[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    :lol:

Halo heeft echt een stomme matchmaking. Beginners tegen MLG pro's. Lone wolvers versus clans en dat soort shit. Zo nep altijd. 8)

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik wil gewoon weer die momenten dat je met vrienden in een TS party zit, en dat je dan tegelijk denkt : FML, hun hebben iemand van lvl 47... Om dan te winnen en zien dat zn level terug naar 40 dondert.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ze dan maar meteen iets aan quiters doen; want dat was het grote nadeel van het 'oude' systeem.

Voor de rest ben ik het wel met jullie eens...ik snap ook echt niet waarom ze firefight en matchmaking niet aoart hebben gehouden qua levelen.....|:-

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, wat een pech ook weer! 8)

[yt]mFYd4zPb0HQ[/yt]

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hhhaha lekker Lethal _O_

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Echt een suffe vraag denk ik voor iemand die al zo lang reach speelt haha...

Maar kan je nou ook de MP achievements halen van bijvoorbeeld Defiant: <Achievement> <score> als je die mappack niet hebt?

Volgens mij heb ik niet alle mappacks maar kreeg wel van Defiant een achievement gisteren. Speel niet voor de achievements dus als er zo nu en dan één voorbij komt verbaasd het me altijd weer :D

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ook echt weer zo'n actie voor mij. :+ Die gast stopte daarna ook even met z'n ghost en had zelf een WTF-momentje denk ik. :lol:

Dit was trouwens die andere waar ik laatst over had. Kijk hoe die neer gaat. 8)

Heb je je account een keertje bij iemand gedownload of diegene bij jou die wel de DLC heeft?

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zou goed kunnen maar weet niet zeker of hij dat heeft.... Krijg je dan wel de achievements ondanks dat je op je eigen console speelt zonder de DLC?

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, dat is een bug. Ik heb weleens mijn profiel bij iemand gedownload en diegene kon daarna de DLC achievements halen, ook zonder mij. :p

10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Iig vanavond de firefight achievements binnen! Lekker makkelijk ;)

Blijf toch SWAT het tofste vinden, hopelijk is dat ook in 4 te vinden :thumbs:

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Same here, SWAT blijft verslavend vet. :cool: En tuurlijk zit dat in Halo 4... Zo dom zullen ze bij 343 vast niet zijn! :p BTB vind ik ook heerlijk om te doen, maar sinds die laatste update is het erg achteruit gegaan helaas en een aantal van mijn favo maps zijn gewoon verdwenen. :mad: BTB heavies vind ik ook nog steeds maar niks. =( In Halo 2 en 3 was BTB sowieso veel leuker, zeker de maps. Hopelijk maakt Halo 4 het weer goed! :)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Best triest dat sommige mensen SWAT de beste gamemode vinden van Reach. Dat zegt wel iets over hoe fucked up Reach is. :+

Ook jammer dat MLG gewoon niet werkt met matchmaking. Ik kom steeds clans tegen die je keihard ownen door teamwork. Ze zouden eigenlijk ook solo matchmaking moeten hebben, samen met een aparte matchmaking voor clans ipv alles door elkaar.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Valt wel mee hoor, want voor mij heeft dat er niet echt mee te maken. Reach is, zeker qua MP, natuurlijk niet de beste Halo. Maar SWAT heeft gewoon iets en die one-shot kills zijn gewoon lekker. :) Ik ken er zat het niet spelen omdat ze er gewoon niks van bakken! :+

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook hier een SWAT liefhebber!\o/

BTB speelde ik bij de vorige Halo's inderdaad erg vaak, maar met Reach ook zelden.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    SWAT speelde ik echt vaak sinds de launch, meestal samen met Cookie en Neo van XBW. Vond het erg verslavend en als je een beetje skills hebt is het echt genieten geblazen.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ze gaan dinsdag weer 's de playlists wijzigen en o.a Anniversary, Squad DLC, FF Doubles schijnt te verdwijnen. :{

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    What up? Zo zijn die achievements helemaal niet meer te halen. Squad DLC is de enige optie voor een aantal achievements.

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Hoe moet je überhaupt DLC spelen zonder die playlist.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Echt ook hè, 343 begint mijn respect nu al te verliezen. |:- Ik heb gelukkig al die DLC achievements al, maar zoals voor jou Mark is het gewoon verneukt. :'-( En ik speelde de laatste tijd lekker Anniversary BTB omdat ik die Heavies zat was in standaard BTB, maar dat gaat straks dan ook niet meer! :mad:

Dat vind ik trouwens dus sowieso altijd zo naai aan DLC, want je koopt die shit en je kan het amper spelen omdat je afhankelijk bent van playlists en gamers die het kopen. Er hoeft maar 1 tjappie bij te zitten die de DLC niet heeft en je krijgt geen kans om nieuwe maps te spelen! =(

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Matchmaking is altijd al de melkkoefabriek geweest. Waardeloos systeem. Op de brandstapel ermee.

Laatst bewerkt: 11 aug 2012

Deel Deze Pagina