[XOne] Alan Wake's: American Nightmare

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 29 dec 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Alan Wake is simpelweg de beste X360 game :), deze moet ik ook nog eens proberen, maar eerst de dlcs spelen. Wat heb ik genoten van Alan Wake, eindelijk weer eens een echte unieke game ervaring en wat een sfeer _O_

@iets hierboven, no way dat ik dus ook Alan Wake voor een klein prijsje verkoop :x

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf voor een groot prijse verkoop ik deze topper niet :p
    Dlc van deze game vond ik wel een heel stuk minder.
    Hopelijk is deze arcade game een topper.
    Morgen begin ik er mee !

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    waarom vond je de dlc minder? ik moet de dlc dus nog checken :)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Net 100.000 punten gehaald in arcade voor de achievement. Je moet wel echt een beetje geluk hebben, die grenadiers zitten echt zo vaak in de weg. 8)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier kun je de episodes terugvinden en in de wachtrij zetten om te downloaden naar je 360. :b:

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de trial doorlopen, erg mooi. Maar het voelt allemaal wel heel erg als een arcade titel aan. (no shit :+ ) maar toch, de opzet en grootsheid van de originele alan wake vond ik toch beter/leuker. Had liever een echt vervolg gezien.. maar het speelt verder wel lekker. Ik ga 'm wel een keer halen als ie in de aanbieding is voor 600 of 800 punten.

Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Heb je ook naar alle radio's geluisterd, naar de TV's gekeken en alle manuscripts verzameld en gelezen? Als je echt het hele verhaal op die manier volgt kom je wel aan die 6 uur hoor.

Iedereen die de eerste Alan Wake tof vond moet hier niet eens over twijfelen. Hij is de 1200 points dubbel en dwars waard.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Niet alle radio's, wel de meeste. Maar voor de rest alles. Misschien heb je wel gelijk hoor, maar het voelde niet als 6 uur. :9 Achja, evengoed wel 1200 punten erbij hoor. In ieder geval met de arcade mode erbij. Als je alle achievements wil halen ben je wel een uur of 10/12 bezig.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang ben je met die arcade mode bezig eigenlijk?

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik weet het nog niet zeker, maar je bent wel een aantal uurtjes zoet.

Ik heb geen idee hoe moeilijk het is om 70000 pts. te krijgen op Nightmare difficulty...

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Toen straks had ik arcade mode uitgespeeld, met alle achievements. Arcade mode is niet zo moeilijk, je hebt gewoon een tactiek nodig. Bij de normale levels kan je het best ff goede wapens zoeken, en dan ergens in een hoekje dichtbij de ammo-kast gaan staan. Bij de Nightmare levels is het verstandig om veel rond te blijven lopen.

De 100.000 punten en de 70.000 op Nightmare had ik gehaald bij de Oil Rig level. Op Nightmare is de crossbow zeer handig.

Maar ik vond het een leuke Arcade game. Niet echt lang over gedaan, niet meer dan een uurtje of 10, dus wel een klein beetje teleurgesteld om de hoeveelheid content. Maar als je een beetje Alan Wake-fan bent is het een aanrader. De gameplay is gewoon supervet. :)

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Ik vond de eerste Alan Wake ook aan, met name omdat het spel ingedeeld was in episodes (met 'Previously on Alan Wake') en omdat het gewoon zo als een echte serie/thriller leek. Vond ik supertof. Gameplay was ook wel goed maar op sommige momenten te repetitief. Gezien deze een toch meer Arcadegehalte met zich meebrengt, laat ik hem liggen. Hoop wel dat ie een beetje goed verkoopt, des de groter de kans dat Alan Wake 2 komt.

13. >Fletch<

>Fletch< BAZINGA!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa... Ik vind het eerste deel leuker - hier is de typerende Alan Wake sfeer ver te zoeken. Wat ik charmant vond aan het eerste deel, was dat de protagonist zo casual was. Alan was van het slag mensen dat naast je had kunnen wonen en mede daardoor was het verhaal zo meeslepend.
    In American Nightmare is de game Amerikaans groot geworden. Alan heeft zijn colbert verruild voor een houthakkers blouse en het eenvoudige revolver maakt plaats voor machinegeweren en spijker pistolen. Het pittoreske Cauldron Lake is nu een Amerikaans dorp dat zo uit een jaren 80 zombiefilm had kunnen komen.

Je word ook een beetje in het verhaal gesmeten zonder dat je weet wat er nu eigenlijk aan de hand is. Ik moest echt even doorspelen voordat ik het begon te snappen. Zelf vind ik dat best maar een hoop mensen zullen daar minder blij mee zijn. Ik moet Remedy wel credits geven voor het nemen van een risico. Dat doen veel developers immers niet.

Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom praat hier over een eerste / tweede deel denk dat je deze games totaal appart van elkaar moet zien. Beiden games hebben toch een totaal andere opzet?

15. >Fletch<

>Fletch< BAZINGA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mensen verwachten natuurlijk dat een sequel een beetje op zijn voorganger lijkt. Want waarom zou je een vervolg kopen als het compleet los staat van het origineel?
    American Nightmare is tof maar kan mensen afschrikken. Als Remedy het nu ineens over een totaal andere boeg gooit, kan het fans kwijtraken. En dan hebben ze een probleem als de échte deel 2 uitkomt...

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is toch puur als arcade game bedoelt die je los moet zien van de eerste wake?
    Altans dat is wat ik altijd had begrepen dus niet echt een sequel.

17. >Fletch<

>Fletch< BAZINGA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook gelijk in.. Dit is eerder een zet van Remedy om de houdbaarheid van Alan Wake te rekken tot het tweede deel. Maar waar ze wel aan voorbij gaan is dat het stikt van de mensen die geen fora bezoeken, Game recensies lezen of info opzoeken over een spel. En die mensen verwachten een sequel om vervolgens van een koude kermis thuis te komen...

Deel Deze Pagina