Precies, maar de game is helaas niet boeiend genoeg omdat contineu op dezelfde manier te herhalen. Ik ben daarom ook blij dat ze voor Borderlands 2 veel dingen veranderen.
GOTY van deze game gister opgepikt in de locale nedgame. Aangezien ik van iedereen begrijp dat ik een echte co-op game is vroeg ik me af of andere mensen hem nog hebben liggen en er ook binnenkort eens aan willen beginnen.
Idd en dat is imo een van de vetste dingen aan het 1e deel, naast die Vladov met zijn wapenhandel en bepaalde andere stemmetjes. Scooter is ook wel leuk, maar de vrouwen in dit spel zijn kut, no offence.
Zo gisteren nog even splitscreen coop gedaan met een maatje, was tof maar niet zo leuk voor hem. Hij begon met een level 1 en ik met een level 50 . Hij levelt wel lekker snel Wanneer is het verstandig om die Underdome te doen? Hij is nu level 16, maar toen hij level 1 was ging hij meteen dood als hij werd geraakt.
Dat had ik gedaan, echter las net op een site dat het level van de enemies in the Underdome 12 of hoger zijn. Vandaar dat hij meteen naar de kloten was.
Underdome Saaai gaap. Was blij met m'n unlimited shield die iemand me gaf in multiplayer Co.-op. Echt slechtste dlc ooit.
Underdome lijkt me wel leuk, DLC die ik nog niet heb gespeeld. Maar unlimited shield? God mode dus. Lol waar de fuck haal je die
Die grotere challenges zijn echt bagger. 100 waves...pfff Het enige vette aan de Underdome is de bank. Het beste is om het samen te doen met iemand die een low level heeft. De low level player moet de match ook hosten. Dan zijn de enemies ook low level. Waardoor het een stuk sneller gaat. Maar dan nog, na 25 waves (5 rondes) heb ik sowieso al geen zin meer. En bij de laatste rondes blijven enemies maar spawnen. Gelukkig heb ik alle Underdome archievements al gehaald. Vraag me niet hoe....
Haha ja, klote DLC. Gelukkig had een unlimited shield en mn co-op partner ook. Dus we deden elk 20 waves om de beurt, en de ander ging lekker dan ff wat anders doen. Echt ik hoop niet dat Borderlands 2 zoiets weer krijgt De andere DLC was verder super, behalve dit misbaksel.
Misbaksel, mooi woord ook om de Fallout 3 DLC te omschrijven. Allemaal verder prima, behalve Mothership Zeta. Een sloeg daar de DLC al totaal nergens op, maar als je met een shitload aan ammo en dikke wapens naar binnen gaat, plus 107 Stimpacks, en je komt er bijna zonder ammo en met maar 3 stimpacks over weer uit, tsja, WTF.
Dat heeft meer met de kwaliteit van de speler te maken. Verder vond ik de Borderlands DLC welk ok op zich. Duurde alleen lang.
Hoe zit het trouwens met het wisselen tussen Playtrough 1 en 2, wanneer je met PT 1 met expansions bezig bent en met 2 New Game +?