[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die zombies zijn gewoon trash joh. Zijn er puur om je te vermaken. Alleen die hele snelle zombies met die korte armpjes zijn zeer lastig. Beste methode om ze af te maken is met een shotgun.

Als je echt moeite hebt met die schreeuwzombies dan gebruik je gewoon een wapen wat te langzaam is. Probeer eens iets te vinden wat een lange range heeft en snel slaat.

Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Cleavers schijnen erg goed te werken heb ik al ondervonden. Vooral als je die upgrade en achter elkaar die sneller jongens op het laatste moment neerhakt, onthoofd. Zo had ik ook in een keer bijna een achievement daarvoor erbij.

Ik heb alleen nog steeds moeite met die logge grote dingen en die klere gasten die exploderen, da fuck zeg. 8)

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Katana vond ik het lekkerst werken, omdat die best een lange range hebben. Wat heb ik een hekel aan die snelle zombies, die met hun armen zo snel naar voren maaien. Voordat je iets kan doen heb je al de helft van je lifebar verloren, en als ze met meer zijn ben je binnen no time dood als je niet oplet.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Moet je iets meer investeren in survival. Ik heb ook in die tree links daarvan de nodige skills, daardoor mep ik die snelle nu 8/10 keer in een keer dood met een Katana of Cleaver.

Je moet gewoon even goed kijken naar wat die skills in die trees doen. ;)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gamemania heeft de GOTY binnen voor 30 euro, das heel goed te doen. Maar als ik hem op Gamesync bestel, dan kost ie me een tientje meer dan heb je er wel een headset bij, altijd handig een extra headset. Maar de vraag is..is het een crap ding of best aardige kwaliteit?

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Durf het niet te zeggen maar persoonlijk denk ik dat het niet veel zal voorstellen.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik zie ook net dat de GOTY op gamesync (zonder headslet) maar 24,50 kost. Tja simpel dan he :D

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Best vet opzich zo'n bloederige headset, maar de kwaliteit... tja dat vraag ik me ook af. Ik weet ook niet of het een merk headset is of standaard China gear.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, en het is toch een verschil van 15 euro ongeveer.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Op Amazon.co.uk zou die ongeveer 30 Euries moeten gaan kosten. Het is opzich wel een leuke giftset als kado. :) Voor de PS3 krijg je er trouwens een hele andere headset bij:

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Iemand zin om (vanavond) wat quests samen te doen?

Voeg me maar toe op Xbox Live: Coen NL

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zit nog maar in Act III, maar met mijn nieuwe TV en straks een geluidssetje durf ik het nog niet aan om deze game weer op te pakken. Bovendien nog geen internet op de Xbox, heb een Elite, dus dat wordt ook lastig. :+

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Moet nog een keer aan die DLC beginnen is die een beetje leuk?

Iemand een keer zin om deze in COOP te doen?

Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  14. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb deze game geleend van m'n broer, en na een beetje stroef begin vind ik hem erg vet! Best nog lastig, je wapens gaan wel erg snel stuk en je gaat snel dood, maar dat maakt het wel spannend. Bijna dood en dan zoeken naar een bar, hopen dat er ergens een Energy Drink ligt...

Ik heb me nog niet gewaagd aan online spelen, maar ik vraag me wel af hoe dat werkt mbt quests. Ik wil die graag in mijn eigen tempo doen en niet plotseling allemaal quests waar ik nog niet aan toe ben. En ik wordt ook nooit gejoined door iemand... Kan iemand misschien een beetje vertellen hoe dat zit? :b:

15. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Komt vast daar door..

Nee, je kunt dat kiezen bij de opties in het startscherm. Als je wilt dat mensen je kunnen joinen moet je 'm op "Xbox Live" zetten. Nu staat ie (denk ik) op "Singleplayer" en kan niemand je joinen.

16. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, oeps, stom foutje, maak ik helaas wel vaker |:-

Ik zal dat 's proberen! Thanks

17. >Fletch<

>Fletch< BAZINGA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een toffe game - geeft een beetje het gevoel alsof je in een film zit :) .Ik heb wel echt een co-op gemist. Geen gezeik, gewoon inloggen en meespelen zoals in CoD

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    CoD is geen co-op. Dat is multiplayer ;) Imo iets heel anders.

19. >Fletch<

>Fletch< BAZINGA!

Leuk Bevonden:
    0
    :D eh... dat deed ik expres! Ik bedoel; ik wou kijken of eh... Of jullie het ook wisten *) \o/

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    CoD heeft toch ook co-op,.. Spec-ops, Zombies , Survival etc :+

Deel Deze Pagina