheat?
super snelle spelers. Monterrey, America, Tigres, Chiapas en Monarcas uit de mexicaanse competitie spelen ook baas. Racing Club uit Argetinie speelt ook verassend lekker
Vriend van ons lijkt echt veel op de héél-blonde-Justin Bieber, dus was echt geniaal toen we deze speler zagen: En die naam dan ook.. als je hem uitspreekt: 'am e dick'.
Sao Paolo speelt ook wel fijn. Ik zie veel mensen (zit nu in divisie 2) ook met Noorwegen en Portsmouth spelen. Volgens mij vanwege die Huseklepp. Is dat nu zo'n bijzondere speler? Wel genaaid dat je trouwens vaak tegen een 4,5 of 5 sterren team komt te spelen, als je zelf 3 of 3,5 ster kiest.
Dat is idd super irritant, ik speel eigenlijk steeds met andere teams. Maar je wilt toch punten pakken, als je er dan 1-2 sterren verschil is, is dat wel vervelend.
Wat is je GT? voeg mij even toe MIK3 X360. Palermo !!! @LuckyLuciano, dat sterrenverschil is toch juist prima.. je pakt meer punten als je wint. En daarnaast is het vaak een mentale kwestie, de tegenstander denkt te gemakkelijk en jij bent als het goed is extra gemotiveerd! Voelt helemaal lekker als ze vervolgens t/m minuut 5 lopen te tikken. Om vervolgens de eerste de beste klap te ontvangen..
Ik vind het nou ook niet echt fijn hoor, als je met PSV speelt en dan tegen Real Madrid komt. En zelfs als je tegenstander je onderschat, zelfs dán is het gewoon onmogelijk om met Marcelo/Derijck of met Manolev een Ronaldo af te stoppen.
Ja, competitiepunten.. maar die boeien me niet zo. Per wedstrijd krijg je ook punten op de totale ranking!
Merken jullie ook wel is dat je met bijvoorbeeld een.hele snelle speler zoals Walcott of Gervinho op snelheid niet eens voorbij Puyol komt? Heb dat best vaak de laatste tijd, ik neem toch niet voor niets snelle vleugelspelers.
Dan moet je proberen de fysieke contacten te vermijden. Met een verdediger als Puyol of Piqué, of een andere goede verdediger, is het makkelijk om een Walcott af te stoppen als hij er langs probeert te rennen met de bal. Dan houd je gewoon flink vast met en dan pak je de bal af. Alleen met hoge steekpassjes ben je kansloos.
Blijft leuk fifa12. Was gedegradeerd naar div 4 en zit nu weer in 1 met Italië. 3-5-2 opstelling is super en als de tegenstander 4-3-3 speelt schakel ik naar 5-3-2. Krijg dan wel veel kut berichten na een wedstrijd maar dat kan me geen klote schelen