[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ja ene Tommy Hmilj tweette naar Epsilon: @EpsilonismToday Is cris formage still alive? #KIFFLOM

En EpsilonismToday reageert er daadwerkelijk op (dat moet toch ook iets betekenen).
    Die Tommy tweet nu de hele tijd met Albert De Silva. Maar die reageert wel erg veel op andere mensen, dus waarschijnlijk is die nep.

Oja, De Silva heeft een foto op zijn twitter:
    Sunrise from the beach. Not too shabby.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    zou wel relaxed zijn als het echt zou zijn. Dat ze De Silva als 'echt persoon' op twitter hints laten droppen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

In deze thread waar ze die shit non stop volgen zeggen ze dat beide accounts hoogstwaarschijnlijk fake zijn. Maar wel apart dat Epsilontoday dan reageert op die accounts.

Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zou ook juist een keuze van R* kunnen zijn. Dan lijken ze nep en verwacht niemand het.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Of je hebt iemand die al die gta nerdjes van gta forums een hak wilt zetten? :x:confused:

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De Silva beantwoordt nu allerlei vragen van mensen. Als ie fake is blijft hij wel goed in zijn rol. :D

8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen, ik vind de game tof, maar hoef hem niet perse morgen te hebben. Ik zit er trouwens niet op te wachten want heb nog veel meer dingen te doen en zit te krap, ook de vraag voor welke consoles ik hem haal, wat is een aanrader? Kan de laptopz altijd op de TV aansluiten.=(

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Qua die andere knuppel :

Tenzij zoals iemand hier zei dat Rockstar het expres doet..maar betwijfel het...dan is dit dus gewoon een fan.

En het is nu duidelijk dat die Albert De Silva een neppert is...hij heeft iemand meteen van zijn twitter geblockt toen ie een bericht had gekregen van 'Your faker than a pair of Vinewood tits. GTFO TROLL!!"' ....klaar...bullshit dus.

Dit moet met een grote korrel zou genomen worden....hoe mooi het ook klinkt.

Zou dus iemand van 2K zijn...

Laatst bewerkt: 7 aug 2012
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Teveel namaak trailers, te weinig echte shit van Rockstar, fuuu. :+
    Shit is gewoon next-gen voor volgend jaar, daarom ook V = nieuwe cijfer gebruikt Rockstar bij nieuwe generatie GTA. Waarom laten ze in bijna een jaar niks kwijt? Omdat het niet mag, gezien het hier om next-gen shit gaat. :cool:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zegt dat die Battlefield trailer niet gemaakt is door R*? :p
    Maar ik denk dat we hem rond mei volgend jaar zien. En daarna brand het langzaam los na de E3 over Next Gen etc. En dan gaat R* geen game meer releasen voor current gen.
    Het is wel mooi dat GTA toch wel de laatste grote game gaat worden voor de current gen. Met geen betere titel kan je de 360 gaan uitzwaaien.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    @fiasco

Geloof je dat nu zelf?

Rockstar zal veel meer games verkopen wanneer ze het nog voor de huidige xbox releasen. Denk je dat iedereen +400-500 euro op tafel gaat leggen om een nieuwe xbox en GTA te kunnen kopen, dan gaat de verkoop van GTA dik tegenvallen.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nee, ik geloof helemaal niks meer van V. Enige wat ik geloof is wat Rockstar online plaatst, en dat is voorlopig niks. :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar die screenshots uit Juli zagen er verre van next gen uit, gewoon iets wat echt op de huidige consoles kan. Rockstar gaat absoluut ver in het stil houden van info over de game, maar het is echt geen next gen titel, geloof ik niks van. Als de 'worldwide reveal' van Game Informer volgende week dinsdag geen GTA V is, dan verwacht ik echt nog wel ergens dit jaar een update met een hoop meer duidelijkheid.

In Juni vroeg iemand op Rockstar's Newswire hoe het nou zat met GTA V. En toen heeft R* gezegd dat de game in 'final phase of development is' . Ik kan even geen link...wel een link uit 2011...maar vergeet niet dat Max Payne 3 ineens flink werd uitgesteld, en dat heeft natuurlijk zijn gevolgen gehad voor V.

http://twistedjunk.com/2011/06/20/g...l-stages-and-a-2012-release-is-pretty-likely/

En vergeet ook niet dat er genoeg mensen zijn die niet gelijk een nieuw systeem in huis halen. Dus ze zouden een hoop verkopen missen dan, als ze van V een next gen titel maken. Nah. En de viral marketing is begonnen van GTA V. Dat heeft een R* dev ook zelf gezegd op zijn Twitter al.

Laatst bewerkt: 11 aug 2012
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk ik ook ja. Als er 1% kans was dat die op de Next gen kwam had R* nooit een trailer gereleased. En R* is ook niet een bedrijf die even alles gaat porten van wat ze al hebben naar de Next Gen na 4 jaar werk.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe cool het ook is dat Rockstar geen dingen wil verklappen, het is wel van het ene extreme naar het andere. Met IV kregen we echt meer dan genoeg informatie, maar nu is het gewoon echt....tja...niks eigenlijk. Kom op Rockstar, beetje meer duidelijkheid hopelijk gauw.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mensen (lees: jullie) speculeren te veel. Ik wil helemaal niks weten. Wacht gewoon, anders maak je jezelf gek met Rick Roll shit

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op GTAforums kunnen ze het heel leuk brengen, maar deze gast heeft wel een goed stukje neergezet

En inderdaad, ik hoef ook niet persé informatie te hebben, alleen wel een releasedatum...das genoeg :thumbs:

20. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Stel hij wordt op de next gen gelanceerd wat best mogelijk is, tegenwoordig is de houding van het releasen anders al vroeger waar het een jaar van tevoren bekend was, dan alsnog komt de game uit op de nu-console dus ik zie het probleem niet. Bij de Xbox moet er misschien sowieso water bij de wijn gedaan worden en ook bij de next-gen Xbox zal dat probleem zich nog voordoen.

En stel dat hij op de volgende consies komt, dan kan je natuurlijk speculeren dat hij er komt in de zo spectaculaire 4K resolutie.

Laatst bewerkt: 12 aug 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina