[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tegenwoordig worden er naar mijn idee teveel van dit soort films gemaakt. Net als de remakes van tig horror klassiekers die volgens kenners al een verkracht beeld van het origineel zijn vaak.

Ik heb in het geval van die animatiefilms vooral het idee dat Dreamworks en Disney elkaar kaport concurreren en er vaak weinig origineels meer uit komt. Om maar te zeggen dat ze vaak onderdelen van andere animatiefilms omtoveren tot iets nieuws, wat iets teveel herkenbaar is.

Ouders gaan met hun kinderen ook echt niet meer dan 1x naar dezelfde animatiefilm en daarom denk ik ook dat de omzet en bekendheid van de gemiddelde film al lang niet meer zo groot zal worden als destijds bij The Lion King of Balto. Dat zijn klassiekers van Disney en Dreamworks.

Het is jammer, maar de enige reden dat ik ooit nog weer zo'n film ga zien, is als iemand me lieverd of papa noemt. :cool:

Laatst bewerkt: 4 aug 2012
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wtf, hoe heb ik daar over heen kunnen kijken? Serieus, ik had het echt niet door. My bad dude :D Maar ik zie nu waarom ik dit gepost heb, omdat ik op zowel de vorige pagina als daarvoor de post niet zie staan...wat de hel???

Ooooh nou zie ik het, het was in het WTF thread. Daar kijk ik sowieso al nooit in. Dacht dat je het in deze thread had gepost. Dan zit ik sowieso niet fout vind ik.

Laatst bewerkt: 4 aug 2012
  3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Je zit sowieso niet fout :+ Of het nou in dit topic of een ander was, als je iets hebt gemist, hoe kan je dan fout zitten! Tof filmpje, dat wel!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Jiro nog afgekeken, Arti? Wat een oude baas is het toch. _O_

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

True true man :)

Het is vooral de stem, die doet het hem. De rest opzich niet, we zullen het nooit zeker weten of Ledger hier zijn inspiratie weg heeft...maar denk het wel. Wel een aparte dude zeg die Tom Waits, eerst leek het nog wel grappig, maar ik kan me voorstellen dat die host het na een tijdje wel gehad had.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja absoluut! Je kan niet anders dan ongelofelijk veel respect opbrengen voor zo'n man. Op een gegeven moment, naarmate het einde nadert, zegt hij dat hij eigenlijk het minste werk doet. Dat het keukenpersoneel en de andere chefs al zoveel aan de voorbereiding hebben gedaan dat hijzelf maar een klein zetje hoeft te geven. Dat is zo bewonderenswaardig, die nederigheid.

Of dat zijn zoon Yoshikazu eigenlijk die Michelin sterren binnen heeft gehaald. Dat Jiro op dat moment niet eens chefkok was. Dat Yoshikazu eigenlijk ook al het respect van z'n vader verdiend, maar dat op die typische Japanse manier niet gebeurd.

Ik heb wel een minpuntje. Ik weet dat het over Jiro en z'n sushi gaat, het zit zelfs in de titel van de film, maar op een gegeven moment gaat hij naar het dorp waar hij is opgegroeid en daar had ik meer van willen zien. Meer achter de persoon Jiro. Maar ik denk dat dat niet anders kon. Je zag ook hoe ongemakkelijk hij zich voelde in dat dorpje. Volgens mij wilde hij zo snel mogelijk weer weg om sushi te maken :+

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jennifer Lawrence is al reden genoeg om deze boekverfilming te zien, wat een dame! Voor de rest stelt het weinig voor en is het allemaal heel braaf, maar Lawrence en Harrelson zijn goed gecast.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja niet om aan te zien, maar wel makkelijk scoren:

Budget: $70,000,000 (estimated)
    Opening Weekend: $70,217,070 (USA) (4 March 2012) (3728 Screens)
    Gross: $310,063,795 (Worldwide) (30 June 2012)

8)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Heel braaf? Damn ik heb de boeken niet gelezen maar voor een film waar gewoon bijna kinderen naar toe mogen vind ik hem best hevig op sommige stukken.
    Je ziet gewoon kids afgemaakt worden....
    . Ik had dat op een bepaalde leeftijd echt schokkend gevonden. Maar Jennifer Lawrence speelt echt goed en overtuigend, en ze is mooi ;). Hopelijk gaan we haar vaker in andere goede films zien. Ze speelt nu in zo'n horror film ofzo..is die wat?

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde meer braaf in de zin van dat je er weinig van ziet.

Vond de montage bij het begin van het spel ook om te huilen, dat hadden ze echt wel een stuk beter aan kunnen pakken.

Helaas is de film voor 12 jaar en ouder en dus ook wel logisch :)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah op die manier, ja dat is opzich wel zo. Maar i ain't gonna lie, ik vond hem echt tof :)

Was deze al gepost? Volgens mij niet, kijk hier zeker wel naar uit :

[yt]tDyaNnrgdp4[/yt]

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige pagina. :p
    Maar moet steeds lachen om 1:00. :D

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gvd, ik weer hoor , haah, ah well.

Ja 1:00 is echt lachen. Lijkt genoeg humor in te zitten en is ook lekker donker. Op IMDB lees ik er goede dingen over. Misschien wel een biosje voor deze film tegen die tijd.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Blijft een bazenfilm Mongol, 8+ In de spoiler het einde:

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    The Hunger Games is eindelijk uit.

Arr

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hell yeah, ga: The Dictator kijken in 720p ! :)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Battleship

Fuck this shit, uur volgehouden en toen uitgedaan. Laatste film die ik niet afkeek was World Invasion: Battle Los Angeles, ook zo'n gare Crysis meets Transformers crap film. Leuke films voor Michael Bay, maar voor mij waanzinnige gare crap. Ik wist het eigenlijk al, in het vervolg maar sowieso niet aan dit soort troep beginnen. 8)

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Les Intouchables gekeken....

Past voor mij in het rijtje van Shawshank Redemption, Good Will Hunting en soortgelijke....echt een topfilm! 9/10

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Battleship

Fuck me ik heb nog nooit zo Amerika en militairen bevrediging gezien, niet normaal zeg.
    Van Veteranen tot aan gewonde soldaten. Verder is het net Transformers. De actie is precies hetzelfde, camera shots, cheesy one liners en een lekker wijf. Gelukkig proberen ze niet veel van het verhaal te maken en is het redelijk snel naar actie. Dat en dat de actie nog best tof is. Is de redding van de film. Lach om patriottisme en de rest en focus je op de actie. Dan komt het net goed.

6/10

Laatst bewerkt: 5 aug 2012
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Idle Hands

Echt leuke horror comedy die ik nog niet eerder had gezien. En Oh my...wat is Jesscia Alba fucking mooi in deze film :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina