[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu de Berzerk film kijken. Op Piratebay heb ik eentje gevonden met subs en goed beeld. Ik ben benieuwd.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    Deze werkte via me xbox en ps3 media server: [Commie]Berserk - Golden Age Chapter I - Egg of the High King [BD Xvid AnimeSenshi]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zondag de laatste episode van Fate/Zero. Mijn god wat een hemelse anime was dat dan! Subliem vervolg (eigenlijk prequal, maar dat terzijde) van Fate/stay night. Zeker 1 van de beste anime's die ik gezien heb, ever.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens. Al moet ik zeggen dat ik een deel van de vorige episode wat minder vond dan verwacht. Zaterdag ook de season finale van Korra.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    De versie van Berserk die ik overal vind heeft alleen maar groen beeld in VLC. Hopelijk is dit anders op m'n mediaplayer. :mad:
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Anders andere codec proberen.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Berserk: Egg of the king bekeken laatst bekeken, ik wist natuurlijk al wat er ging gebeuren en misschien was de kijkervaring hierdoor wat minder interessant maar vond het niet echt bijzonder. Had het al in de trailer gezien maar vind de mix van 2D en 3D echt lelijk in veel scenes, oftewel de goedkope weg gekozen. Paprika vond ik persoonlijk onwijs tof maar velen vonden het echt 3x niks, maar daar was er ook 3D in gebruikt en niets van gemerkt.

    Berserk: Egg of the king werd tegen het einde een stuk beter en heeft de film voor mij nog gered. Over het algemeen voelde het aan als een OVA, voornamelijk door de productie kwaliteit(oftewel het ontbreken hieraan).

    Snap de Japanse fascinatie niet met overduidelijk 3D gebruik in hun anime.

    Legend of Korra wat afleveringen van bekeken en het is gewoon beter dan 90% van alle anime wat er nu uit word gepompt. Goede animatie, tempo in het verhaal, als er iets romantisch gebeurd word er niet een half seizoen omheen gedraaid, de characters gedragen zich veel "natuurlijker" in dit soort situaties dan in het merendeel van anime. tja, de characters zijn gewoon veel levendiger.The Legend of Korra lijkt me nu 1 van de weinige animatie series die het nog waard is om te volgen tenzij iemand nog wat aanraders weet die afgelopen jaar zijn uitgekomen...
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb vakantie dus eindelijk tijd om weer eens nieuwe animes te kijken. Eerst nog een paar episodes van Highschool of the Dead en FMA te gaan. :p
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik had opeens de neiging om een nieuwe anime te gaan kijken, en de keuze is gevallen op Hellsing (ziet er wel vet uit :)). Alleen nu zie ik op Wikipedia dat er zeg maar twee 'seizoenen' zijn, de gewone en de OVA. Is die tweede (Hellsing Ultimate) een remake of gewoon een season 2? Ik ben ze iig allebei aan het binnenhalen, nog tips welke ik eerst moet kijken? :+
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hellsing Ultimate volgt meer de manga, als ik het goed begrijp. Tot een bepaald punt komt seizoen 1 ook voor de OVA. Ik vind Hellsing Ultimate wel de betere van de twee. Al kan je gewoon beide kijken. Zie het als een FMA - FMA:B geval.
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    In de hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben op zoek naar iets in de trant van Tekkonkinkreet. Vond deze film een hele bijzondere vibe hebben en misschien zijn er soortgelijke films waar ik het bestaan niet van weet.
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ken die film niet. Maar heel snel afgaand op de screenshots is misschien Summer Wars wat voor je. Vond dat een erg leuke film :)
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Akira overated, mee eens!!

    Als je kijkt naar de animatie en de tijd waarin het gemaakt is geworden, dan is het zeker erg goed, maar er zijn zo tal van anime's vanuit die tijd die net zo'n goed nivo hadden, en daardoor ietwat ondergewaardeerd zijn geworden. Nu vond ik persoonlijk de Macross serie al altijd een van de beste, met name Macross II, Plus, en Zero, naja over de laatste zijn de meningen wat verdeeld, de 2 vorige genoemde waren sterker qua personages en verhaal. Black magic M 66, ook een van mijn favorieten, Wicked City en Ninja scroll ook maar wel met enkele aanmerkingen. Project Ako is ook leuk, soms een beetje van die te popachtige liedjes in verwerkt, maar het zij de makers vergeven. Tank Police was goed met de eerste paar afleveringen, daarna zakte het wat in, dat geld ook voor AD Police waar Bubblegum crisis de voorloper van was als ik het me goed herinner, en dan had je dan ook nog die soort Power ranger achtige chicks in Mecha harnas, weet ff de naam niet meer maar waren ook wel geinig. Nu ik dit zo plaats, herinneringen komen weer naar boven, en owja Giant Robo, deze serie vond ik best tof maar soms ook erg idioot inelkaar gezet, al lijkt het op het eerste gezicht nogal erg kinderlijk als je de cover van de films bekijkt, ook met zo'n jochie ala Ash Ketchum. :p
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    FLCL is een serie van 6 eps die het voor mij ook voornamelijk van de vibe moest hebben. Ik vond hem iig super. Dead leaves is wellicht ook wel wel wat, al is dat wel echt complete madness.

    Overigens ben ik het met je eens qua Tekkonkinkreet, wat een film :cool:
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    Iemand een idee waneer we Berserk Golden Age Arc II: The Battle for Doldrey kunnen verwachten en de nieuwe Hellsing?
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De hudige anime season is wel nice IMO. Er zitten voor mij aardig wat toppers tussen zoals Jormungand S2, Code:Breakers, Zetsuen no Tempest (oid), K en Sword Art Online, al is de laatste van het vorige seizoen.
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Vroeg me net toevallig precies het zelfde af :+.

    Dvd/bluray komt op 5 december lees ik net op crunchyroll. Als ik het me goed herinner, was Arc 1 zo'n anderhalve week van te voren al wel te vinden.
     
  18. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    over berserk, ik ben een paar dagen terug begonnen met de anime en heb hem net afgekeken. wat een bizar einde en het voelt niet echt als een einde aan...

    heel jammer dat ze niet de hele manga hebben geanimeerd, wat ik vind berserk echt een briljante serie. die laatste aflevering gaf totaal geen voldoening als afsluiting van de anime. dan maar de manga lezen, i guess.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Lang niet in het anime topic geweest :+

    Maar Summer Wars al gezien. Aardige film.

    Ga ik eens bekijken. Thanks!
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    Nog steeds geen Berserk 2 :mad:?
     

Deel Deze Pagina