[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Is die Franse knakker niet Cabaye?
     
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Foto's komen van WENB forum en daar stond Giroud. Moet toegeven dat hij ook wel iets wegheeft van Cabaye.
     
  3. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die 2e verdacht veel lijken op wisgerhof hoor
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt best lekker. Animaties blijven wel kut. Zal wel nooit meer veranderen. Het lijkt verder wel allemaal iets te makkelijk te gaan, won op Top Player gelijk met 3-1. Normaliter duurt het in demo's al even voor ik uberhaupt kan scoren.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vanaf de volgende generatie consoles zullen ze het opnieuw moeten proberen, dunkt me? Hoop dat ze daar wel een keer wat aan gaan doen.
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgend jaar al! Ongeacht of er volgend jaar nieuwe consoles komen. Konami stapt voor PES 2014 over op de FOX Engine, wat dan gepaard zal gaan met als het goed is (veel) betere animaties. Want die animaties kunnen natuurlijk inderdaad echt niet meer.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nog beter :)

    Hoe zijn de keepers in 2013?
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Keepers zijn gewoon goed! Nog steeds te betrappen op een (klein) foutje hier en daar, maar veel betrouwbaarder dan in 2012 en doen gewoon wat ze moeten doen. Ook vind ik Buffon echt een baas in de demo, is bijna niet te verschalken.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De 3e kan echt iedere willekeurige kale neger zijn :+.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er zit wel een rare belichting op die screenshots. Dat maakt dat ze eruit zien als plaatjes van een lage resolutie, zie bijvoorbeeld deze:

    [​IMG]

    Hadden ze dat niet beter kunnen presenteren?
    Toch weer zo'n eigenaardigheidje uit het bekende Konami-rariteiten-kabinet :D
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die reacties op tweakers... Briljant, het gros van de reagerende mensen daar denkt dat Adidas Power Soccer de nieuwste footie is. En dan praten alsof ze er verstand van hebben. De spelersnamen kloppen nooit.... Ja hoor, in ISS is dat inderdaad zo.

    Ik denk overigens niet dat ze de CL en EL licenties niet meer hebben. Volgens mij hebben ze die voor een aantal jaar gekocht. Dit wordt het derde jaar, volgens mij duurt het 5 jaar, dat contract.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die lui bij Tweakers moeten praten waar ze verstand van hebben: Van techniek :)
    Er wordt daar veel te veel nadruk op het uiterlijk van spelers en andere grafische zaken gelet. Slechts een enkeling begrijpt dat PES 2013 zich door gameplay van de rest gaat onderscheiden ;)
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ach echt onterecht is het niet aangezien Seabass al jaren een zooitje er van maakt.
    Hopen dat het dit jaar beter wordt...
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat laatste kan haast niet mis getuige de eerste demo. Dan moeten ze het wel heel erg verkloten richting release. Maar ik heb goede hoop dat ze de game nu de goede richting op sturen. Tja, de schil er omheen is niet van het FIFA niveau, maar de gameplay maakt een hoop, zo niet alles, goed.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    No offence, maar was de demo van PES 2012 (die 1ste) ook niet veel beter dan de retailversie? Ik vond van wel eigenlijk. Ik hoop echt dat dat niet nogmaal gebeurd.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Bij 2011 sowieso! Dat was echt een geweldige demo!
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Cyrax zegt de EERSTE demo van PES2012 was ook top (vond ik in ieder geval heerlijk spelen) de volledige game was gewoon klote..

    Je hebt bij 2012 nooit echt het idee gehad dat het een game was die af was, daarom hadden ze na release die Seabass eruit moeten gooien en opnieuw moeten beginnen.

    2013 ziet er wel okay uit, maar ik probeer hem zo weinig mogelijk te spelen aangezien het vorig jaar ook al mis ging.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Seabass is er inderdaad niet meer bij, al is hij niet ontslagen. Hij werkt nu elders bij Konami.
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is dat de redding van Pes.
     

Deel Deze Pagina