Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja inderdaad dat is ook een beetje mijn reden om bij WP te blijven, vernieuwing.

Gerucht! De Lumia X met WP8, wordt een soort van N-gage.
    Bron: KLIK

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Waarschijnlijk een concept phone die nooit uit zal komen :+.
    Maar wel vet!

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wow!

[yt]o-y3Bqehppc[/yt]

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dacht ik eerst ook maar, Nokia is wel van plan om PureView naar WP te brengen, dus het zou ook goed kunnen dat dit echt een concept van Nokia is. :)

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een monster! Wie wil er tegenwoordig nou nog een telefoon die dikker is dan 1 CM? Dat ding is veeeels te dik, dat wil niemand.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wel als er een goede camera in zit hoor!

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waarom? Dan kan je beter een fatsoenlijke compactcamera kopen, die zijn dunner dan die telefoon en maken véél betere foto's.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Yay, Nokia komt als het correct is met een Lumia model dat lijkt op de 800 (curved screen!) alleen dan met een 4,3inch/4,6inch scherm WP8.

Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb jij standaard je fototoestel bij je? Ik niet in ieder geval. Dunner is ie misschien wel, maar kan je er ook mee bellen?
    En heb je de foto's van de pureview 808 gezien? Die zijn verdomd mooi, mooier dan de foto's die een hele boel compactcamera's maken!

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Yeaaah alleen laat het noit groter zijn als lumia900, anders is het een reus x)
    En wat is het verschil tussen een curved screen en een normale? Of worden bij mobiels een ander soort gebruikt?

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maar ik heb het over de foto van die Lumia X. Dat ding is wel een CM of 2 dik, dat kan gewoon echt niet in deze tijd.

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    EDIT: verkeerd gelezen.

Dat is gewoon een concept en zal waarschijnlijk nooit de markt op gaan. In ieder geval niet in die vorm. ;)

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Waarom zou jij denken dan Nokia met bovenstaand concept zou komen zoals het daarop staat? ;) En zoveel smaken zoveel wensen, ga jij beslissen wat andere mooi moeten vinden? Want anders had ik niet eens deze topic aan hoeven maken he, als iedereen zoals jou Android geweldig zou vinden. Blijkbaar vind jij dit topic zeer interessant, want als jij iets niet mooi vind hoeft dat niet voor de rest van de wereld te staan of wel dan? ;)

Je hebt zelf aangegeven dat je NOOIT een WP toestel wilde hebben, nou dat is duidelijk geen probleem hoor, maar vraag mij dan toch af wat je in deze topic doet. Ik kom ook nooit in de Android topic omdat het mij compleet niet boeit!

Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een dikke onzin, ik heb het überhaupt niet over Android, dat haal jij er zelf bij. Ik heb in dit topic nog nooit een woord gerept over Android.
    Ik heb het over de dikte van die concept phone, ik vind dat gewoon te dik en ik denk dat niemand dat wil hebben, dit is een forum, ik mag gewoon mijn eigen mening hebben en die hier neerzetten. Dat jij je aangevallen voelt ligt volledig aan jezelf, ik heb geen slecht woord gezegd over Windows Phone.

Je verwijt mij dat ik een beslissing maak over wat andere mensen mooi vinden, maar vervolgens bepaal jij dat ik niet in dit topic mag komen omdat ik geen Windows Phone heb en daar volgens jou dus ook meteen geen interesse in heb? Lekker hypocriet.

Ik kom graag in dit topic omdat ik erg geïnteresseerd ben in technologie en software, dus ook Windows Phone. Zo ben ik bijvoorbeeld ook actief in de Apple topics, terwijl ik helemaal geen Apple hardware heb.Fijn dat Android jou niks kan schelen, maar omdat jij zo denkt hoef ik toch niet hetzelfde te denken?

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Sorry ik kon het niet laten :+

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wees maar niet bang hoor, gaat niet gebeuren. Vroeg mij alleen echt af wat iemand die alleen maar commentaar heeft en eerder aan gaf niks in WP te zien dan elke keer motiveerd om hier te posten. :)

17. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Over een week heb ik uiteindelijk de lumia800 en had ergens gelezen dat je LiveID vn xboxlive beter niet kunt gebruiken en het juist beter is als je een amerikaaanse liveID gebruikt

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja dit antwoord snap ik ook niet helemaal van je, dus dat zou betekenen, omdat ik iets anders mooi vind hier niet mag komen? En mijn mening mag geven? Dat vind ik juist wat een forum boeiend maakt. Ik vind het heerlijk om af en toe ook eens in dit topic te kijken(en te reageren) omdat WP ook goeie en interessante kanten heeft.

19. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben er meerdere mensen last van het updaten/apps downloaden? ( http://www.wp7.nl/19223/microsoft-reageert-op-de-marketplace-problemen/ )

En het is vrijwel zeker dat Nokia de WP8 toestellen laat zien, er is geen ander evenement die het voor oktober ruim tijdig haalt voor een goeie marketing. http://www.wp7.nl/19269/windows-phone-8-op-5-september/

In oktober mijn lumia800 cyan verkopen en dan lekker overgaan op WP8. :D
    Dit is mijn eerste keer dat ik een WP heb aangeraakt en het is precies zoals ik heb gedacht, awesome :D

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar heb je dat gehoord? En IMO kan je hem beter wel gebruiken ivm contacten, integratie met FB en Twitter en LinkedIn, én Xbox Live plus Achievements.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina