1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558

    Helaas, zelfde probleem... Vanavond maar proberen om mijn telefoon aan mn pc te hangen en via usb te kijken of ik wat kan vinden.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wat was er mis mee dan? Neem je nu weer een andere mob?
    Edit: ow wacht je hebt een S2 nu dus. Ach die is ook niet verkeerd.

    Ja maar hoe zet je contacten over dan? (om maar even in dat onderwerp te blijven) Ik had een Blackberry Bold 9700, daarin staan al mn contacten. Hoe zet ik die over in de S3 op een snelle manier? Of wordt het gewoon een voor een op een papiertje schrijven en weer overnemen? :+
    Edit2: kan je zo doen dus:
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Komt morgen binnen, ben benieuwd. Snap eerlijk gezegd ook niet hoezo de Galaxy S3 zo veel populairder is dan de One X, vind dat maar een lelijk ding. :+
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Haha, scheelt wel een hele hoop geld. Ben nog steeds heel erg tevreden met mn S2 na een jaar.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vind ik zelf ook, maar toch is de S3 een gigantische verkoophit en de One X is bijna een flop te noemen, blijkbaar..
    http://tweakers.net/nieuws/83536/ht...or-tegenvallende-verkoop-one-smartphones.html

    Blijkbaar vinden veel mensen het design van de HTC niet zo geslaagd, maar dat vind ik dan juist weer van de Samsung..
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat ik jammer vind van de One X is de camera die zo ver uitsteekt aan de achterkant. Dat vind ik echt zonde. Dat is bij de S3 een stuk beter gedaan. Verder vind ik de one X ook mooier, maar ik verkoop de S3 een stuk meer!
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind ze allebei lelijk :+
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb hem binnen, echt een mooi ding! Vind hem ook niet te groot ofzo, heb ook redelijk grote handen dus dat scheelt. :+

    Echter...... ik heb dat WiFi probleem volgens mij. :mad: Als ik mijn hand rechtsboven leg dan daalt mijn WiFi bereik naar 1 streep. Echt kut.. binnenkort maar opsturen, nu echter niet want vind het nog niet echt storend.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het probleem is juist andersom, het bereik is slecht tenzij je hem rechtsbovenin indrukt, dan is het wel goed.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie het ja op andere plekken geen last van, apart, maar gelukkig maar. :9
     
  11. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik mijn hotmail adres op mijn lg telefoon moet instellen. ik kom er niet aan uit hij loopt op android.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt had er zelf niet aan gedacht
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Pfff het bij de Xperia S de gele vlekken in mijn scherm.....
    Gelukkig erkend Sony het probleem en valt het gewoon binnen garantie. Betekent alleen wel dat ik hem minimaal twee weken kwijt ben.....En het is micro sim dus kan ook mijn simkaart niet meer in mijn Desire HD stoppen....

    Balen!
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Daarom had ik ook deze meteen besteld bij DX toen ik een micro-sim kreeg :+
    http://www.dealextreme.com/p/micro-sim-card-to-standard-sim-card-adapter-black-132296?item=20
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ai, balen man. Ik heb er nog steeds geen last van terwijl ik helaas een batch heb waar het voor kan komen, maar je kan het gelukkig gewoon laten fixen en je krijgt een nieuw scherm. Als het goed is gaat het nu wat sneller, want ze hadden toen de onderdelen niet aangezien die gele vlekken niet echt op de planning stonden. :p Maar het duurt helaas altijd wat langer dan bij andere merken, want die kan je vaak ter plekke laten fixen bij bijv. een Vodafone winkel. Maar Sony (Ericsson) moet echt opgestuurd worden. Welke batch heb je trouwens? Dat staat onder de achterklep en vermeld als een combinatie zoals "12W12 AAAB".

    En ik heb zelf ook micro-SIM adapters besteld op eBay. Altijd handig, zoals in dit soort gevallen. :)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik ben inmiddels verliefd geworden op mijn Samsung Galaxy S3.
    Na hem toch teruggestuurd te hebben voor een iPhone 4S via Studentmobiel had ik me toch bedacht. Ik had de iPhone van mn zus in me handen en vond het toch..tsjah..te Apple. Ik heb er niks mee, dus al gauw weer Studentmobiel opgebeld en hebben het weer gewijzigd, 2 dagen later kreeg ik weer een andere gloednieuwe S3 toegestuurd (topservice).

    Android is fantastisch. Kutten tot de max. Lijkt net een PC met Windows. Gratis apps, en met een eindelijk fantastisch werkende GBA emulator kan ik m'n lol niet op! Pokemon Sapphire en Sword of Mana (classic shit, 5jr terug helemaal kapotgespeeld op de GBA, nu weer!) spelen tot de max. Alles is te veranderen, van de grootte van het GBA scherm op het scherm van de S3 tot de transparantheid van de GBA toetsen. En het werkt flawless. Ondertussen beetje Whatsappen etc. Genieten. Shit vreet wel je batterij giga snel leeg. :+
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Whut GBA emulator?

    PM mij effe hoe :+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    PM.
    Ook gewoon zo chill, met die emulator kan je saven wanneer je maar wilt, al sluit je de App af en start hem weer opnieuw ga je direct verder. Het werkt heerlijk.
    Daarnaast nog in HD films loeren (met subs als je wil) etc. Galaxy S3 ftw. :+
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Werkt dat alleen met de S3?
     

Deel Deze Pagina