[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ach ik kan het wel begrijpen dat mensen gefrustreerd raken. Negen maanden sinds de trailer en nog geen echte informatie (behalve twee screens)... Ik snap dat Rockstar niet te veel wilt vrijgeven, maar dit gaat wel erg ver. :{

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nee dat begrijp ik, maar ze lopen nu gewoon Game Informer uit te schelden....wtf?

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Vraag me af hoe oud die mensen zijn, GTA neemt ondertussen hun leven over. Zo serieus en belangrijk is het voor ze. :emo:

Wat ik in al die jaren heb geleerd is dat alle feitjes en weetjes die men nu al weet/vindt voordat de game er is uiteindelijk 0,001% van het spel gaat zijn. Meeste dingen zijn compleet nutteloos en toch kicken veel mensen er op. Ondertussen weten ze toch hoe het spelletje werkt en dat ze gewoon stil moeten zijn en afwachten.

Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon lekker straks Sleeping Dogs spelen. Ik verwacht dat die game gewoon sowieso leuk gaat worden. En gewoon blijven opletten op wanneer de marketing echt losgaat van GTA V :D Hier weer zo eentje....dikke zucht.

Edgar Arellano ‏@AmericaPorVida1

@Andrew_Reiner fuck u and ur piece of shit magazine. Looks with following u and aAndy I ain't getting anything. Pieces of shit

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Als of GI of een ander blad/site even leuk alles heeft van V of gezellig koffie gaat drinken met Rockstar en alle info voor een coverview krijgen. Maar goed, lekker boeiend dat soort mensen heb je altijd. Geen tijd aan verspillen. 8)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou van de GTAforums.com heb ik begrepen dat ze van zo'n beetje elke Rockstar game de cover story kregen :). De echte marketing ging los met een groot GI artikel. Had het ook niet door totdat ik het las op de forum waar ze ook bewijs ervan lieten zien. Ik denk dat die forum daarom elke maand zo enthausiast wordt, want ze denken elke keer dat het GTA V cover time is,lol.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Het gaat erom dat het niet aan GI ligt waarom er geen cover story is van V. Contact van de kant van Rockstar komt daar uiteindelijk mee, GI kan voor de rest niks doen. Mensen van GI bashen is dus zo nutteloos. Gtaforums is en was de grootste bron voor GTA-nieuws, maar tegenwoordig zijn dat alleen maar hyper ventjes. Nee, dan zie ik wel wat verschijnen op NeoGAF tegen de tijd dat er iets nieuws is, die zijn net zo snel.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Maar er zijn gelukkig nog wel wat chille mensen daar hoor :D. Gisteren of eergisteren was het alweer, toen die Epsilon shit gevonden werd, was het echt tof in die thread. Mensen gingen de boel echt analyseren en kwamen met hele toffe dingen.

Ik zat net nog even op die http://www.epsilonprogram.com/ site te kijken en heb me echt kapot gelachen om die 'facts'. Echte Rockstar humor..echt het kijken waard ook.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Verdient wel een kick omhoog dit!

Steven Mulholland enviromental artist @ Rockstar Games heeft gewoon op zijn twitter net een link naar een Eurogamer artikel gezet, een artikel dat GTA V viral marketing is begonnen.

Steven mulholland Steven mulholland ‏@Mullybean1

Grand Theft Auto 5 viral site http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-02-grand-theft-auto-5-viral-site-live

Elke dag steeds een beetje meer. Het begon allemaal klein met de update van een site en het heeft bijna een maand geduurd voordat mensen erachter kwamen. Toen verschillende tweets, een Rockstar werknemer die een link naar Epsilon zette en nu gewoon dit. De marketing is nu echt duidelijk begonnen.

En nog iemand van Rockstar die Epsilontoday volgt:

https://twitter.com/#!/brendacarey/following

En nu heeft die Felipe Busquets van Rockstar het logo van Epsilon getweet. Ze fucken echt met de fans, haha.

Gewoon tof :D

Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  10. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gamekings zeggen ze dat GTA 5 sowieso niet voor maart '13 uitkomt, raar..

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    GameKings zijn verschrikkelijke dwazen en lopen onzin te verkondigen alsof het feiten zijn. Ik heb daar onlangs ook gereageerd, want zij hebben het totaal niet over Take Two's verwachtingen van Rockstar's opbrengsten. Tijdens E3 liepen ze ook als feit te verkondigen dat Rainbow Six Patriots terug naar de tekentafel was gegaan, dat dit nieuws was. Fucking bullshit...ze hebben dat gerucht zelf gemaakt daar.

De game hoeft ook niet persé voor maart uit te komen, maar niemand weeet het zeker. Maar GK wel, die weet alles zeker ,lol.

Updatetje op Epsilon twitter van Rockstar:

2h Epsilon Program Epsilon Program ‏@EpsilonismToday

Nothing is more true than giving all that you have including that which you do not yet have. #KIFFLOM

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen, we weten gewoon dat GTA 5 ooit uitkomt en laat me gewoon eens verassen hoe het wordt en al die meuk ernaast.. Dan houd ik amper tijd over om andere dingen te doen(tijd die ik al niet hebt).

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik wil gewoon een indicatie hebben van de release: 2012, begin 2013 of eind 2013? Meer informatie wil ik niet. :p

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

You and me both brother, damn. Dat is echt het enige wat uiteindelijk boeit, dan weet je gewoon ongeveer wanneer je de game kan verwachten. Niet persé een vaste releasedatum maar gewoon zoals jij al zei. Je zou denken dat met deze viral marketing het toch wel een soort van 'introductie' is naar een echte normale update over de game en/of wat shots.

Oh die Felipe Busquets heeft weer een tweet van Epsilonismtoday ge-retweet. Tis niks groots, maar tis iets.

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het schijnt wanneer het op GTA games aankomt, dat dingen qua radio stations en nummers het laatste process van de game is. Kan een 2012 release betekenen, we will see.

Maar interessant nieuws :thumbs:

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Twee nieuwe tweets van Epsilon. Hij reageert op een ander twitter account, die zelf ook weer met een ander tweet. Eens kijken wat ze precies zijn/zeggen. :)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het was een leuk begin van marketing, maar hopelijk komt er deze week wel meer. Het liefst een echte update, maar anders gewoon andere dingen om uit te zoeken en analyseren. Tweets kunnen maar zo leuk zijn en dan heb je dat ook weer gehad...

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind het nu wel leuk worden, mits die twee nieuwe accounts ook echt van Rockstar zijn. :p

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik begrijp Twitter niet zo, gebruik het ook echt nooit. Maar inprincipe schrijven nu twee Twitter accounten naar Epsolonismtoday?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina