Heb geen officiële bron. Maar volgens iemand op het forum van Gametrailers is dit de eerste review (van een Duitse Gaming Magazine) Spoiler
Ik zat nog te twijfelen tussen Darksiders II en Sleeping Dogs, maar ik ga toch maar echt voor Darksiders II. Deel 1 werd ik op een gegeven moment wel een beetje zat, maar aangezien de combat sneller is en er loot en andere RPG elementen in zijn verwerkt ga ik deze game zeker halen. Heel eventjes afwachten op reviews of mijn verwachtingen kloppen maar ik denk dat dit bijna niet anders kan.
De eerste vind ik nog steeds een van de beste games op de 360. Kan niet wachten tot ik met skeletor kan spelen!
Laatst deel 1 weer gedaan en volledig uitgespeeld in 3 dagen tijd Enige wat ik mis in deel 1 is de schaduw van characters, en op sommige plekken klopt de belichting niet. Net alsof er geen dynamic lightning in het spel zit.
Darksiders en Enslaved waren toch wel de grootste onverwachtse toppers afgelopen jaren. Ben erg benieuwd naar dit tweede deel, heb bewust nog niet veel gekeken maar volgens mij wordt dit ook wel weer een topper.
Het is dat ik op vakantie ben, maar eigenlijk is het onzin om een week tussen de releases te hebben. Vooral omdat US daarbij ook veel betere preorder voordelen krijgt, zoals die ene edition waar de season pass al bij inbegrepen zit. Daarbij twijfel ik ook nog tussen Xbox en PC, ik heb op dat moment (ook bij Gamesync) een preorder staan voor de Xbox versie omdat ik een save van DS1 op de Xbox heb. Daarbij achievements, TV ten opzichte van mijn PC scherm etc.. Echter weet ik nog wel hoeveel framerate en screentearing problemen DS1 had toen hij gelaunched werd.
Ga hem dit keer ook voor de PC halen, ik heb een xbox controller voor de PC en dat speelt hetzelfde als op de Xbox alleen met betere graphics. Scherm maakt voor mij niet zoveel uit aangezien ik een 27inch scherm heb waar ik nog geen meter vanaf zit
Enslaved vond ik anders enorm tegenvallen Heb de collector's edition inmiddels gereserveerd van darksiders 2 voor €79, scheelt weer!
Zag dat Darksiders 2 sinds vandaag te downloaden is voor de xbox. Vind dat hij erg vroeg is "gelekt". De 14de is de release in de US? Denk dat ik hem via Steam ga aanschaffen.
Ik heb DSII bij amazon in de pre-ordwer. Is me alleen niet duidelijk of daar die seasonpass ook bij zit. Zit te twijfelen of ik em niet hier ergens (gamesync) ga pre-orderen in de hoop dat ik hem dan eerder heb ...
Games Master UK: 8,8 Bigger, bolder, more creative, more interesting, deeper, smarter, better. Klinkt goed! En ik vond deel 1 al een topper
Ik ben een klein beetje geschrokken van de reviews. De ene review geeft de game een hoog cijfer en de ander maar een 7.