[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb Emma gebruikt ja, zoals altijd. Op het laatst was ze zo slim om de eindbaas voor mij af te maken, samen met Arwen. :+

    Nu eerst maar eens naar Lambent om die Wakestones te looten. En ja, ik weet wat er in die kamer zit, daarvoor ben ik nog apart helemaal naar de startzone gesprint. 8)

    Connectivity vannacht maar vast op offline gezet. :+
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben trouwens veel aan het sidequesten geraakt waardoor ik mn hoofdmissie een beetje kwijt ben, kan iemandm ij vertellen of er bepaalde puntne zijn/plaatsen waar je je hoofdmissie verder gaat?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Serieus: Ben je net zo lekker op weg om offline die Ur Dragon te verslaan, vliegt dat beest er vandoor en komt niet terug. WTF shit nog aan toe. Tot 2x aan toe en nu kan ik weer overnieuw. :mad:

    Ik heb verdomme die wakestones nodig. :mad:
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die wakestones die krijg je met bakken tegelijkertijd als je gewoon die kamers afgaat als je op de richels land in die afgrond (naam ff kwijt). Al die grote monsters daar droppen ze. Ik had er iets van 63 ofzo, erg veel ieg …

    En die Ur-Dragon hoef je niet in 1x te doen. In offline mode is het voldoende om hem te bevechten tot hij weg vliegt. Verlaat de area en kom weer terug. De draak komt terug met net zoveel hp als hij wegvloog. Rinse and repeat!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Everfall bedoel je, zo heet dat stuk waar je doorheen valt als je in die kamers wilt landen.

    Maar terug keren bij die Ur Dragon heeft weinig zin, want bij mij had die weer full HP. :eek:

    En waar ben je dan precies aan zoveel wakestones gekomen??? Welke kamer precies? Zoveel ben ik er nog niet tegen gekomen en ben level 39, met 39 main pawn en die van Dulle, Emma, en dan Cindy nog.

    Ik wil gewoon New Game plus en vind dit echt een vreemde manier om er aan te komen. :'-(
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo een vreemde manier om aan NG+ te komen? Eerst de game uitspelen, dan NG+. Lijkt me niks vreemds aan 8)

    En als de Ur Dragon steeds met full health terugkomt zou ik wachten tot NG+ om hem te gaan verslaan. Dat is waar ik het had gedaan en heb geen enkel probleem met hem gehad. Al vraag ik me wel af hoe lang jij erover gaat doen met je level 39 :+ Ik deed er 45 min over met level 95.

    Wacht... is de Easy mode er soms al? ;)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben gewoon steeds weer de Everfall ingedoken en die areas gedaan totdat ik geen nieuwe areas meer tegen kwam. Maar het zijn er best veel. Alle grote enemies droppen daar meerdere wakestones per keer, dus dat gaat heel snel. Bovendien vind je daat nog twee vendors met uber loot en er zijn achievements voor bepaalde monsters daar …

    De Ur Dragon heb ik ook in NG+ verslagen, via die portal stone in cassardis … En je doet alleen dmg op de highlighted spots he!
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2012
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan je trouwens ook pawns delen als je xbox silver heb, of alleen als je xbox gold heb??
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik zat al te wachten tot iemand het door had. Ik gaf zelfs nog een hint in dit topic. 8) :+

    Maar NG+ krijg je pas ruim na de main draak en dat vind ik zo achterlijk. =(
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar even in een spoiler omdat het toch over het einde gaat:
    Die 'main draak' was dus niet het echte einde. Ik verwachtte het ook niet, maar achterlijk vond ik het ook niet. Je komt nog veel nieuwe/andere beesten tegen tijdens die periode na het 'eindgevecht' met die draak en het verhaal gaat nog verder (zover je ooit over een verhaal hebt kunnen spreken bij deze game :+)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bedankt, helemaal duidelijk. Jammer, dan maar ploegen om die shit bij elkaar te krijgen in Everfall. Had ik nou dat rotjong van de Smid maar niet tot leven gewekt. :+
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    argh vaal ik tijdens een belegering missie die ik in de hoofdstadheb gekregen moet ik nu mn gefaalde missie reporten
    waar blijft de multi save functie!??!?!?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Multi save? Easy mode? Wat een watjes zijn jullie allemaal.
    :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Multi save? Easy mode? Wat een watjes zijn jullie allemaal.
    :+
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hehe! Zo erg beledigd dat je twee keer post :) Maar idd, easy mode maakt de game een beetje 'kapot' en dan nog moeilijk doen over het verslaan van watr monsters in de Everfall. Hell, de hele game gaat over het verslaan van monsters! :9
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, wtf, ik heb maar 1 keer op de 'Snel Reageren' knop gedrukt. :+ Hoe komt die er nou 2 keer te staan (je kunt toch sowieso niet 2 keer achterelkaar posten; moet 10 seconden tussen zitten dacht ik)
    Ah well, XBW zal wel vervelend aan het doen zijn. :p

    Met alle respect voor Yellow natuurlijk, want hij heeft het vaak genoeg duidelijk gemaakt dat hij games zo leuker vindt, maar met Easy mode haal je het doel van een RPG volledig weg; Ingemaakt worden, weggaan, levellen, sterker worden en dan teruggaan naar monsters die eerst een probleem voor je waren. Het is juist de bedoeling dat het eerst wat moeilijk is. Moet er niet aan denken dat ik de UR Dragon al kon verslaan met level 39. Dat hoort gewoon niet. :cool:

    (hopelijk komt deze post er wel gewoon 1 keer te staan)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben het met je eens hoor O-)
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    easy mode wil ik niet tis alleen erg balen als je zon gave quest als en belegeringb failed had graag geweten wat er gebeurd als je zou winnen
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat kan ik snappen. Daar gebruik ik het herladen van een savegame in andere RPG's ook wel voor. Maar doorgaans speel ik RPG's zo dat ik leef met de gevolgen van mijn actions. Ik herlaad dus niet als iets anders uitpakt dan verwacht. En met DD heb je die keuze gewoon helemaal niet. Wel zo makkelijk.

    Ik heb ook 2 quests gefailed in DD, en dat is dan ff balen en daarna gewoon weer verder gaan ...
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh k laat me er ook niet door stoppen vanaaf weer verder alleen gister ff gestopt na het fAilen. Wat me trouwens opvalt kan het kloppen dat je giga ladingen loot krygt van planten tot troep maar haast nooit equipement? Op een paar ringen na ben ik nooit echt wat tegengekomen als een coole boog ofzo en koop ik alles
     

Deel Deze Pagina