[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Op full HD gaat het echt niet werken, daar had mijn i7 met gt540M nog enorm moeite mee, draaide maar net met alles op low. Als je geluk hebt werkt het op 720P wel, maar ik zie het somber in gezien de enorm zwakke videokaart.
     
  2. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag om 21:00 kan je tot 1:00 spelen als je hem gepreorderd hebt! Stresstest!
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Damn. Net de dag dat ik de kroeg moet afsluiten :/
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wel gaar dat tera gewoon max draait op mijn laptop en guild wars 2 wat ik er minder dan ook veel minder uit vind zien niet op high zal kunnen draaien.

    Slechte programering in mijn ogen.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mee eens, Tera is echt een genot voor het oog! Laatst weer door alle gebieden gelopen en had daarna 160mb aan screenshots in een uurtje :lol:
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Het spel is ook nog niet uit he, misschien hebben ze nu wel een betere build die stukken beter loopt :)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Spel komt over 3 weken uit en de laatste beta is geweest. Gaat niet veel veranderen op een paar bug fixes na denk ik.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Er was een paar dagen geloof ik een grote update qua optimization, tenminste dat zeggen een paar guildies. En waarom zou dat niet kunnen?
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Omdat er geen testweekend meer is? En hoe willen ze die update over een paar dagen doen terwijl het spel nog niet live is?
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Kan natuurlijk ook zo zijn dat die laatste beta een oudere build is dan zij zelf al hebben.
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ze zelf een nieuwere build hebben wat is dan de hele bedoeling van een BETA test? :confused:
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, zo ging het bij BF3 ook. De beta is vaak gewoon om andere bugs eruit te halen en te kijken of alle netwerkfuncties werken, of de servers goed functioneren etc. Dat er een paar bugs gereport worden die ze al opgelost hebben nemen ze dan blijkbaar voor lief.

    De perfomance van een beta is zo goed als nooit gelijk aan de final build. Ik heb tijdens het spelen ook mensen horen zeggen dat de game in de beta vrij CPU heavy is om crashes te voorkomen, geen idee waarom en of dat klopt, maar het zou maar zo kunnen. Ik weet in ieder geval zeker dat je gewoon af moet wachten op de final game, de beta is niet zodat jij het spel kan testen maar voor de developer. Dat veel mensen tegenwoordig anders denken is eigenlijk jammer, een beta is geen demo.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  13. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    ik had net een char gemaakt en tijdens het spelen voelt alles in de omgeving heel laggy aan, de staart van me poppetje lijkt wel te happeren,het rennen ook zit op een server met HIGH population
     
  14. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    damn! kon tot 5 min nog spelen! ik vind hem geweldig! ik zeg vaarwel tegen WOW!!!
     
  15. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik echt foktop voor je man!
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Maar dit was ook een stress test, dit hoorde gewoon laggy te zijn ;)
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Indeed, dan kan het soms gewoon minder vlot lopen tijdens een stress test. Helaas moeten missen door werk, maargoed, nog even de dagen aftellen :)

    @Jorrie: je zal het vast wel eens verteld hebben al maar waar speel jij?
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Far Shiverpeaks :), is eigenlijk een onofficiële NL server en op die server speelt mijn guild ook (Lowland Lions).

    Jij?
     
  20. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ga ik ook spelen denk ik :)

    Ik had met de beta maar wat aangemaakt om eerlijk te zijn. Ik zat bij GW 1 bij de DDB ( dutch doom brigade). Zie nu dat er nog een aantal van over zijn dus wie weet kan ik mij daar weer bij toevoegen in 2 :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina