Dat is natuurlijk grote onzin. Puur omdat ik een avatar van V heb? Ik heb genoten van de eerste Mafia, vond het een fantastische game met een echt interessant verhaal en toffe missies ook. Daarom verwachtte ik van Mafia II ook hardstikke veel. En nee,ik verwachtte juist helemaal geen GTA van die game. Na de release van Mafia II zijn er berichten geweest waaruit bleek dat er heel erg veel geschrapt was in Mafia II. Dingen die de game zoveel toffer hadden kunnen maken. Dingen waardoor je echt replay value had.
Nope, ik vond het verhaal totaal niet boeiend genoeg en het voelde gewoon niet goed aan, zeker niet zoals deel 1. En ik blijf erbij, het schieten voelde echt heel kut aan. De sfeer was best aardig, maar als je het vergelijkt met een GTA IV, valt het erg tegen. Daar doen burgers echt dingen die realistisch zijn en geloofwaardig. In Mafia II was het 't allemaal net niet. Ik heb op andere fora genoeg mensen gezien die deel 1 geweldig vonden en deel 2 gewoon trash noemen, ieder zijn ding zeg ik maar. Jij vind dus San Andreas en GTA IV niks aan? Iets wat ik onbegrijpelijk vind...maar ja...het is wat het is.
Laatst bewerkt: 8 aug 2012