[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    True! Het had sowieso al fijn geweest als ze een drop-in/drop-out systeem hadden gehad, alleen al voor custom games. :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom heb ik dan jaren terug een keer een Mappack van Halo 3 gekocht. :emo:

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Omdat je niet kon wachten op ODST.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Omdat je bij Halo 3 wel de DLC kunt spelen. De kans dat dat zo is bij Reach is nihil omdat de content in geen een playlist verplicht is.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe kan je slecht zijn in SWAT. 8)

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, tja... Het is toch echt zo. 8) Meestal is dan het excuus dat ze lag hebben, maar als je dan terugkijkt schieten ze echt gewoon alles mis. :+ Nu moet ik wel toegeven dat de connectie soms een drama is, maar goed... :p

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar ik heb iets te opvallend vaak geen map van de pack gespeeld als ik gewoon iets van quick match koos. Ik deed het op het laatst gewoon apart kiezen, dat kon geloof ik wel in Halo 3.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, klote spel :+ Ze moeten gewoon DLC playlists aanmaken voor de mensen met DLC. Heb het zelden zo slecht georganiseerd gezien als dat 343 nu wil doen.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat snap ik dus ook niet. Maar het schijnt te weinig gespeeld te worden en daarom schrappen ze een aantal playlists. Vandaag de laatste kans...

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Speel nog al een poosje living dead en daar komen de DLC maps niet eens in voor :F: Dus die dingen zijn niet meer te halen.

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat komt omdat ze zelf van mening zijn dat als ze de priority van DLC mappen op zen hoogst zetten, dat DLC dan veel voorkomt.

Dat is misschien in Amerika zo, maar matchmaking doet een region check en hier is het aantal mensen dat DLC koopt een stuk minder.

Ze willen voorkomen dat ze DLC verplichten, omdat H3 daardoor veel negatieve publiciteit kreeg.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ze moeten gewoon terug gaan naar het DLC systeem in Halo 2. Na zes maanden werden de mappacks gratis en tijdens die zes maanden was er een aparte playlist.

Nu krijg je dus dat degene die extra betalen die maps vervolgens amper kunnen spelen, terwijl juist de DLC maps het beste zijn in Reach. Betwijfel of er nog veel mensen zijn die ze nu nog kopen.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat waren nog eens tijden ja! :) Nu draait helaas alles om geld binnenhalen en als je DLC koopt heb je nog niks. 8)

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat was uit een tijd waarin DLC nog niet zo widespread was. Het bestond al vrij lang (Dreamcast, Xbox), maar het werd pas populair door de xbox 360 en playstation 3. Ook kwam er steeds meer DLC op Steam.

Nu is de markt zo verzadigd met DLC dat automatisch de prijs omhoog gaat. Gratis DLC zul je niet meer snel zien, omdat mensen steeds bereid zijn meer geld uit te geven voor digitale content.

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een bron van die playlist-reshuffle? Ik kan het namelijk nergens vinden.. Ik moet die DLC achievements namelijk nog halen, heb de DLC pas korte tijd..

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zie het officiele Halo forum onder August Update. De playlist is al live trouwens.

Standard:
    Team Slayer
    Team SWAT
    Team Snipers
    Living Dead
    Invasion

Evolved:
    Super Slayer
    Team Objective
    Rumble Pit
    Double Team
    Big Team Battle
    Multi Team
    The Arena

Anniversary:
    Anniversary Classic
    Anniversary Firefight

Community:
    MLG
    Griffball

Cooperative:
    Co-op Campaign
    Score Attack
    Firefight

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, DLC kan je nu echt wel vergeten zeg! Al die klote mappen, zeker met BTB. :'-( Ik snap ook niet waarom je niet gewoon gematched kan worden met DLC-spelers. Maak desnoods een optie zoals bijv. in de Search Restrictions... Kleine moeite! |:-

/Edit: Wauw, toch een keertje een nieuwe en best vette map gespeeld, namelijk Typhoon. Yay! :p

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    de vraag: Can you confirm fully that the August consolidation update for Reach is the final one and that the playlists being removed won't be

het antwoord: Not final forever, but final for the next several months. And we won't be adding playlists at this point in the game's life.

Yay, de achievement van Reach DLC zijn nu op 1 op de 200000000000001 kans haalbaar :D

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja echt ook hè! 8) Ook al heb ik die achievements, het blijft bullshit! En trouwens niet alleen voor de achievements. Want ik wil ook gewoon op DLC mappen kunnen spelen en nu hoeft maar 1 kutje uit het andere team de DLC niet te hebben en... weg met de pret. Yay! :+

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, vind het een slechte zaak. Iedereen loopt ook al te bashen op het waypoint forum. Dit is hetzelfde als vers gebakken oma-koekjes kopen en dan niet mogen eten. :mad:

Deel Deze Pagina