1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    nee, heb mijn schijf opgedeelt in verschillende partaties, en deze (M) Kon ik niet vinden in de prullenbak, heb directory snoop maar gedownload en die is nu de files aan het restoren, ik hoop dat het lukt.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb al 2x Ubuntu geinstalleerd en weer verwijderd (is inmiddels al weer een tijd terug) allebei met Wubi maar daarmee draait het niet lekker en ben je nog aardig gelimiteerd.

    Nu wil ik Ubuntu vanaf een CD installeren maar in Windows Boot Manager staat nog 2x Ubuntu terwijl het al niet meer op mn pc staat (ik draai nu trouwens Windows 8 Consumer Preview, maar met Windows 7 was dit ook al zo), als ik bij msconfig kijk staan ze ook al niet meer tussen boot.

    E: Heb de oude installs van Ubuntu inmiddels al uit Windows Boot Manager met EasyBDC.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Even iets simpels, ik gebruik Google Chrome als browser en heb altijd mijn meest bezochte sites kunnen pinnen aan de homepagina. Zo had ik dus mijn 8 favoriete pagina's standaard voor m'n neus als ik Chrome opende. Helaas kan ik ze nu niet meer pinnen en ik heb geen idee hoe ik het terug krijg. Nu staan dus mijn laatst bezochte websites op deze homepagina. Iemand een oplossing?

    [​IMG]


    DAARNAAST!!

    Is het mogelijk om een audiostream uit een MKV file te verwijderen?

    edit: Yes, gelukt met MKVmerge!
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb hetzelfde probleem met Chrome, nogal klote.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Oke, ik lees dus dat Chrome dat verwijderd heeft. Te dom voor woorden. Is er een app of programma of website waar ik dit wel kan doen?
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    @hierboven: Niet via moersleutel>instellingen>bij opstarten 3de optie?

    Ik heb ook een probleem met Chrome dat ik eerder niet had, ik heb het aan verschillende groepen gevraagd maar geen antwoord:

    Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn Norton antivirus, Chrome en wat andere programma’s. Enige dagen geleden deed ik een grondige virus scan van Microsoft, http://www.microsoft.com/security/scanner/nl-nl/default.aspx na het vermoeden van een virus ondanks dat Norton niks vond. Na deze grondige scan kwam er 1 geïnfecteerd bestand uit. Na het opnieuw opstarten van de PC viel me al 1 ding op in Chrome. In de adres balk voor de site stond nu geen wereldbolletje meer maar een a4’tje en stond uitgedrukt dat Norton Confidential niet meer werkt(plug-in).

    [​IMG]

    Dit schijnt de SSL verbinding te zijn, maar bij sites als Google, Youtube(niet in dit voorbeeld) en Hotmail is het een HTTPS verbinding. Enkele dagen geleden heb ik toen gelijk een systeemherstel gedaan waardoor het weer terugkwam maar na meerdere herstellen is het weer verdwenen. Voor de rest loopt het systeem gewoon goed.

    [​IMG]
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Geen dramatisch probleem, maar wel een tikkeltje irritant: ik heb mijn lcd-tv aangesloten via HDMI op m'n pc. Nu is alles prima, behalve dan dat ik twee kleine zwarte balken aan de zijkanten heb en ook twee miniscule zwarte balkjes boven en onder. Moet ik dit op de tv zelf aanpassen?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welke videokaart heb je? Bij één van AMD moet je bij Catalyst Control Center overscan/underscan aanzetten.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Top, dat was 'em. Bedankt.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee, dan start hij de pagina's meteen op. Dat is nou ook weer niet de bedoeling :+
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds gisteren een raar probleem. Na het inloggen op m'n pc begint de fan van de videokaart te blazen. Als ik Speedfan open staat ie op 50 op dat moment terwijl ie altijd op 20 heeft gestaan. Ik heb nooit iets aan de instellingen aangepast, gebruik het programma alleen maar om de temperatuur te checken. Zet 'm nu dus steeds handmatig op 20 maar ik zit liever niet aan dat soort settings. Iemand een idee?

    Edit: Hele tijd aan het zoeken geweest, geen oplossing gevonden. Dan maar m'n systeem opnieuw installeren.. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2012
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hier ook een vreemd probleem. Het lijkt erop dat mijn wifi-adapter er ineens mee stopt. Er kan geen enkele wifi verbinding meer gevonden worden in mijn omgeving, terwijl mijn iPhone er genoeg aangeeft en zelfs verbinding heeft met mijn eigen router. Het gebeurde ook echt van het een op het andere moment terwijl ik gewoon rustig zat te surfen.

    Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb zelf al via apparaat beheer de adapter aan en uit gezet en zit nu bedraad op internet.

    EDIT: Opgelost, zit zon leuk knopje op je toetsenbord dat je wifi uitzet zonder dat je dat voor de rest ergens kan zien :$
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog steeds dit probleem, iemand een idee wat te doen?
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vaag probleem met Flash player; iedere keer als ik een filmpje kijk op eredivisie.nl (niet op andere sites :confused:) en ik wil hem full screen bekijken krijg ik hetzelfde formaat beeld linksboven in mijn scherm te zien, en de rest van m'n scherm wordt zwart. Ik las dat ik dan de hardware accelerator moest uitschakelen, maar dat heeft niet geholpen... Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er blijven opeens USB-apparaten actief terwijl het systeem in slaapstand staat. Nu heb ik een USB-hub aangesloten, dus kan dat daar aan liggen en is het te fixen? Best irritant al die lichtjes van de geluidsapparatuur, lijkt wel kerst zo. 8)
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey, ik heb even een vraagje.

    Mijn muis doet het de laatste maand redelijk slecht, hij wilt namelijk niet meer snel naar link/rechts. Ik ben er achter gekomen dat dit komt omdat ik zo nu en dan van computerscherm naar hd-tv switch. Op die laatst genoemde doet hij het namelijk wel goed.

    Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?!
    Alvast bedankt.
     
  17. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb vandaag de n55sf-1060v aangeschaft.
    Nu wil ik een blu-ray kijken maar er moet eerst een update geinstalleerd worden. Op het eerste oog geen probleem. Maar tijdens het installeren krijg ik een melding dat er een probleem is met mijn internet verbinding. En dus stopt de installatie. Na meerdere malen dezelfde melding gekregen te hebben probeer ik het nu op deze manier. Heeft iemand hier eerder problemen mee gehad? Of moet ik even naar een computer winkel. Ik vind dit jammer aangezien de blu-ray speler een van de redenen is dat ik deze laptop heb aangeschaft.

    Alvast bedankt.
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Al enige tijd heb ik met zowel Safari als met Chrome dat ik geen filmpjes op Dumpert, Facebook, Youtube etc. kan kijken. Ik krijg deze meldingen:

    Dumpert:
    [​IMG]

    Youtube:
    [​IMG]

    Facebook:
    [​IMG]

    Heb al de nieuwste versie van shockwave/adobe e.d. Ook al keer opnieuw geïnstalleerd en heb m'n cache ook al geleegd. Iemand nog andere tips?!
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd dat Chrome de URL's niet meer automatisch afmaakt van websites die ik heb bezocht. Meer mensen die dit probleem hebben?
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij mij blijft al een tijdje in WMP een oude albumart hangen. Ik heb die mappen al leeg gemaakt en zelfs de complete mappen gewist (ook de cache), WMP opnieuw geïnstalleerd en toch blijft die albumart terugkomen. Iemand een idee? Ik snap er echt geen reet meer van! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina