Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet:
    - Jet Set Radio
    - Need for Speed
    - Bioshock
    - Killzone

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Denk dat de handheld niet zo aantrekkelijk meer is voor velen omdat iedereen wel over een goede smartphone beschikt waar ze af en toe ook spelletjes op ztten te spelen. En als je thuis bent zit je toch liever op je bank naar je big ass tv screen te kijken dan met een handheld? Altans dat heb ik dan :)

1x een psp gehad erg zonde van mijn geld. Beschik nu zelf over een ps3 en xbox 360 waarbij ik me betrap dat de ps3 wel veel stof staat te happen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Welke NFS is dat? Gewoon Most Wanted, of een eigen versie?

Bioshock zijn ze nog niet eens aan begonnen, dus dat telt niet voor eind dit jaar. :p Killzone niks meer van gehoord sinds de allereerste mini-trailer toen de Vita nog de NGP heette. Ben benieuwd wanneer die gaat uitkomen (nou ja... benieuwd... Ik heb niet de intentie em te kopen en ik verwacht ook niet dat het een systemseller gaat zijn)

Op naar Gamescom voor meer info! AC Liberation is iig al bevestigd dat ie aanwezig zal zijn. \o/

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Need for Speed: Most Wanted inderdaad.

Ik kijk momenteel het meest uit naar Fifa 13 (eindelijk een echte Fifa) en AC.

5. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe is fifa 12 op de vita? moet je met touch nog wat doen? want dat vind ik niets! :)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of je het kunt uitschakelen, maar je kunt/moet iig schieten met de touchpad achter op de Vita. Vreselijk, ik raak dat ding altijd per ongeluk aan.
    ____
    Even iets anders; dat aimen bij Uncharted: GA is zo geniaal dat ik niet meer zonder kan. :'-( Ik zat laatst op de 360 een game te spelen, en toen ik in de sniper mode ging begon ik mijn controller te bewegen om te aimen. 8) Echt een oh shit momentje toen ik doorhad dat het niet werkte. En ik raakte weer zoals altijd helemaal niks.
    Dit is de enige reden dat ik een vorm van sixaxis ook in de controller wil zien van de Xbox 720. Ik kan niet meer zonder.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Hoe kan dat nou? De laatste keer dat ik het checkte was de GOTY 2012 toch echt op de PS3. ;)

En al die titels die hierboven worden genoemd? Dat moet de Vita redden? Allemaal console ports die je veel liever op je console speelt dan op dat kleine schermpje?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Van de games die uitkomen zie ik niks tof, LittleBigPlanet is ook ongetwijfeld meer een gare port zoals op PSP. AC is care, en die All Star crap ziet er gewoon crap uit. Waar is LocoRoco. :mad:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er zitten ports tussen, maar Bioshock, Call of Duty, LBP, AC, Killzone etc zijn allemaal speciaal voor de Vita gemaakt. ;) Of jij het wilt spelen is een ander verhaal, maar het zijn geen ports. :p

En om de een of andere reden wil ik Sly Cooper liever op de Vita spelen dan op de PS3. Sorry. :+

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha je moet is proberen te quickscopen met uncharted G.A. Whaha ben nog nooit zo goed geweest whaha.

Ik was vandaag nog naar de MM geweest en stond daar voor de vita games, ik wil nog steeds résistance burning skies spelen, maar de prijs is gewoon nog te hoog. Zo zijn er genoeg games die ik wil pre orderen voor de ps3. En dan zie ik de prijs van ps vita spellen en voor 50 euro heb ik ook black ops 2 etc. Dat heeft me nog op de dag van vandaag weerhouden om résistance aan te schaffen.

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    @ hierboven; bij thehut.com is hij voor 42 incl verzendkosten. Kijk anders even op budgetgaming.

Ik heb zelf als 2e Vita-game de Metal Gear HD-collection gehaald op maandag, ben begonnen met MGS2 (de andere game die erop staat is MGS3 ) en ik ben denk ik al redelijk dicht bij het einde (na zo'n 12 uur spelen).
    Wel erg tof trouwens, eerste Metal Gear game ooit!

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zojuist mijn eerste gouden trophy in Wipeout gehaald: Zone 65 bereiken in een zone-event. Dat viel niet mee, ging ook direct af toen ik de zone net in ging. Ook 2x in zone 64 afgegaan, dan baal je goed 8)

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond weer ff in de MM Super Stardust Delta gespeeld :) Daarna meteen gekeken voor een tweedehands Vita :+ Is gewoon een erg toffe game!

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    En, heb je al een vita op het oog ? :p

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha had er bijna een gekocht zelfs. Maar was een beetje vaag mailcontact. Prijs was wel erg oke.

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Jeej eindelijk Motorstorm Rc platina gehaald :D is ook meteen m'n eerste vanaf de vita :D

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kan via via een aantal goede PSP-games overnemen van iemand. Heb alleen geen PSP meer, maar ik vroeg me af of ik deze (op een of andere manier) dan ook op de Vita kan spelen? Heb geen PS3 om dingen over te zetten. Wel een ouder PSN-account.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope. iig geen fysieke games. Als je het gekocht hebt via PSN kun je het opnieuw downloaden naar je Vita, maar je UMD's zijn op geen manier te spelen op de Vita.
    Helaas. :mad:

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mij een potje bagger... Iemand interesse in de volgende games dan:

Castlevania: The Dracula X Chronicles
    Disgaea Afternoon of Darkness
    Disgaea 2 Dark Hero Days
    God of War Chains of Olympus
    God of War Ghost of Sparta
    Jeanne D'Arc
    LittleBigPlanet
    Locoroco 2
    Mega Man Powered Up
    Modnation Racers
    Monster Hunter Freedom 2
    Patapon
    Persona 3
    Puzzle Quest Challenge of the Warlords
    Valkyria Chronicles II
    Everybody's Golf
    Metal Gear Solid: Peace Walker

Heb zelf geen PSP meer, maar wie weet kan iemand hier er blij van worden? Of ik moet een PSP op de kop kunnen tikken :9

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    PSP's zijn niet meer zo duur, en met die collectie kun je de komende tijd prima vooruit. Vrijwel allemaal toppertjes.
    PSP kopen dus. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina