Ik heb ook tijdje association gespeeld. Wel een makkie doordat ik de Heat koos . Mede door dat arenas nog free agent was en die 3 star trade value was heb ik een aardig team bij elkaar weten te traden: Verder heb ik op de bench nog James Harden
Nice, wie heb je getrade om zo Harden-Hibbert-Smith te krijgen? Bosh/Arenas/Chalmers/ voor? Maar ga je geen probleem hebben wanneer je ze een nieuw contract moet geven? Harden en Smith willen sowieso 5 jarige deals met bijbehorende miljoenen en dat lukt niet door LBJ en Wade.
Xbox staat aan dus heb het ff opgezocht, want het is een lijst: Het begon met Smith: Bosh + Battier = Smith and Williams Daarna Hibbert: Arena + Anthony = Greg Oden Oden + 1st pick = Hibbert Nu Harden: Williams + Pittman = Steven Jackson (zat nog bij bucks) Jackson+ Chalmers = Nash + Telfair Nash = Parker + 1st pick Parker = Harden + Mohammed Ik probeerde een paar wedstrijden met Nash en Parker maar vond het eigenlijk prima als James de aanval leid, daarom dus PG geruild voor de beste sixth man die er is. Kwa contracten zit het voorlopig nog wel goed. James en Wade hebben contract tot 13-14 Hibbert tot 15-16 Smith en Harden nog tot 12-13 Omdat ik geen games sim en alle games speel met minimaal 8 min per kwart zal ik voorlopig geen last hebben van contracten.
Niet normaal wat voor mensen dit spel spelen. Iemand reageert in een topic dat hij helemaal gefrustreerd raakt met dit als resultaat. https://www.2ksports.com/forums/showthread.php?t=320119
First seed in de playoffs met de Cavs en uiteindelijk de finals gewonnen van de Lakers. Iriving zijn milestones: MVP Rookie of The Year All star 1st All-NBA Team 1st NBA All-Defensive Team 1st NBA All-Rookie Team 1st in Assists 1st in Steals League leader in Points/PPG Finals MVP Byron Scott Coach of the Year Ik ga dus naar het volgende seizoen, laten ze de spelers met player options. Heeft CP3 deze gelicht , 10x gecheckt welke spelers ik zou kunnen tekenen, elke keer declined hij en nu licht hij deze optie blijkbaar. Ik wou hem namelijk tekenen en dan traden maar het is waarschijnlijk beter zo. Want als ik Josh Smith wou of Paul George vragen ze Cp3+ Irving -> :{. Heb net de draft gedaan en dan teken ik JJ Hickson - Hawes - Parson en Stephen Jackson. PG: Irving/Gibson SG: Jackson/Rookie SG SF: Parson/ Odom / (Casspi) PF: JJ Hickson/ Thompson/ Jamison C: Hawes / Erden Had liever een superstar gehad zoals Lebron/Durant/Kobe waar ik mee kon cheesen en makkelijker kon scoren, dunk + foul. Edit: Deed een bod op Hawes, exact wat hij vroeg. Tekent hij voor 30M ipv 40M bij mij. Dan maar Lin getekend voor 50M zodat ik hem kon traden voor een Center. Uiteindelijk Lin + Thompson + 1st round 2013 en 2nd round 2013 getrade voor Collison + Hibbert. Omdat ik al 2 PG's had en Collison te goed is om op de bank te zitten heb ik hem getrade voor een 1st round draft pick van de Bobcats die uiteindelijk veel beter gaat zijn (top 6 denk ik) dan degene die ik al had. PG: Irving / Gibson SG: JR Smith / Rookie SG SF: Parson/ Odom / (Casspi) PF: JJ Hickson/ Jamison C: Hibbert / Varejao / Mullens Super goed team, heb iedereen een boost kunnen geven door de development punten die ik had voor training camp. Irving is sterker wanneer hij voor een layup gaat, scoort in plaats van tegen de grond gesmakt te worden. En Hibbert is ongelooflijk in de paint, scoort zo gemakkelijk.
Vandaag nog enkele potjes gespeeld. Eerste speelde ik met de NJ Nets, tegenstander met GS Warriors. Hij misbruikte het spel eigenlijk, hij drived steeds naar binnen waardoor al mijn mannetjes hem volgen () en hij gewoon naar buiten past en een easy 3 binnen schiet. Hele tijd achter gestaan, dan er over en uiteindelijk de laatste possession verpest ik en hij wint nipt met 61-60. Ik wou eigenlijk opnieuw, start nieuwe game, blijkt dat het tegen dezelfde persoon is. Zelfde teams en nu own ik hem zo hard, ik stond 50-37 voor en uiteindelijk besloot hij te stoppen. 3de game, ik met de Nets opnieuw en tegenstander met de Clippers. Niks lukte, ik miste alles en hij stond na het 1ste quarter 10-21 voor. Hij schiet contested 3's gewoon binnen, ik trail nog altijd. Laatste 2 min haal ik hem eindelijk in, hij moet me foulen, nog 1 min te gaan en ik stond 52-47 voor. Wat een sukkel en dan quit hij natuurlijk met nog 40 sec te gaan. Nu net mijn 4de wedstrijd gespeeld, ik met de Lakers en tegenstander met Miami. Hij cheesed, met Lebron door het midden etc. Ging gelijk op, was niet echt een leuke wedstrijd. Met nog 1 min te gaan stond ik 7 punten voor, verpest ik het bijna want ik liet hem nog terugkomen en toen stond het gelijk. Nipt met 77-75 gewonnen. Ben zijn naam enkel vergeten, was een vage naam. Wou hem namelijk nog een berichtje sturen (staat niet tussen mijn last seen) omdat hij 2x een replay 1 minuut lang toonde hij hoe over Bynum heen dunkte.
Afgelopen week 2K12 geprobeerd te spelen, nadat ik eerder 2k11 had geprobeerd, maar het wil niet echt lukken. Bij Quick Games heb ik vaak geen idee wat ik aan het doen ben (verdedigen..), behale punten proberen te scoren En bij My Player loop ik volgens mij meer m'n teamleden in de weg dan dat ik help Heb wel de trainingsmodus opgestart en voor ongeveer de helft voltooid. Helpt wel enigszins om er wat inzicht in te krijgen maar de meeste toets en stick combinaties ben ik weer snel vergeten Iemand tips om de basics redelijk onder de knie te krijgen? Gewoon Quick games blijven spelen?
Precies, in 2K11 veel My Player gespeeld en daardoor ook meer leren verdedigen. Het is misschien niet mijn favoriete modus (in footies ook niet, heb gewoon niks met sportgames waar ik maar met een iemand speel), maar toch vaak gedaan in 2K11 en dat was uiteindelijk erg handig.
Inderdaad, gewoon veel MyPlayer spelen en in 2k12 heb je ook een trainingskamp waar je allemaal vaardigheden leert van (oud) NBA sterren.
20 euro ofzo. Kijk anders op budgetgaming. Binnenkort komt 2k13 uit hoor. Maar dan kun je 2k12 wel cheap overnemen tweedehands bijv.
Ik vind vooral verdedigen moeilijk. Aanvallen gaat wel met name schoten, weet ook niet hoe ik moet dunken.