[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    zag net al een quickscope filmpje, helaas... triest dat cod zo hard achteruit gaat
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja echt ergelijk is het, net zo no-skill als dat noobtuben, nu vertrouw je gewoon bijna 100% op de aim-assist en je hoeft dan maar een beetje in de buurt te richten en inzoomen, zo cheap. 9 v/d 10 keer word je ook gedood door een sniper die dit doet en niet iemand met een Assault rifle bijvoorbeeld.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Eh? Echt?

    COD gaat zo hard achteruit? Quickscopen heeft zowat in elke COD gezeten :+


    Moet zeggen, na het zien van die MP filmpjes ben ik toch weer verrast. Leuker als MW3 ... maar dat moet nog blijken.
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van Gamekings zag ik toch wel wat verbetering als dat 10 dingen gedoe. Ook zou het meer online gericht zijn m.b.t. tournaments en zelfs livestreaming. Alsnog trekt dat me niet om opeens deze game te kopen zelfs niet voor de SP.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Geen deathstreaks, second chance in Black Ops 2


    Call of Duty: Black Ops 2 heeft geen deathstreaks , dat heeft ontwikkelaar Treyarch bevestigd tegenover Polygon.

    Deathstreaks zijn een onderdeel van Call of Duty: Modern Warfare 2 en 3. Wanneer spelers keer op keer worden doodgemaakt zonder zelf een kill te maken, krijgen ze op deze manier alsnog een kans. Zo kunnen spelers in die game na herhaaldelijk gedood te zijn een granaat laten vallen bij hun lijk. Met de Final Stand-streak kan een speler vlak voordat hij sterft nog liggend op de grond doorschieten, om zo te proberen de persoon terug te pakken die hem net heeft neergeschoten.

    Black Ops had ook al geen deathstreaks, maar wel de Second Chance-perk, die in feite hetzelfde doet als de Final Stand-deathstreak. Dit zorgt voor frustratie bij veel spelers. Treyarch's David Vonderhaar liet al eens weten dat hij de toevoeging van de Second Chance-perk als een van zijn grootste fouten in Black Ops 2 zag. Over deze opties in Black Ops 2 is Treyarch duidelijk: "Black Ops 2-multiplayer heeft geen deathstreaks, hier vallen elke vorm van Last Stand, Final Stand en Second Chance ook onder."
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Na cod 1 en 2 kan ik het al geen cod meer noemen. Alleen 4 was nog goed
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Even serieus, wat is er mis met MW2? Voor mij was dat het hoogtepunt qua alles. Alles was goed uitgemeten speelde lekker etc.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    MW2 is voor mij de op een na beste CoD. Tot op een gegeven moment heel veel mensen de noobtube+OMA class namen. Dat verneukte echt alles. Veel mensen zeggen ook dat killstreaks overnamen maar dat viel erg mee. Ik hoop dat de hitdetectie in dit spel beter werkt dan in de eerste deel. Dat was gewoon slecht.

    CoD voor mij op een rijtje

    CoD4
    MW2
    CoD5
    MW3
    Black Ops
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops samen met MW2 full-time gespeeld. MW3 ging al in jan de kost in maar ik vind WoW ondanks dat ik maar 1 missie gespeeld heb bij iemand vrij slecht.
     
  12. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    op een rijtje

    1. CoD1
    2. CoD2
    3. CoD Modernwarfare
    4. CoD3
    5. Cod World at war

    De nieuwe vind ik hier niet bovenuit komen helaas
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt precies dit. :thumbs:
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Is er al iets bekend over lag compensation? Dat maakt MW3 namelijk echt onspeelbaar voor mij..
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag de game gespeeld op de Gamescom en het ziet er eindelijk eens wat beter uit dan al die andere COD games maar qua gameplay vind ik dat er heel weinig is veranderd. Ik moet zeggen dat ik de level designs van de twee maps (aftermath en eentje in yemen volgens mij,..met vliegtuigwrak etc) wel erg nice gedaan. Verder gewoon heel erg veel van hetzelfde, en ik ga de game dan ook echt niet kopen. Voor de fans is het ongetwijfeld weer een kopertje natuurlijk.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kijk er wel naar uit al vond ik Black Ops 3x niets.

    Nieuwe create a class lijkt mij interessant evenals het nieuwe socre/killstreak systeem. Ook de nieuwe indeling van perks en attachments (Slight of Hand en Steady aim geen perks meer maar er zijn daar nu attachments voor) kan best goed uitpakken al weet ik niet of het zo een goed idee was om de Pro perks er uit te halen. Sowieso goed dat ze Ghost hebben aangepast en er geen Deathstreaks/Final STand/Second Chance meer in zit
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht eerst black ops 2 ? gaat niets worden joh. maar ziet er wel goed uit man. ben stiekem toch wel terug gekomen op mijn eerste impressie.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    Prestige Edition in vorm van carepackage incl. quadrotor! later vandaag komen er meer plaatjes.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    HARDENED Edition
    -Steel book Case
    -Limited Edition Challenge Coins
    -Official Soundtrack
    -Xbox Zombie Avatar and CLAW Prop
    -Bonus In-Game Content: Nuketown Zombies and Nuketown 2025
    -Exclusive Weapon Camo and Playercard Background
    [​IMG]

    PRESTIGE Edition
    -MQ27 Dargonfire Drone Remote Control
    -Steel book Case
    -Limited Edition Challenge Coins
    -Official Soundtrack
    -Xbox Zombie Avatar and CLAW Prop
    -Bonus In-Game Content: Nuketown Zombies and Nuketown 2025
    -Exclusive Weapon Camo and Playercard Background
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina