[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah nice! En met 2 (of 3?) prima F1 games achter de rug (zelf niet gespeeld though) is de besturing hopelijk ook wat realistischer.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Mix tussen realisme en arcade was wel goed vond ik, hoeft van mij niet echt realistischer te worden. Zolang de MP maar beter is, weet nog dat iedereen gewoon achteruit ging rijden en je zo amper echt kon racen. :+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    FPS, bevat scenes uit eerste drie films.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Rumor: Big developer “furious” about lack of next-gen consoles at E3 after being asked to ready content

    [​IMG]

    Prior to this year’s E3, rumors circulated that Sony and Microsoft could announce next-gen consoles during their respective press conferences. Both companies ruled out the possibility well before the start of the expo, but speculation persisted.

    Obviously we now know that Sony and Microsoft had nothing to say about future hardware. However, the latest issue of PSM3 claims that there was at least one first-party ready to unveil a new system. The magazine suggests that Microsoft and/or Sony pulled out at the last minute. It additionally says that “one major developer was furious that next-gen consoles didn’t show at E3 after he was told to ready next-gen content for a first-party press conference.”

    PSM3 wrote:

    “Finally, we hear that one major developer was furious that next-gen consoles didn’t show at E3, after he was told to ready next-gen content for a first-party press conference. Did Sony or Microsoft pull out at the last minute? Or both?”
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]

    Samen met wat hierboven staat, plus de screens die voor de E3 waren uitgelekt zeg ik eerste reboot voor de next-gen, Prince of Persia. Als er tenminste niks wordt aangegeven op de gamescom. Lijkt behoorlijk veel op AC1, vooral de mensen eigenlijk. 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja, AC was dan ook eerst een PoP spin-off. :9 Hm, zou ook deze open world zijn? AC was/is het en PoP 2008 was het, en dat is het gevoel wat ik bij dat screenshot krijg. :+

    Doodzonde dat ze blijkbaar niks meer willen met PoP2008.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan niet zeggen dat het me wat uitmaakt. Ze waren na al die tijd nog niet eens begonnen met de game 8)
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Een game gecancelled waar nog nieteens aan begonnen is? 8)

    In dat geval wil ik even melden dat de game die ik over zeven jaar zou gaan maken helaas ook alvast gecancelled is. :+
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Balen, hier keek ik echt naar uit :mad:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, maar jij hebt die van jou nooit aangekondigd! :+ Deze werd nog als een groots project van Guillermo del Toro aangekondigd. Oh, wat zou die game awesome worden...

    Enige wat we ooit hebben gekregen is een kut teaser


    Soms kondigen ze games écht te vroeg aan. Doe het dan meer als Nintendo. In hetzelfde jaar als het aangekondigd is ook uitbrengen.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Witcher 2 Producer’s Upcoming Action-RPG Titled Lords of the Fallen

    [​IMG]



    Mafia 3 in development for Xbox 720 & PS4 – Report

     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zo lang ze Maffia 3 niet opeens door de helft knippen en uitgeven via DLC.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja en hij moet gewoon veel beter dan Mafia II worden. Ik vond het verhaal totaal niet boeiend genoeg, sommige missies cool maar toch echt teveel 'meh' missies ook en het schieten voelde verschrikkelijk kut en underpowered aan vond ik.

    Game Informer AU: Secret to be revealed on August 14th in worldwide announcement.

    - August 14th at 4pm, to be exact. Who knows what time zone.
    - Announcement reveal is probably related to the GamesCom.
    - They didn't say if it's a game or anything else, but most likely a game since it's for the cover.

    http://n4g.com/news/1054358/game-in...aled-on-august-14th-in-worldwide-announcement
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
  14. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  16. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ik speelde Mafia II juist voor het verhaal, en de sfeer natuurlijk die was epic
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat over de wordwide reveal die Game Informer Australie op 14 augustus gaat onthullen. Wat zou het kunnen zijn?


    GameInformer's Next Issue Delayed Due to Embargo on Secret Game Announcement until august 14
    http://www.gameranx.com/updates/id/...d-due-to-embargo-on-secret-game-announcement/
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Niet jezelf op hypen hé, gaat ongetwijfeld weer iets gaar zijn zoals al die teasers van game bladen tegenwoordig.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iedere teaser is altijd wel voor iemand gaar, daar ontkom je niet aan. En trouwens, de hype is de helft van de fun, ook al is de reveal tegenvallend. :p
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik ga me best doen, maar ben wel benieuwd :)

    Persoonlijk hoop ik op GTA V. Het is misschien geen nieuwe reveal, maar stel dat ze die game gespeeld hebben en er eindelijk over mogen vertellen, dat is een pretty big deal. En Game Informer heeft voor zo'n beetje elke Rockstar game de cover story gekregen. Plus de 14 is de release van Sleeping Dogs in de US..zou me niks verbazen als ze willen fucken met die release. Zoals vorig jaar met Saints Row 3.

    Afwachten maar :D
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina