Oh laat maar, nee die krijg je donderdag pas binnen. Zie net op de website dat bestellingen die voor 16:00 gedaan worden, dezelfde dag worden verzonden. Aangezien het nu 17:00 is geweest, gaat 'm dat niet worden.
heb ze idd ook ff gebeld . hun bestellingen worden om 17:30 opgehaald. dus de kans bestaat dat als ik via ideal betaal mn bestelling er nog in verwerkt word .. maar ik wacht wel gewoon op morgen . mss gaat het morgen wel los
Nou, ik hoor het van jullie wel hoe die bevalt en dan bestel ik 'm misschien ook wel. Het is nu toch sowieso al te laat volgens mij voor levering morgen.
Vanmiddag ook ontvangen van Gamesync Super snel. Heel eventjes maar gespeeld, vechten voelde tof aan. Bewaar 'm nog even voor m'n vakantie die bijna begint
Ja jullie kunnen welke alle reviews posten die hoge cijfers geven.. Dan haal je jezelf wel over om de game te kopen.. Maar deze game doet me echt niks, ziet er zo matig uit .. Maar ja, tis komkommer tijd
daar heb ik dan weer niet op gelet, aangezien ik hem vandaag voor de pc binnen heb gekregen (en dus nog niks aan heb)
de game krijgt nou eenmaal goede cijfers: http://www.gamerankings.com/xbox360/981376-sleeping-dogs/articles.html dus je slaat wartaal uit, dat jij hem niet mooi/leuk vindt is prima maar ga niet zeggen dat men hier hier alleen goede reviews plaatst,het blijkt gewoon een toffe game te zijn! _0/
ben wel benieuwd of de stad een beetje leeft. Valt er naast de missies nog wat plezier te beleven met rondrijden en andere dingen doen of wat?