Zingt dat vrouwtje nu op 'End Once And For All' van Mass Effect 3? Verder kijken. Uncharted 2 op een, nice. Beste uit de trilogie by faaaaaar. Yeeeeee GTA IV. Awesome Dulle.
Damn, gaaf filmpje. Bedankt voor de moeite die je erin hebt gestopt Dulle! Stonden imo nog wel wat verrassende dingen tussen maar ik kan me er wel in vinden
Ik heb persoonlijk ook niks met GTA. de enigste die ik leuk vond was Vice City en dat was door het hele tony montana sfeertje.
Erg tof Dulle. Thanks voor het vele werk Verrassende winnaar....mooie is dat ik die game nog heb liggen, ga er dus maar eens mee beginnen
Respect voor al het werk Dulle. Wel vind ik de winnaar een beetje jammer, een spel wat ik na een half uur spelen al zo saai vond dat ik het daarna nooit meer heb aangeraakt.
Heb je echt niet gevote of staat je naam er gewoon niet tussen? Als het het 2e is hoef je iig niet bang te zijn dat ik je stem niet heb meegeteld. Mijn zusje heeft voor de lijst met namen gezorgd, dus dat staat los van de daadwerkelijke stemming. edit: Even gechecked en je stem is gewoon meegeteld. Was gelukkig gemakkelijk te controleren want er waren maar 2 mensen die op Splinter Cell hadden gestemd, en jij had het op de 6e plaats staan. En je naam staat er wel gewoon tussen zie ik? Dus...?
Aaaaaaah nu zie ik het lol sorry Dulle het was over de andere consoles daar had ik niet gevote. Excuses Maar dope werk man en complimenteer je zusje ook maar even PS: en maar twee mensen splinten cell conviction
Inderdaad. Staat in de startpost dat ik games vanaf 2005 wil voor de PC. Was blijkbaar een moeilijk concept voor veel mensen. Vooral WoW werd vaak genoemd.
Hmm, World of Warcraft is toch wel deze generatie, als je Guild Wars ook meetelt. WoW is in Europa in 02/2005 gereleased en GW 04/2005. Maakt verder ook niet veel uit , GTA 4 terechte winnaar imo. Vind Gears wel een beetje hoog op 3.