Het lijkt me toch wel dat RE6 splitscreen heeft. Ze maken het spel juist voor de co-op, net als RE5. Die had ook splitscreen, dus lijkt me dat deel 6 dat ook wel heeft.
Pro Evolution Soccer 2013 Demo No. 1 Bestandsgrootte: 1.19 GB Vol goede moed een filmpje gemaakt. PES is niks voor mij... Niet dat ik goed ben in Fifa, maar wel minder slecht. (ik had wel wedstrijden met meer goals, maar al die goals vielen aan de verkeerde kant)
Filmpje #1 edit: lol, al 2 keer het verkeerde bestand geupload voor het 2e filmpje. Deze keer doe ik mijn ogen open bij het selecteren van het bestand! Ik maak wel een nieuwe post als het klaar is... Driemaal is scheepsrecht..
Ik heb al een hele tijd Fall of Cybertron in pre-order staan. Ga de Demo dan denk ik ook niet spelen. Al moet ik zeggen dat het wel zeer verleidelijk is alvast wat te spelen.
Demo heeft me als TF-fan van het eerste uur zeer verrast. Probleem is echter dat rond de release van War for Cybertron al 2 andere vette titels uit komen. War of Cybertron zal dan even moeten wachten.
Hadden jullie ook in de TF demo dat je niet full screen kan spelen? De game vraagt je om het aan te passen maar ik kan hem niet full screen krijgen. Of ligt het aan mijn schermpje die ik op dit moment heb? Wat een HP monitortje is.
Nah lag aan mij. Ik had de resolutie op te hoog staan en dat kan dit schermpje niet aan. Ik mis mijn big screen tv nu echt...maar ja.
Even 2 oudere demo's: Van afgelopen donderdag: Damage Inc. - Pacific Squadron WWII Bestandsgrootte: 739 MB Ennn van gisteren: Madden NFL 13 Demo Bestandsgrootte: 1.82 GB
Downloadbare demo NHL™ 13 Bestandsgrootte: 1.33 GB Sleeping Dogs Game Demo Bestandsgrootte: 1.90 GB