Die moet je zeg maar binden aan een bepaalde beweging. Ik heb nu: + naar achteren = schwalbe + naar links = ronaldo-chop naar links ('overstapdraai') + naar rechts = ronaldo-chop naar rechts ('overstapdraai') + naar voren = akka Enige nadeel; soms doe ik per ongeluk de schwalbe.. en het is al onmogelijk als je het expres doet..
Trouwens, gister Podcast van WENB geluisterd en daar werd gezegd dat deze demo pas 70% is, dit werd gemeld op de facebook page van de japanse versie. Overigens is dat niet per se goed nieuws, omdat Konami er om bekend staat om het juist vaak in het laatste deel te verneuken. Hopelijk is het dit jaar, eindelijk, anders.
Ik vind zo'n opmerking over hoeveel procent de ontwikkeling zit lastig te interpreteren. Misschien doen ze in de laatste 30% wel vooral de kits en de namen van de teams op orde brengen, stadions afwerken en de user interface optimaliseren. Wellicht is 95% van de gameplay al ontwikkeld in de 70% die nu is verstreken. Kortom, je weet het niet op basis van zo'n opmerking. Hopelijk blijven ze van de core af nu en strijken ze de laatste plooien glad.
Het is gewoon onmogelijk te zeggen voor hoeveel procent een game klaar is, dus trek je er niet teveel aan op.
Zouden ze al een team hebben klaar gezet om alle transfers/kit etc goed te doen? of komen ze hier pas weer later achter.
haha ja. Ik snap ook niet waarom ze fifa achterna zijn gegaan met dat ABCDE in stats. En waar zijn al die tientallen andere stats zoals in de voorgaande delen gebleven? Ik zie nu alleen 5 stats ofzo. En tactieken kan je ook maar 5 a 6 dingen in veranderen. Je kan bijv ook geen offside trap meer doen? Of zie ik het allemaal verkeerd?
Zal vast wel in de volledige versie zitten. Nu zie je inderdaad maar twee bladzijden met stats ( bij de ABCD-stats ) .